نوجوان °۳۶۰...💫
در ادامه روند خوردن فرهنگسرا😅
شاهد بودیم که نوجوونا راه و روش رو یاد گرفتن و با یه حرکت میبلعند😋 بازی ها رو
اما ماشاالله به انرژی ها💪
اصلا خستگی🥱 رو خسته کردن🤓
یه کارایی می کنند که تو ورژن های قبل نبود
شبا 🌚با خواهش فرهنگسرا رو ترک می کنند و روزا 🌞دو ساعت زودتر جلو بادجه ثبت نام اند
موندم خواب ندارن چرا
بابا یکم استراحت لازمه هاااا😉
هرچی جایزه🎁 داشتیم بردید
پ.ن: روز چهارم ماهم دو تا آیتم تو کافه بازی کردیم
ولی بیشتر سرگرم حل جدول بودیم
نرگس جان هم به نمایندگی "حسیبایی ها" اجرای روی سن فوق العاده ای داشت😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece