3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگشتید برای محرم؟
+ اصلا نرفته بودیم...😌
هرروز بودیم تو فرهنگسرا، کما بیش رفقامونم اومدن😘
- چه خوب؛ خب جنگم تموم شد💣 حالا تو صلح برنامه تون چیه؟!🏳
+ جنگ که تمومی نداره رفیق جان 😎، حالا اینکه آتش بس و این توقف موقتی قاعده ای از قواعد جنگه بماند....
ولی ما تو مکتب امام حسین💚 یاد گرفتیم که حتی اگر عرصه و میدان تغییر کرد؛ مبارزه هیچ وقت تمومی نداره🤞
خصوصا حالا که ۶۱۰🥀 جانِ عزیزِ جدید تزریق شده به پایداری ایرانمون🇮🇷
البته که با شیطان 👺هم هیچ وقت صلح نمی کنیم. آتش بس با صلح متفاوته!
- این مدلی فکر نکرده بودماااا🤔
+ از این به بعد فکر کن، محرم ۵ روز مجلس داریم، بیا هیئتمون، شاید باهم از این فکرای جدید داشتیم باز🌱
*یکشنبه تا پنجشنبه(۸تا۱۲تیر) ۱۰ و نیم صبح
طبقه منفی یک*
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
▪️🍃 پنج روز اقامه عزا،ویژه دختران نوجوان 🍃▪️
💳 شماره کارت جهت مشارکت در نذورات:
5022291577407818
بنام خانم نرگس عقبائی
⏰یکشنبه تا پنجشنبه(۸تا۱۲تیر)
ساعت ۱۰:۳۰ صبح
📍فرهنگسرای انقلاب اسلامی
ساختمان کتابخانه انقلاب اسلامی - طبقه منفی یک
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میگیم اسرائیلی ها🤮 از دَم تا دُم
آپارتاید و آدمکش هستند
دقیقا منظورمون چیه؟!😡
فرقه بین نوجوان ایرانی و نوجوان اسرائیلی 🤮
ما نوجونامون مشق ایثار می کنند☘
اونا توحش 👹
آپارتاید: تفکیک نژادی(نژادپرستی)
پ.ن: هیچ تصویر دلخراشی ندارد، با خیال راحت ببینید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
تو تمسخراتشون ایران رو هم بازیچه قرار دادند😡 که برای حفظ کرامت مردم شریفمون باز نشر نمیشه😔
ولی نوجوون....! من از تو میپرسم👇
❓تو دنیایی که سعی داره یسری از همسن و سالتو به تو برتری بده و به گفته خودش:
🇮🇷 ایرانی ها رو ب.ر.د.ه خودشون کنن🤨
(البته شتر در خواب 🐫بیند پنبه دانه)
تو نمیخوای 🏃حرکتی کنی!؟
نمیخوای نقشتو پیدا کنی!؟🧐
ما این روزها تو هیئت، پای مکتب اباعبدالله سلام الله علیه❤️ داریم یاد میگیریم که :
مقاومت توقف نیست، حرکته... اونم پر سود!
اولا از تو دختر نوجونی🧕 که داری میخونی، دعوت میکنیم که تشریف بیاری تو جمعمون🤝
ثانیا اگر در این خصوص حرفی داری و مشتاقی که یه حرکتی بزنی، اونم از نوع
بجا، درست و نقطه زن ✅
حرف ها و مشورت هاتو میشنویم👈 @ha_sib80
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
سه روز کنارهم ...🍃
من میگم عزاداری میکنیم🏴
آنسه میگه حال می کنیم با روضه 🥹
محدثه مون ولی متفاوت گفت:
ما داریم رشد می کنیم🤔
یا شایدم بقول یسنا یاد میگیریم بی تفاوت نباشیم🙄
و به عقیده نرگس
مسیرمون رو بازنگری میکنیم (سنگین بود یکم😉)
و حتی ممکنه اونجوری که حانیه میگه:
راهمون 🛣 رو پیدا کنیم
دنبال اینیم تو این پازل نقشمون رو پیدا 🧐و تثبیت کنیم✅
دو روز پایانی تشریف بیارید🙏
فرهنگسرای انقلاب اسلامی-ساختمان کتابخانه انقلاب اسلامی- طبق منفی یک
⏰ساعت ۱۰:۳۰ صبح
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به کدامین گناه؟! 😢
اگر محرم 🏴 مظلومیت شما رو یادآوری نکنیم
پس کی؟!
عکس هاتون📸 رو جلوی چشم گذاشتیم
تا یادمون نره
داغ هایی که به دل هامون نشست رو....😭
عکس های شما فقط غم نداره
سوخت و انرژی میشه برای حرکتمون🏃
محرم وقتشه که یاد بگیریم....
ما داریم نقشمون رو پیدا می کنیم
محاله از شما عبور کنیم⛔️
حتی اگر میدان تغییر کنه
مبارزه ادامه داره....💪
و مرد این میدان ماهستیم 🇮🇷
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 گوشه هایی از پنج روز عزاداری...🍃
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
تابستون امسال🥵 فقط یه راه نیست...هفتاست😳
والا...
باور نداری؟!
بزن زنگ نابستون رو تا برات بگم😉
🔔 نابستون
پ.ن: اطلاعات تو پوستر هست، اول بخون بعد اگه سوال داشتی بپرس، طراح زحمت کشیده بابا!
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
صَلَّ اللهُ عَلیكَ يا مَظلوُم يا اَباعَبدِالله(سَلامُ الله عَلَیه)
🏴 روضه مصور کربلا😢
آیین سنتی تعزیه خوانی🕊
به مدت سه شب از نماز مغرب و عشاء📿
شماهم دعوتید....
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
چه کردیم دیشب؟!
جالب بود
تعزیه،هنر نمایشی اصیل ایرانی اسلامی
شاید به اندازه مجالس روضه گریه نکردیم
ولی یقینا به همان اندازه مهمان سفره شهزاده علی اکبر علیه السلام ❤️ بودیم...
پ.ن: ما حسیبایی ها یه چشممون به صحنه بود؛ یه چشمون در حال صید دخترخانومای نوجوون😉
با بچه ها دوره افتادیم جمع دوستامون رو گسترده تر کنیم✌️
شمام دوست داشتی بیا که امشب مهمان سفره حضرت عباس علیه السلام 🩵هستیم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
ما تا تونستیم، دیشب با بچه ها و خونواده هامون اومدیم تو مراسم😌
هم خالیه!☘
می دونید به این جای شما خالی...
ولی راستش دیشب فهمیدم جای یه چیز دیگهفکر می کردم که من چقدر نمی دونم یه چیزایی رو 😳
نه من فقط
بقیه بچه ها هم....🫠
تو هر مرحله از تعزیه، نمی دونستم که چرا و اصلا چیشده🙄
ما اون آخر نشسته بودیم
یه دور مربیمون میگفت اصل قضیه رو، بعد نگاه می کردیم تعزیه چی به چیه!؟
حالا که فرداشب می خواد تموم شه
بنظرم حیف ...😔
خوب بود؛ هم میفهمیدیم چیشده هم می دیدیم.
ولی از اون حیف تر اینکه چقدر چیزهایی هست که نمی دونم....🥺
راستی شما می دونی؟!
امشب شبِ آخر جا نمونی یه وقت 🤍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
شبِ آخر
زیباترین شب نمایش شبیه سازی عاشورا ...💔
تا دیشب درکنار تماشای تعزیه، دنبال خوشگذرونی و جذب دوستای🤝 جدید هم بودیم
ولی دیشب میخکوب📌 تماشا کردیم
انگار همه وجودمون دوتا چشم شده بود👀
راستش مامیخواستیم کانون دخترونمون رو معرفی کنیم، ولی انگار امام حسین💚 دیشب دستمون رو گرفت و نشوندمون که خودش معرفی کنه برامون، چیزهایی که تو ذهنمون بود ولی اگر مواظب نباشیم میپره و جابجا میشه...
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece