eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
حَ_سیب 🍏
🚂 اردو 🤩 قم جمکران ۲ نفر.....🚎 نبود؟!!!😂 باز حسیب گشت🚂 راه افتاد اینبار به درخواست شما زیارت قبل
🚂دوستانی که قراره با هم بریم قم و جمکران👇 بعضیاتون شماره کارت خواسته بودید برای واریز هزینه سفر💸 ما کلا همون یه دونه شماره کارت رو داریم دیگه☺️ به همون کارت واریز کنید فقط فیش واریزی رو ارسال کنید به 👈@ha_siib شماره کارت بنام خانم مریم حسین پور ۶۰۳۷ ۹۹۸۱ ۳۶۴۵ ۴۱۱۲ 🦋 و طبق معمول اطلاعات بیشتر اردویی از قبل و حین سفر در گروه 🚂حسیب گشت (پیام رسان بله) به نشانی: 🆔 http://ble.ir/hasibgasht 👆بدید خدمت خانواده ها که در جریان روند اردو(مثل اینکه کجاهستیم، ساعت تخمینی رسیدنمون و ....) باشند.🙏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
ماه رمضان🌙 مبارکتون باشه این چند روز که شماها مشغول خونه تکونی🧹 و استقبال از ماه رمضان 💚 بودید ما حسیب گشت🚂رو راه انداختیم رفتیم قم و جمکران دل تکونی...😍 اینجوری قشنگتره آماده شدن جای شما خالی ..... بسی بسیار کیف نمودیم😌 و تا تونستیم انرژی 💪ذخیره کردیم برای سال جدید ☘ و با یه عالمه حال خوب وارد مهمونی خدا❤️ شدیم (حسیبایی ها👈مهمونییییی؟ 😧 آخ من لباس چی بپوشم...😂) کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
+چطورایی؟ -ولم کن بابا اعصاب ندارم؟!😡 +باز چیشده؟ -یعنی یه نفر نباید باشه آدمو درک کنه؟!!😭 +چرا بیا خودم درکت می کنم🫂 -تو رو میخوام چیکار😠 +بعله ... دست شما مرسی واقعا😏 -نه منظور اینه که آدم انتظار داره خانوادش باهش راه بیاند 🚶‍♂️️ ولی دریغ از یکم درک شرایط منِ نوجوان...😩 +حالا شاید انقدرام شور 🧂نباشه که شما میگی (تیکه بودااا، آدم به بزرگترش نمیگه تو...👌) -اصلا نمی دونم چیکارکنم؟!همش دعوامونه🤬 +خب حالا عزا نگیر، بگو مامان یا بابا جانت یا هر دوشون چهارشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۹:۴۵ بیاند سالن سپیده فرهنگسرا👆تابعدکم کم تغییرات رو احساس کنی...😎 برای ثبت نام روی لینک زیر بزنید و فرم رو پر کنید 📎 B2n.ir/daneshafazaee کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🌙یه افطار دلچسب😋 و خاطره انگیز کنارمامان باباها و مربیامون😍 جاتون خالییییییی ... ببخشیدا ولی نبود...😦یعنی همه تخت و میزها در قُرُق حسیبایی هابود😎) بعدافطار☕️ هم پدرومادرها رو بردن یه گوشه بهشون حرفای خصوصی گفتند(ماکه می دونیم گفتید بهشون هوای مارو داشته باشند...🤓) ماروهم کَندن بردن وسط سینما🎞 فیلم سینمایی"پروین" رو دیدیم هعی امان از این پروین با این سرگذشتش😫 تا اومد قشنگ ترین نقطه ضعف یکی بشه دارفانی رو وداع گفت...(حالا مگه این تیکه از رو لب ما می افته!😊) درد و نفرین از این روزگار...🥹 شامم که جاتون خالی و البته طبق معمول 👈...🐥 (هیچم تیکه نبود😂) از همه اینا بگذریم چه جاهای جدیدی از فرهنگسرا رو پیدا کردیم😈 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
یکی از همین شبای🌙 پر از مهمونی فرهنگسرا ما دخترا یه مهمون ویژه داشتیم😍 یه پدر و مادر مهربون که واسه ما مثل پدربزرگ 🩵و مادربزرگامون🩷 بودن همونقدر تو دلبرو و دوست داشتنی ولی خودشون به ما گفتن: "شما مثل بچه های ما می مونید، آخه پسر ما، امیرحسین همسن شماها بود که شهید🌹شد" مامان میگفت: ۱۲سال خبری ازش نبود همش فکر میکردم اسیر باشه🥺 تا اینکه یه روز قبل از اینکه پیکرهای شهدا به🕊 معراج منتقل بشه یه کاروانی از شهدا رو دیدم که اسم امیر منم روش بود...😢 اومدیم گریه کنیم😭 گفتن حیف شما دسته گلا نیست گریه کنید🥹 یکیمون گفت: مارو دیدید پشیمون نشدید که چرا پسرتون رفت؟! گفتن: نه مگه ما برای آدما بچه مون رو راهی کردیم، دادیمش در راه خدا🌱 هدیه رو که پس نمیگیرن😊 تازه شماها رو که می بینم کیفم می کنم....☺️ وسط همه این صحبتا بودیم که مادر رو کرد به آقای صمدیان و گفت: حاجی اینجا رو چرا یادم نمیاد، کجا بوده قبلا.... حاج آقا: چیز بوده دیگه....(ای خدا 🫣بابا یه فکری برای پیشنیه مکان بکنید دیگه.... آبرومون رفت🤭) تهش موقع رفتن پدر شهید بامزه و خندون گفت: بیا،کی فکر می کردم یه شب اینجا نماز بخونم...😂 کلی خندیدیم...😉 بعد گفتن: ☘ "خدا بخواد هدایت کنه اینجوریه باباجون، تو دنیا همه چی دست خداست"👌 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلمو🎞 ببینید یه بخشیش ماییم عین بچه های متمدن نشسته بودیم کتابامون📚 رو معرفی می کردیم و به یاد کودکی "حسنی نگو بلا بگو ..." می خوندیم☺️ یهوووو ... این آقا اومد تو 😨 چند نفر داد و بیداد که هعیییی(ببخشید) آقای محترم کجاااا😡 چندتامون از ترس رفتیم زیر میز 😱 چندتامون گریه که این انسان ان شاءالله محترم کیه خب؟!😩 خلاصه اومد و شروع کرد به غرغر کردن که مثلا شما ها اینجا نشستید دارید راجع به چی بحث می کنید!؟😕 بیچاره ها تو مملکت شما آزادی نیست؟! تازه دوزاریمون افتاد🙂‍↔️ شوخی شوخی با ایرانم🇮🇷 شوخی گارد گرفتیم برای حمله 🤬 که گفت: بیچاره ها شما آزادی قبل از بیان هم ندارید، میکروفن 🎤هاتون خاموشه نمی دونست میکروفن ها انقدر باهاش بازی کردیم خراب شده😅 بعد فکر کردیم فقط با ماست مساله اش، فیلمو دیدم متوجه شدم ای بابا .... این بنده خدا کارش همینه، میخواد با دروغ 🤥و سیاه نمایی بگه ما چقدر بدبختیم🤕 حالا جالبه تو همه آیتم ها حضور پررنگم داره خصوصا در افطاااار🍱 پ.ن: درسته مشکلات داریم که بخشیش فقط برای ما نیست و همه جا هست الباقیشم با امید و تلاش مانوجوونا حل میشه؛ اگر مسئولین بگذارند😂(البته بعضیاشون😉) _ممنون از آقا حسین بلاگر تولید این کار و عوامل پیج خوب @aqa_husein در اینستا_ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece