سه روز کنارهم ...🍃
من میگم عزاداری میکنیم🏴
آنسه میگه حال می کنیم با روضه 🥹
محدثه مون ولی متفاوت گفت:
ما داریم رشد می کنیم🤔
یا شایدم بقول یسنا یاد میگیریم بی تفاوت نباشیم🙄
و به عقیده نرگس
مسیرمون رو بازنگری میکنیم (سنگین بود یکم😉)
و حتی ممکنه اونجوری که حانیه میگه:
راهمون 🛣 رو پیدا کنیم
دنبال اینیم تو این پازل نقشمون رو پیدا 🧐و تثبیت کنیم✅
دو روز پایانی تشریف بیارید🙏
فرهنگسرای انقلاب اسلامی-ساختمان کتابخانه انقلاب اسلامی- طبق منفی یک
⏰ساعت ۱۰:۳۰ صبح
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به کدامین گناه؟! 😢
اگر محرم 🏴 مظلومیت شما رو یادآوری نکنیم
پس کی؟!
عکس هاتون📸 رو جلوی چشم گذاشتیم
تا یادمون نره
داغ هایی که به دل هامون نشست رو....😭
عکس های شما فقط غم نداره
سوخت و انرژی میشه برای حرکتمون🏃
محرم وقتشه که یاد بگیریم....
ما داریم نقشمون رو پیدا می کنیم
محاله از شما عبور کنیم⛔️
حتی اگر میدان تغییر کنه
مبارزه ادامه داره....💪
و مرد این میدان ماهستیم 🇮🇷
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 گوشه هایی از پنج روز عزاداری...🍃
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
تابستون امسال🥵 فقط یه راه نیست...هفتاست😳
والا...
باور نداری؟!
بزن زنگ نابستون رو تا برات بگم😉
🔔 نابستون
پ.ن: اطلاعات تو پوستر هست، اول بخون بعد اگه سوال داشتی بپرس، طراح زحمت کشیده بابا!
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
صَلَّ اللهُ عَلیكَ يا مَظلوُم يا اَباعَبدِالله(سَلامُ الله عَلَیه)
🏴 روضه مصور کربلا😢
آیین سنتی تعزیه خوانی🕊
به مدت سه شب از نماز مغرب و عشاء📿
شماهم دعوتید....
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
چه کردیم دیشب؟!
جالب بود
تعزیه،هنر نمایشی اصیل ایرانی اسلامی
شاید به اندازه مجالس روضه گریه نکردیم
ولی یقینا به همان اندازه مهمان سفره شهزاده علی اکبر علیه السلام ❤️ بودیم...
پ.ن: ما حسیبایی ها یه چشممون به صحنه بود؛ یه چشمون در حال صید دخترخانومای نوجوون😉
با بچه ها دوره افتادیم جمع دوستامون رو گسترده تر کنیم✌️
شمام دوست داشتی بیا که امشب مهمان سفره حضرت عباس علیه السلام 🩵هستیم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
ما تا تونستیم، دیشب با بچه ها و خونواده هامون اومدیم تو مراسم😌
هم خالیه!☘
می دونید به این جای شما خالی...
ولی راستش دیشب فهمیدم جای یه چیز دیگهفکر می کردم که من چقدر نمی دونم یه چیزایی رو 😳
نه من فقط
بقیه بچه ها هم....🫠
تو هر مرحله از تعزیه، نمی دونستم که چرا و اصلا چیشده🙄
ما اون آخر نشسته بودیم
یه دور مربیمون میگفت اصل قضیه رو، بعد نگاه می کردیم تعزیه چی به چیه!؟
حالا که فرداشب می خواد تموم شه
بنظرم حیف ...😔
خوب بود؛ هم میفهمیدیم چیشده هم می دیدیم.
ولی از اون حیف تر اینکه چقدر چیزهایی هست که نمی دونم....🥺
راستی شما می دونی؟!
امشب شبِ آخر جا نمونی یه وقت 🤍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
شبِ آخر
زیباترین شب نمایش شبیه سازی عاشورا ...💔
تا دیشب درکنار تماشای تعزیه، دنبال خوشگذرونی و جذب دوستای🤝 جدید هم بودیم
ولی دیشب میخکوب📌 تماشا کردیم
انگار همه وجودمون دوتا چشم شده بود👀
راستش مامیخواستیم کانون دخترونمون رو معرفی کنیم، ولی انگار امام حسین💚 دیشب دستمون رو گرفت و نشوندمون که خودش معرفی کنه برامون، چیزهایی که تو ذهنمون بود ولی اگر مواظب نباشیم میپره و جابجا میشه...
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
تابستون امسال🥵 فقط یه راه نیست...هفتاست😳 والا... باور نداری؟! بزن زنگ نابستون رو تا برات بگم😉 🔔 ناب
🚨 خب خب📣
از اونجایی که افتتاحیه "نابستون" تداخل داشت با امتحانات نمونه🙂 و وارونه 🙃و از این صحبتا....
مجبور شدیم بجای یه جلسه تُپل😌 چندتا جلسه لاغر🙂↕️ بگیریم و توضیح بدیم قضیه از چه قراره...
🍀حالا از چه قراره!؟🤔
به فضل خدا از فردا، ۴ مرداد سه روز در هفته(حداقل) کنارهمیم☺️
روزهای دیگه اختیاری(الکی مثلا)🤭
امسال هرکدوم از ۷ راه رو که انتخاب کردی، یه تجربه واقعی منتظرته 😎
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
🚨 خب خب📣 از اونجایی که افتتاحیه "نابستون" تداخل داشت با امتحانات نمونه🙂 و وارونه 🙃و از این صحبتا...
🗓برنامه هفتگیمون👇
•♡شنبه ها(اجباریه هاااا):
هنرناب 🎨
ساعت ۱۰:۳۰تا ۱۲
•♡یکشنبه ها(اختیاری):
خواب ناب در منزل😴
از ساعت: .... تا هر وقت خشک شیم، بپوسیم تو رختخواب..🥴
•♡دوشنبه ها(اجباری با درصد اهمیت بالا):
گفتگوی حقیقت یا سراب 🧐
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲
•♡سه شنبه ها(اجباری روش نداریم؛خوددانی🙂↔️):
ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲
صبحونه با نون داغ🥖
محفل دخترونه در جستجوی جواب❓
تفریح پرشتاب🤼
دورهمی بصرف کتاب📚
اقامه نماز پِی دوزار ثواب🛐
حرکت به سمت خونه به دنبال خواب🥱
(بسه دیگه بابا، تا همینجاشم کچل شدیم)
•♡چهارشنبه ها(یقینا اجباری😌)
نوجوون پای رکاب 🌱
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲
(اجرای تصمیمات هفتگی مون تو گروه ها)
•♡پنجشنبه ها:(اجبار و اختیارش دست مربیه😎)
سرآشپز پشمک ساب 🧑🍳
۱۰:۳۰ تا ۱۲
پ.ن:بعد از ظهرهای علمی و مهارتی به تدریج اضافه میشه به برنامه🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🌤شنبه صبح ها
قراره باهم یه هنر نوجوونی و ناب یاد بگیریم😍
دست ساز خودتون...
هر هفته یکی از بچه ها مدرس آموزش یک هنر میشه....
فردا:
🕯 آموزش شمع سازی
🧕 مدرس نوجوان: خانم فاطمه محمدی
✂️مواد و ابزارآلات:
ورق بیزوکس
فیتیله موم خورده
قیچی
💎 اگر مواد لازم رو ندارید با [بچه های بخش هنری]ارتباط بگیرید تا براتون هماهنگ کنند
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
اولین هنر ناب🎨
با آموزش یکی از بچه های گروه
خیلی خوب پیش رفت🥰
انقده جالب بود...چقدر دوست هنرمند🧑🎤 داریم ما خبر نداریم
استقبال روز اول هم فراتر از انتظار بود😮
یه هوا صندلی🪑 کم آوردیم
که سرپایی جا دادیم خودمونو
کلی هم شمع بیزوکس ساختیم 🕯
🔮 برای ادامه فعالیت فاطمه خانم محمدی در نظرسنجی شرکت کنید👏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece