شبِ امتحان
سیبجو این ایام برای امتحانای نهایی و مشترک درحال برگزاریه👌
پنجشنبه ۴ ساعت پر قدرت
ریاضی نهم 🧮 رو خوندیم جاتون خالی دیگه آدما رو هم نموداری می بینیم...😂
دعا کنید برامون🤲
راستی یه مهمون نرمالو😍 هم داشتیم، که همه خستگی امتحان رو شست برد.... 😘
قراره بزرگ شه حسیبایی بشه
فعلا حسیبچه بود...🌱
(بر وزن تربچه)😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
مربی خوب کسیه که بتونه "جهت" 🔀
بده به متربیاش🤔
پس باید خودش بدونه ⬅️کدوم ⬇️ وری ⬇️ بره ➡️
ما یه رویداد🌐 تدارک دیدیم
تا به مربیا بگیم
اینوری👈 برند🚦
اونوری 👉 اصلا نرند⛔️
حالا اینو کی میخواد بگه!؟🧐
بالاخره کار هرکس نیست خرمت کوفتن بابا...
دوره باید محتواش حساب شده باشه👌
ما چون حساب کتاب از دستمون در رفت
ریش و قیچی✂️ رو سپردیم دست این بزرگواران:
◇ استاد وحید یامین پور 😍
◇ استاد علیرضا تراشیون 😳
◇ استاد هانی ایرامنش 😌
◇ استاد محمدرضا شهبازی😎
◇ استاد سجاد مهدی زاده ☺️
حالا با چه سرفصلاییی؟! 📚
زحمت بکش پوسترو باز کن🙃 والا هزینه کردیم طراحی شده خب😅
مربی می شناسید بگید بسم الله 🌱 رو بگه
صدق الله ش با ما😉
لینک ثبت نام
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🪅 آماده شدید برای مهمونیییی؟😮
ماسخت مشغولیم🤪
بادکنک 🎈باد کردیم، هی گره زدیم🪢 بادکنکا تموم شد،دوستامونووو .....🫠
تاج👑 درست کردیم
🎨صورت گریم کردیم هلوهای لولو👺 شده، لولوهای هلو 🍑شده
آدم کم آوردیم دیوار رنگ زدیم👨🎨
آش نذری خوردیم😋
عیدی گرفتیم💵
همه این کارا رو تازه قبل مهمونی برای آمادگیمون انجام دادیم
ببین روزش چیکار کنیم😌
راستی شمام دعوتید....🥳
الان همه دخترا👈 وای من چی بپوشم😧😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
🥀شهادت جمعی از کودکان مظلوم😭 زنان بی گناه 😢دانشمندان متخصص🥺 و فرماندهان نظامی ایران💔 عزیز رو تسلیت عرض می کنیم.
از صبح اصلا دست و دلمون به پیام گذاشتن نبود😫
همش یه حسی تو وجودمون بود که اجازه نمی داد بهمون یه گوشه بشینیم🧐
مایی که تا دیروز داشتیم آماده میشدیم برای جشن عید☘حالا عزادار عزیزانمون بودیم😔
بهمون برخورده بود،تو دل خاکمون کودک کشی راه انداخته بودن😡
باید کاری میکردیم....
دست به کار شدیم همونطور که در عکس ها می بینید....👌
ما سر هرچی شوخی و یا حتی اختلاف داشته باشیم، سر ایران🇮🇷 جانمون با احدی شوخی نداریم
حتی اگر گنده لات محل باشه🤜
و خدارو بی نهایت بار شکر که شاهد انتقام خون مظلومین هستیم💪
سلام خدا بر همه شهیدان راه حق...❤️
نوجوان ها 👈 پیام هاتون نسبت به این اتفاق و ضربه شصت شیربچه های ایران👊 رو برامون بفرستید به @hasibresane
تا استوری کنیم در کانال
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چیکار می کنید وسط جنگ؟😰
+ دفاع🤛
- نه...😧
+ چیکار توقع داشتی بکنیم؟!
- هستید یعنی؟!😮
+ آی آی حواست باشه هاااا، وطن ترک کردنی نیست🤞
هستیم و مشغول تدارکات 🇮🇷 روز به روز هم بیشتر میشیم. با کارای جدید💪
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگشتید برای محرم؟
+ اصلا نرفته بودیم...😌
هرروز بودیم تو فرهنگسرا، کما بیش رفقامونم اومدن😘
- چه خوب؛ خب جنگم تموم شد💣 حالا تو صلح برنامه تون چیه؟!🏳
+ جنگ که تمومی نداره رفیق جان 😎، حالا اینکه آتش بس و این توقف موقتی قاعده ای از قواعد جنگه بماند....
ولی ما تو مکتب امام حسین💚 یاد گرفتیم که حتی اگر عرصه و میدان تغییر کرد؛ مبارزه هیچ وقت تمومی نداره🤞
خصوصا حالا که ۶۱۰🥀 جانِ عزیزِ جدید تزریق شده به پایداری ایرانمون🇮🇷
البته که با شیطان 👺هم هیچ وقت صلح نمی کنیم. آتش بس با صلح متفاوته!
- این مدلی فکر نکرده بودماااا🤔
+ از این به بعد فکر کن، محرم ۵ روز مجلس داریم، بیا هیئتمون، شاید باهم از این فکرای جدید داشتیم باز🌱
*یکشنبه تا پنجشنبه(۸تا۱۲تیر) ۱۰ و نیم صبح
طبقه منفی یک*
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
▪️🍃 پنج روز اقامه عزا،ویژه دختران نوجوان 🍃▪️
💳 شماره کارت جهت مشارکت در نذورات:
5022291577407818
بنام خانم نرگس عقبائی
⏰یکشنبه تا پنجشنبه(۸تا۱۲تیر)
ساعت ۱۰:۳۰ صبح
📍فرهنگسرای انقلاب اسلامی
ساختمان کتابخانه انقلاب اسلامی - طبقه منفی یک
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میگیم اسرائیلی ها🤮 از دَم تا دُم
آپارتاید و آدمکش هستند
دقیقا منظورمون چیه؟!😡
فرقه بین نوجوان ایرانی و نوجوان اسرائیلی 🤮
ما نوجونامون مشق ایثار می کنند☘
اونا توحش 👹
آپارتاید: تفکیک نژادی(نژادپرستی)
پ.ن: هیچ تصویر دلخراشی ندارد، با خیال راحت ببینید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
تو تمسخراتشون ایران رو هم بازیچه قرار دادند😡 که برای حفظ کرامت مردم شریفمون باز نشر نمیشه😔
ولی نوجوون....! من از تو میپرسم👇
❓تو دنیایی که سعی داره یسری از همسن و سالتو به تو برتری بده و به گفته خودش:
🇮🇷 ایرانی ها رو ب.ر.د.ه خودشون کنن🤨
(البته شتر در خواب 🐫بیند پنبه دانه)
تو نمیخوای 🏃حرکتی کنی!؟
نمیخوای نقشتو پیدا کنی!؟🧐
ما این روزها تو هیئت، پای مکتب اباعبدالله سلام الله علیه❤️ داریم یاد میگیریم که :
مقاومت توقف نیست، حرکته... اونم پر سود!
اولا از تو دختر نوجونی🧕 که داری میخونی، دعوت میکنیم که تشریف بیاری تو جمعمون🤝
ثانیا اگر در این خصوص حرفی داری و مشتاقی که یه حرکتی بزنی، اونم از نوع
بجا، درست و نقطه زن ✅
حرف ها و مشورت هاتو میشنویم👈 @ha_sib80
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
سه روز کنارهم ...🍃
من میگم عزاداری میکنیم🏴
آنسه میگه حال می کنیم با روضه 🥹
محدثه مون ولی متفاوت گفت:
ما داریم رشد می کنیم🤔
یا شایدم بقول یسنا یاد میگیریم بی تفاوت نباشیم🙄
و به عقیده نرگس
مسیرمون رو بازنگری میکنیم (سنگین بود یکم😉)
و حتی ممکنه اونجوری که حانیه میگه:
راهمون 🛣 رو پیدا کنیم
دنبال اینیم تو این پازل نقشمون رو پیدا 🧐و تثبیت کنیم✅
دو روز پایانی تشریف بیارید🙏
فرهنگسرای انقلاب اسلامی-ساختمان کتابخانه انقلاب اسلامی- طبق منفی یک
⏰ساعت ۱۰:۳۰ صبح
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به کدامین گناه؟! 😢
اگر محرم 🏴 مظلومیت شما رو یادآوری نکنیم
پس کی؟!
عکس هاتون📸 رو جلوی چشم گذاشتیم
تا یادمون نره
داغ هایی که به دل هامون نشست رو....😭
عکس های شما فقط غم نداره
سوخت و انرژی میشه برای حرکتمون🏃
محرم وقتشه که یاد بگیریم....
ما داریم نقشمون رو پیدا می کنیم
محاله از شما عبور کنیم⛔️
حتی اگر میدان تغییر کنه
مبارزه ادامه داره....💪
و مرد این میدان ماهستیم 🇮🇷
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 گوشه هایی از پنج روز عزاداری...🍃
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece