حَ_سیب 🍏
🚂 اردو 🤩 قم جمکران ۲ نفر.....🚎 نبود؟!!!😂 باز حسیب گشت🚂 راه افتاد اینبار به درخواست شما زیارت قبل
🚂دوستانی که قراره با هم بریم قم و جمکران👇
بعضیاتون شماره کارت خواسته بودید برای واریز هزینه سفر💸
ما کلا همون یه دونه شماره کارت رو داریم دیگه☺️
به همون کارت واریز کنید فقط فیش واریزی رو ارسال کنید به 👈@ha_siib
شماره کارت بنام خانم مریم حسین پور
۶۰۳۷ ۹۹۸۱ ۳۶۴۵ ۴۱۱۲
🦋 و طبق معمول اطلاعات بیشتر اردویی از قبل و حین سفر در گروه 🚂حسیب گشت (پیام رسان بله) به نشانی:
🆔 http://ble.ir/hasibgasht
👆بدید خدمت خانواده ها که در جریان روند اردو(مثل اینکه کجاهستیم، ساعت تخمینی رسیدنمون و ....) باشند.🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
ماه رمضان🌙 مبارکتون باشه
این چند روز که شماها مشغول خونه تکونی🧹 و استقبال از ماه رمضان 💚 بودید
ما حسیب گشت🚂رو راه انداختیم رفتیم قم و جمکران دل تکونی...😍
اینجوری قشنگتره آماده شدن
جای شما خالی .....
بسی بسیار کیف نمودیم😌
و تا تونستیم انرژی 💪ذخیره کردیم برای سال جدید ☘
و با یه عالمه حال خوب وارد مهمونی خدا❤️ شدیم
(حسیبایی ها👈مهمونییییی؟ 😧
آخ من لباس چی بپوشم...😂)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
+چطورایی؟
-ولم کن بابا اعصاب ندارم؟!😡
+باز چیشده؟
-یعنی یه نفر نباید باشه آدمو درک کنه؟!!😭
+چرا بیا خودم درکت می کنم🫂
-تو رو میخوام چیکار😠
+بعله ... دست شما مرسی واقعا😏
-نه منظور اینه که آدم انتظار داره خانوادش باهش راه بیاند 🚶♂️️
ولی دریغ از یکم درک شرایط منِ نوجوان...😩
+حالا شاید انقدرام شور 🧂نباشه که شما میگی (تیکه بودااا، آدم به بزرگترش نمیگه تو...👌)
-اصلا نمی دونم چیکارکنم؟!همش دعوامونه🤬
+خب حالا عزا نگیر، بگو مامان یا بابا جانت
یا هر دوشون
چهارشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۹:۴۵ بیاند سالن سپیده فرهنگسرا👆تابعدکم کم تغییرات رو احساس کنی...😎
برای ثبت نام روی لینک زیر بزنید و فرم رو پر کنید
📎 B2n.ir/daneshafazaee
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🌙یه افطار دلچسب😋 و خاطره انگیز
کنارمامان باباها و مربیامون😍
جاتون خالییییییی ... ببخشیدا ولی نبود...😦یعنی همه تخت و میزها در قُرُق حسیبایی هابود😎)
بعدافطار☕️ هم پدرومادرها رو بردن یه گوشه بهشون حرفای خصوصی گفتند(ماکه می دونیم گفتید بهشون هوای مارو داشته باشند...🤓)
ماروهم کَندن بردن وسط سینما🎞
فیلم سینمایی"پروین" رو دیدیم
هعی امان از این پروین با این سرگذشتش😫
تا اومد قشنگ ترین نقطه ضعف یکی بشه دارفانی رو وداع گفت...(حالا مگه این تیکه از رو لب ما می افته!😊)
درد و نفرین از این روزگار...🥹
شامم که جاتون خالی و البته طبق معمول 👈...🐥
(هیچم تیکه نبود😂)
از همه اینا بگذریم چه جاهای جدیدی از فرهنگسرا رو پیدا کردیم😈
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
یکی از همین شبای🌙 پر از مهمونی فرهنگسرا
ما دخترا یه مهمون ویژه داشتیم😍
یه پدر و مادر مهربون که واسه ما مثل پدربزرگ 🩵و مادربزرگامون🩷 بودن
همونقدر تو دلبرو و دوست داشتنی
ولی خودشون به ما گفتن:
"شما مثل بچه های ما می مونید، آخه پسر ما، امیرحسین همسن شماها بود که شهید🌹شد"
مامان میگفت: ۱۲سال خبری ازش نبود همش فکر میکردم اسیر باشه🥺 تا اینکه یه روز قبل از اینکه پیکرهای شهدا به🕊 معراج منتقل بشه یه کاروانی از شهدا رو دیدم که اسم امیر منم روش بود...😢
اومدیم گریه کنیم😭
گفتن حیف شما دسته گلا نیست گریه کنید🥹
یکیمون گفت: مارو دیدید پشیمون نشدید که چرا پسرتون رفت؟!
گفتن: نه مگه ما برای آدما بچه مون رو راهی کردیم، دادیمش در راه خدا🌱 هدیه رو که پس نمیگیرن😊
تازه شماها رو که می بینم کیفم می کنم....☺️
وسط همه این صحبتا بودیم
که مادر رو کرد به آقای صمدیان و گفت: حاجی اینجا رو چرا یادم نمیاد، کجا بوده قبلا....
حاج آقا: چیز بوده دیگه....(ای خدا 🫣بابا یه فکری برای پیشنیه مکان بکنید دیگه.... آبرومون رفت🤭)
تهش موقع رفتن پدر شهید بامزه و خندون گفت:
بیا،کی فکر می کردم یه شب اینجا نماز بخونم...😂
کلی خندیدیم...😉
بعد گفتن:
☘ "خدا بخواد هدایت کنه اینجوریه باباجون، تو دنیا همه چی دست خداست"👌
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece