36.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" دخترا قشنگند پس دختر بودن قشنگه "
👆حرف کلیشه ای و تکراری🙄
والا... یجور میگن انگار پسر بودن پلشتیه😂
همه انتسابات زمانی قشنگه که یه قید چجوری بذاری کنارش...🤔
اصلا بیا اینجور بگیم چجور 🧕دختری باشی قشنگه؟
وَ اِلا قشنگیه ظاهری که الان کار چندتا سرنگه💉
همچین پلنگت🐯 می کنه که تمام مرزهای زیبایی جابجا میشه😅
ما چهارشنبه ثابت کردیم که:
⛔️این اصلا قشنگ نیست که احساسمون رو درگیر نکنیم...🤫
یا اگر احساست جریحه دار شد🥲بریم تو فاز ناز...🫠
قشنگ اینه که احساسات قلبت🩷 کاتالیزور اراده ت بشن برای خلاقیت ذهنت
دخترونگی یعنی زبان انسانیت رو بتونی با ظرافت هنر دستت 🪡نشون بدی
حالا چاشینیش ناز و ادای🥰 شما بود؛که خب ما به وقتش کیلو کیلو خریدیم دیگه🤭
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
سلام 👋
اگر دنبال این هستی که تابستونت🥵 رو یکم متفاوت تجربه کنی
یه جایی داشته باشی که بتونی بری و حرفاتو 🤛بزنی(حرف؛ کتک نه🤕!!!)
راجع به دغدغه هات صحبت کنی، این وسط مسطا اردو🚂 بری
کارای فرهنگی 🎭و هنری انجام بدی
فعالیت اجتماعی🧵 داشته باشی
و خلاصه یه فضای جالب دخترونه 🧕که هم توش شادی و نشاط باشه
هم خلاقیت نوجوانانههههه
پاشو بیا فرهنگسرای انقلاب اسلامی🇮🇷
ما یه عالمه دختر همسن و سالت داریم که دارن پروااااز 🕊می کنند
حالا اگر پریدن ⛩رو دوست نداشتی
عیب نداره بیا شکارشون کنیم😉
لینک ثبت نام
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
از سیبجو چه خبر🧐
خوبه سلام داره خدمتتون☺️
هفته قبل آخرین دوره آمادگی قبل از امتحان برگزار شد.✅
با بچه های دهم انسانی و خصوصی طوری برای هفتم تا نهمی ها🤓
دیگه سپردیم بچه ها رو بخدا تا امتحاناشون تموم بشه🤲
اما به در خواست دخترا 🧕یه دوره دیگه رو شروع کردیم👈 "شبِ امتحان"
🖌سیبجوی شب امتحان فقط برای پایه های نهم و دهم برگزار میشه
چرا؟! چون امتحاناشون سراسریه، بقیه پایه ها زمان امتحاناشون یکی نیست
پس
پنجشنبه ۱ خرداد از ساعت ۸:۳۰ به صرف 🧀صبحانه و کتاب ریاضی 🧮در خدمت پایه نهمی ها هستیم
ثبت نام "شبِ امتحان" ریاضی نهم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
عع یادمون رفته بود
عکسای نمایشگاه کتاب 📚رو بذاریم
چی فکر کردید؟!
ماهم بعله....
کتابخونیم😎
انقدر که چشم بسته نمایشگاه رو بلد بودیم👀
تازه یه تنه برنامه کافه کتابخون ها رو گردوندیم😌
به حدی که مربیمون میگفت دکمه off بچه ها خراب شده😨
یه ریز روی صحنه اجرا بودیم😂
بعدشم رفتیم کتاب خریدیم
نمایشگاه تومشتمون بود، همش ۲۰ بار بیشتر گم نشدیم😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
شبِ امتحان
سیبجو این ایام برای امتحانای نهایی و مشترک درحال برگزاریه👌
پنجشنبه ۴ ساعت پر قدرت
ریاضی نهم 🧮 رو خوندیم جاتون خالی دیگه آدما رو هم نموداری می بینیم...😂
دعا کنید برامون🤲
راستی یه مهمون نرمالو😍 هم داشتیم، که همه خستگی امتحان رو شست برد.... 😘
قراره بزرگ شه حسیبایی بشه
فعلا حسیبچه بود...🌱
(بر وزن تربچه)😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
مربی خوب کسیه که بتونه "جهت" 🔀
بده به متربیاش🤔
پس باید خودش بدونه ⬅️کدوم ⬇️ وری ⬇️ بره ➡️
ما یه رویداد🌐 تدارک دیدیم
تا به مربیا بگیم
اینوری👈 برند🚦
اونوری 👉 اصلا نرند⛔️
حالا اینو کی میخواد بگه!؟🧐
بالاخره کار هرکس نیست خرمت کوفتن بابا...
دوره باید محتواش حساب شده باشه👌
ما چون حساب کتاب از دستمون در رفت
ریش و قیچی✂️ رو سپردیم دست این بزرگواران:
◇ استاد وحید یامین پور 😍
◇ استاد علیرضا تراشیون 😳
◇ استاد هانی ایرامنش 😌
◇ استاد محمدرضا شهبازی😎
◇ استاد سجاد مهدی زاده ☺️
حالا با چه سرفصلاییی؟! 📚
زحمت بکش پوسترو باز کن🙃 والا هزینه کردیم طراحی شده خب😅
مربی می شناسید بگید بسم الله 🌱 رو بگه
صدق الله ش با ما😉
لینک ثبت نام
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🪅 آماده شدید برای مهمونیییی؟😮
ماسخت مشغولیم🤪
بادکنک 🎈باد کردیم، هی گره زدیم🪢 بادکنکا تموم شد،دوستامونووو .....🫠
تاج👑 درست کردیم
🎨صورت گریم کردیم هلوهای لولو👺 شده، لولوهای هلو 🍑شده
آدم کم آوردیم دیوار رنگ زدیم👨🎨
آش نذری خوردیم😋
عیدی گرفتیم💵
همه این کارا رو تازه قبل مهمونی برای آمادگیمون انجام دادیم
ببین روزش چیکار کنیم😌
راستی شمام دعوتید....🥳
الان همه دخترا👈 وای من چی بپوشم😧😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
🥀شهادت جمعی از کودکان مظلوم😭 زنان بی گناه 😢دانشمندان متخصص🥺 و فرماندهان نظامی ایران💔 عزیز رو تسلیت عرض می کنیم.
از صبح اصلا دست و دلمون به پیام گذاشتن نبود😫
همش یه حسی تو وجودمون بود که اجازه نمی داد بهمون یه گوشه بشینیم🧐
مایی که تا دیروز داشتیم آماده میشدیم برای جشن عید☘حالا عزادار عزیزانمون بودیم😔
بهمون برخورده بود،تو دل خاکمون کودک کشی راه انداخته بودن😡
باید کاری میکردیم....
دست به کار شدیم همونطور که در عکس ها می بینید....👌
ما سر هرچی شوخی و یا حتی اختلاف داشته باشیم، سر ایران🇮🇷 جانمون با احدی شوخی نداریم
حتی اگر گنده لات محل باشه🤜
و خدارو بی نهایت بار شکر که شاهد انتقام خون مظلومین هستیم💪
سلام خدا بر همه شهیدان راه حق...❤️
نوجوان ها 👈 پیام هاتون نسبت به این اتفاق و ضربه شصت شیربچه های ایران👊 رو برامون بفرستید به @hasibresane
تا استوری کنیم در کانال
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چیکار می کنید وسط جنگ؟😰
+ دفاع🤛
- نه...😧
+ چیکار توقع داشتی بکنیم؟!
- هستید یعنی؟!😮
+ آی آی حواست باشه هاااا، وطن ترک کردنی نیست🤞
هستیم و مشغول تدارکات 🇮🇷 روز به روز هم بیشتر میشیم. با کارای جدید💪
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگشتید برای محرم؟
+ اصلا نرفته بودیم...😌
هرروز بودیم تو فرهنگسرا، کما بیش رفقامونم اومدن😘
- چه خوب؛ خب جنگم تموم شد💣 حالا تو صلح برنامه تون چیه؟!🏳
+ جنگ که تمومی نداره رفیق جان 😎، حالا اینکه آتش بس و این توقف موقتی قاعده ای از قواعد جنگه بماند....
ولی ما تو مکتب امام حسین💚 یاد گرفتیم که حتی اگر عرصه و میدان تغییر کرد؛ مبارزه هیچ وقت تمومی نداره🤞
خصوصا حالا که ۶۱۰🥀 جانِ عزیزِ جدید تزریق شده به پایداری ایرانمون🇮🇷
البته که با شیطان 👺هم هیچ وقت صلح نمی کنیم. آتش بس با صلح متفاوته!
- این مدلی فکر نکرده بودماااا🤔
+ از این به بعد فکر کن، محرم ۵ روز مجلس داریم، بیا هیئتمون، شاید باهم از این فکرای جدید داشتیم باز🌱
*یکشنبه تا پنجشنبه(۸تا۱۲تیر) ۱۰ و نیم صبح
طبقه منفی یک*
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece