28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روز میلاد امام حسین جان (سلام الله علیه)❤️
تو محوطه رفتیم و یکم خوش گذروندیم
بعد دیدیم خیلی خشک و خالیه 😟
روز عیدم هست...🤔
یه فکری کردیم😈
صندوق موکب🗳 رو دست گرفتیم
رفتیم برای مشارکت گرفتن از مردمی که تو فرهنگسرا بودن...
هیشکیم بهمون پول نداد اِلا عوامل فرهنگسرا😂
خلاصه رفتیم ذرت 🌽خریدیم
و شروع کردیم به پفیلا درست کردن🍿
چون پولمون کم بود، لیوان یبار مصرفا رو برداشتیم و خودمون روش طرح 🎨 زدیم
خلاصه یه کار قشنگی شد که همه هم دوستش داشتند😍
جای شماهم خالی...
راستی اگر شما هم دوست داری مشارکت🤝 داشته باشی برای اعیاد💐 پیش رو
ما پذیرای نذوراتتون هستیم😌 در 👇
💳 ۶۰۳۷ ۹۹۸۱ ۳۶۴۵ ۴۱۱۲
(بنام خانم حسین پور)
📲 کافیه در "بله"شماره رو لمس کنید تا وارد صفحه واریز بشید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
نوجوان °۳۶۰...💫
چهارشنبه روز آخر جشنواره بود
خیلی خوب و پر انرژی در کنار خونواده و دوستان تموم شد
شرایط فرهنگسرا تو روز آخر جشنواره به روایت شکلک ها👇
حیاط فرهنگسرا:😵💫
بچه های زیر ۷ سال:😭
۷ تا ۱۲ ساله ها:🥳
۱۳ تا ۱۵ ساله ها:😈
۱۶ سال به بالا:😎
عوامل اجرایی:🥴
ابزار آلات آیتم ها:🤕👊
مامان باباها:🤲
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🪅🎉🎊🪅🎉🎊🪅🎉🎊🪅
هیئت جشن میلاد امام مهدی سلام الله علیه❤️
یه فضای دخترونه 🧕
شاد و با صفا😍
امیدوار به حضور حضرت صاحب الزمان🥲 و عطر وجودشون🌺
نذارید جاتون خالی بمونه تو جمع ما....☺️
مشارکت در نذورات
💳 ۶۰۳۷ ۹۹۸۱ ۳۶۴۵ ۴۱۱۲
(بنام خانم حسین پور)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
یهویی بی مقدمه کوثرمون گفت یه راهپیمایی مون نشه؟!😊
نرگس: چرا بشه! بشه😍
ستایش: خب کی بریم؟!🏃
ستاره: منم ببریدااا😇
آنسه: نه ما میخوایم بریم کرج🤣(خودش داند قضیه را)
ملینا: من که پایه ام 🫡
فاطمه: بنظرتون مربیمون میاد؟!🙄
اونیکی فاطمه: میبریمش😎
مربی: 🥴
و این شد که از ⏰ ۸ صبح قرار گذاشتیم و رفتیم شرکت کردیم تو جشن تولد 🎂۴۶ سالگی ایران جانمون🇮🇷
وسط راه کلی اتفاق خوب و خاطره انگیز افتاد
همه شاد بودند 🥳
هرکس به طریق خودش
ماهم کلی شعر و دست و جیغ 🤭و همه چی...
تو مسیر آقای رییس رو دیدیم👈 هیچی دیگه آشنایی دادیم و انداختیمشون تو خرج و تنقلاتمون🍿🍬🧃 جورشد(دیگه هیچکس باهامون سلام علیک نمیکنه😁)
این وسط دوربینیم📹 نبود که مارو رد کنه...
هی مصاحبه 🎤
هی عکس 📸
آخه محبوبیت تا کجا خدااا!؟😌
پ.ن: کلی حرف داریم برای گفتن، حیف که مربی نمیذاره و میگه کوتااااه تر 😏 منم حرف گوش کن....
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
🪅🎉🎊🪅🎉🎊🪅🎉🎊🪅 هیئت جشن میلاد امام مهدی سلام الله علیه❤️ یه فضای دخترونه 🧕 شاد و با صفا😍 امیدوار به حض
ما امروز هستیماااا
تعطیل شده
ولی ما طبق برنامه قبلیمون هستیم خدمت شما😍
بعداز ورود تشریف بیارید انتهای مجموعه
حسینیه شهید بهنام محمدی🌹
منتظرتون هستیم🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece