"سیبجو" 🍏
یجوری به سیبجوهای پنجشنبه عادت کردیم
موندیم با فراغش چه کنیم!؟☹️
خصوصا که هر هفته دوستای 🧕بیشتری پیدا کردیم🥹
بذار باورم نشه این هفته آخریشه...😭
+ با شروع امتحانا باورت میشه😉
🧑🏫 لینک های ثبت نام پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت👇
🔮 ثبت نام دوره قبلیا
🔮 ثبت نام شرکت کنندگان جدید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / اینستاگرام/ تلگرام
@hasib_ece
ما انقدر از جمعه خسته بودیم 🤪
که عکسا 📸 رو تازه جمع کردیم
بله ماهم جمعه در جشن امام رضایی ها 💚موکب داشتیم
کلی هم کار کردیم😌 بماند که دقیقه نودی بودیم🙂↔️
ولی انقدر فضاش قشنگ بود🪅 و جو مراسم گرفته بودتمون که نزدیک بود "نورا" رو هم قاطی نذورات بدیم بره😅
تا روی میزم 🎁 گذاشتیمش
تعارفم زدیم 😈
مامانش نجاتش داد👀
(نورا دختر کوچولوی مهمون موکبمون بود😍)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرا
@hasib_ece
بچه های رستا...🌱
پیام دادید که رستاهاتون تعطیل شده؟!🧐
نه بابا! اتفاقا پرشور هم برگزار میشه🙂↔️
می بینیم همو🤓
بحث می کنیم😤
تولد میگیریم🥳
تو سرهم می زنیم🤕
برای هم هدیه می گیریم🎁
مربیا رو دق می دیم😈
عکس یادگاری میگیریم📸
آب حوض می کشیم⛲️
فقط وقت نمی کنیم گزارشاش رو همیشه بذاریم😅
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
ما یادمون نبود؛ شمام نمیگید که روز دختر چیکار کردیم!؟🤔
مدیونید فکر کنید جشنمون🪅 رو با تاخیر گرفتیم😅
بابا ما میخواستیم همون روزش بگیریم...
هدایامون🎁 نرسید عقب افتاد
بعدش مامور پست📭 بسته مون رو اشتباه برد
بعد دوباره برگشت زدن 🔄
بعد مادر فروشنده فوت شد🥀
بعدشم که رسید یه دور فایلامون گم شد...👀
تهش ...
بدوبدو قیرها🛢 رو آوردیم تو سالن سپیده
که یهو دیدیم قیف 🪣 گم شده
نه صدا🎼داشتیم نه تصویر🖥
ویدئو پرژکتور و لپتاپ چفت نشدند
یه لپ تاپ دیگه وصل کردیم فلش توش باز نشد....تصویر به فنا رفت 🙄
رفتیم سراغ صوت🎤
سیم نبود، سیم تو انبار بود
انبار درش باز 🔒 نمیشد
درو شکوندن🥋
سیم رسید ولی صدا بازم نرسید😂
رییس اومد، معاونش اومد نزدیک بود زنگ بزنیم وزیرم بیاد😉
صدا گفت نمیخوااااام وصل شم تا حالتونو بگیرم😈
ولی ما که از رو نرفتیم 😎
خودمون مجلس رو گرفتیم دست....
گفتیم 🤭و خندیدیم🤣 و خوردیم🍿
و هدیه گرفتیم
بقول امام علی جانمون🩵
"عرفت الله بفسخ العزائم"
ما زیادی مطمئن بودیم😌خدا خواست یه دور به تنظیمات کارخانه ⚙ برگردیم
الحمدلله🤲
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
ما تک خور نیستیم🤞
وقتی کنار هم شاد بودیم🥳
به فکر دخترای دیگه ای هم بودیم که شاید مدتهاست 💣 جنگ روی گلگلیجات 🌺 زندگیشون سایه انداخته😔
بخاطر همین یسری هدایای کوچکی که جز مشترکات ما و اوناست رو تهیه و با دستای خودمون 🎁 بسته بندی کردیم تا آماده ارسال بشند.
بین همه هدایا قلب نمدی🇮🇷 کشورهامون🇱🇧 رو
به هم کوک زدیم 🪡و به نشانه محبت ارسال کردیم براشون💞
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
36.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" دخترا قشنگند پس دختر بودن قشنگه "
👆حرف کلیشه ای و تکراری🙄
والا... یجور میگن انگار پسر بودن پلشتیه😂
همه انتسابات زمانی قشنگه که یه قید چجوری بذاری کنارش...🤔
اصلا بیا اینجور بگیم چجور 🧕دختری باشی قشنگه؟
وَ اِلا قشنگیه ظاهری که الان کار چندتا سرنگه💉
همچین پلنگت🐯 می کنه که تمام مرزهای زیبایی جابجا میشه😅
ما چهارشنبه ثابت کردیم که:
⛔️این اصلا قشنگ نیست که احساسمون رو درگیر نکنیم...🤫
یا اگر احساست جریحه دار شد🥲بریم تو فاز ناز...🫠
قشنگ اینه که احساسات قلبت🩷 کاتالیزور اراده ت بشن برای خلاقیت ذهنت
دخترونگی یعنی زبان انسانیت رو بتونی با ظرافت هنر دستت 🪡نشون بدی
حالا چاشینیش ناز و ادای🥰 شما بود؛که خب ما به وقتش کیلو کیلو خریدیم دیگه🤭
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
سلام 👋
اگر دنبال این هستی که تابستونت🥵 رو یکم متفاوت تجربه کنی
یه جایی داشته باشی که بتونی بری و حرفاتو 🤛بزنی(حرف؛ کتک نه🤕!!!)
راجع به دغدغه هات صحبت کنی، این وسط مسطا اردو🚂 بری
کارای فرهنگی 🎭و هنری انجام بدی
فعالیت اجتماعی🧵 داشته باشی
و خلاصه یه فضای جالب دخترونه 🧕که هم توش شادی و نشاط باشه
هم خلاقیت نوجوانانههههه
پاشو بیا فرهنگسرای انقلاب اسلامی🇮🇷
ما یه عالمه دختر همسن و سالت داریم که دارن پروااااز 🕊می کنند
حالا اگر پریدن ⛩رو دوست نداشتی
عیب نداره بیا شکارشون کنیم😉
لینک ثبت نام
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
از سیبجو چه خبر🧐
خوبه سلام داره خدمتتون☺️
هفته قبل آخرین دوره آمادگی قبل از امتحان برگزار شد.✅
با بچه های دهم انسانی و خصوصی طوری برای هفتم تا نهمی ها🤓
دیگه سپردیم بچه ها رو بخدا تا امتحاناشون تموم بشه🤲
اما به در خواست دخترا 🧕یه دوره دیگه رو شروع کردیم👈 "شبِ امتحان"
🖌سیبجوی شب امتحان فقط برای پایه های نهم و دهم برگزار میشه
چرا؟! چون امتحاناشون سراسریه، بقیه پایه ها زمان امتحاناشون یکی نیست
پس
پنجشنبه ۱ خرداد از ساعت ۸:۳۰ به صرف 🧀صبحانه و کتاب ریاضی 🧮در خدمت پایه نهمی ها هستیم
ثبت نام "شبِ امتحان" ریاضی نهم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
عع یادمون رفته بود
عکسای نمایشگاه کتاب 📚رو بذاریم
چی فکر کردید؟!
ماهم بعله....
کتابخونیم😎
انقدر که چشم بسته نمایشگاه رو بلد بودیم👀
تازه یه تنه برنامه کافه کتابخون ها رو گردوندیم😌
به حدی که مربیمون میگفت دکمه off بچه ها خراب شده😨
یه ریز روی صحنه اجرا بودیم😂
بعدشم رفتیم کتاب خریدیم
نمایشگاه تومشتمون بود، همش ۲۰ بار بیشتر گم نشدیم😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
شبِ امتحان
سیبجو این ایام برای امتحانای نهایی و مشترک درحال برگزاریه👌
پنجشنبه ۴ ساعت پر قدرت
ریاضی نهم 🧮 رو خوندیم جاتون خالی دیگه آدما رو هم نموداری می بینیم...😂
دعا کنید برامون🤲
راستی یه مهمون نرمالو😍 هم داشتیم، که همه خستگی امتحان رو شست برد.... 😘
قراره بزرگ شه حسیبایی بشه
فعلا حسیبچه بود...🌱
(بر وزن تربچه)😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece