بچه کتابخون ها....📚
یه روز خوب دیگه تو فرهنگسرا😍
۶۰ نفر قول داده بودند بیاند
۶ تاشون به مقصد رسیدن😂
موضوعمون این بود که:
*"عشق ما را پی کاری به جهان آورده ست"*
به به...
ولی چه کاری؟؟؟؟🤔
در جستجوی این مهم گشتی زدیم تو محوطه ⛲️و حل مسابقه 🧩 و جدول و از این صحبتا...
و از دیروز تا بحال، ذهنمونه که درگیر پیدا کردن *نَقشِمونه* ⁉️
چرخ می زدیم و کار عوامل فرهنگسرا و وظایف و نقش هاشونو میدیم
تو خیابون مردم رو زیر نظر میگرفتیم🧐 ببینیم چقدر نقششون رو پذیرفتن و درست عمل می کنند(یجا انقدر نگاه متصدی باجه📟 فروشگاه کردم، نزدیک بود کتک بخورم🤕
یجام نگاه میوه فروشی🫐🍇 محلمون کردم تا عملکردش تو نقشش رو پیدا کنم، فقط نمی دونم چرا یه کیلو میوه🍌 مجانی کشید داد دستم😟)
تو خونه هم مدام در حال بررسی نقش مامان و بابا بودم...
ولی بابا👨🦰 تانگاهش میکردم میگفت پول ندارم⛔️
مامانم 🧕با اینکه من با عشق نگاهش میکردم میگفت باز چی شده؟؟؟😠
بابا من فقط دنبال اینم نقش های شما 🔍رو بررسی کنم
تا بتونم نقش خودمو تو زندگی پیدا کنم✅
همین....🥴
پ.ن:چیپس و پفک خوردن تو آبکش، نقشیه که فقط یه "حسیبایی" می تونه بپذیره😅
چرا پرستو هرکاری کردیم،خفه نمیشد؟!😀
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
نوجوان °۳۶۰...💫
در ادامه روند خوردن فرهنگسرا😅
شاهد بودیم که نوجوونا راه و روش رو یاد گرفتن و با یه حرکت میبلعند😋 بازی ها رو
اما ماشاالله به انرژی ها💪
اصلا خستگی🥱 رو خسته کردن🤓
یه کارایی می کنند که تو ورژن های قبل نبود
شبا 🌚با خواهش فرهنگسرا رو ترک می کنند و روزا 🌞دو ساعت زودتر جلو بادجه ثبت نام اند
موندم خواب ندارن چرا
بابا یکم استراحت لازمه هاااا😉
هرچی جایزه🎁 داشتیم بردید
پ.ن: روز چهارم ماهم دو تا آیتم تو کافه بازی کردیم
ولی بیشتر سرگرم حل جدول بودیم
نرگس جان هم به نمایندگی "حسیبایی ها" اجرای روی سن فوق العاده ای داشت😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece