eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
سه روز کنارهم ...🍃 من میگم عزاداری میکنیم🏴 آنسه میگه حال می کنیم با روضه 🥹 محدثه مون ولی متفاوت گفت: ما داریم رشد می کنیم🤔 یا شایدم بقول یسنا یاد میگیریم بی تفاوت نباشیم🙄 و به عقیده نرگس مسیرمون رو بازنگری میکنیم (سنگین بود یکم😉) و حتی ممکنه اونجوری که حانیه میگه: راهمون 🛣 رو پیدا کنیم دنبال اینیم تو این پازل نقشمون رو پیدا 🧐و تثبیت کنیم✅ دو روز پایانی تشریف بیارید🙏 فرهنگسرای انقلاب اسلامی-ساختمان کتابخانه انقلاب اسلامی- طبق منفی یک ⏰ساعت ۱۰:۳۰ صبح کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله / تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به کدامین گناه؟! 😢 اگر محرم 🏴 مظلومیت شما رو یادآوری نکنیم پس کی؟! عکس هاتون📸 رو جلوی چشم گذاشتیم تا یادمون نره داغ هایی که به دل هامون نشست رو....😭 عکس های شما فقط غم نداره سوخت و انرژی میشه برای حرکتمون🏃 محرم وقتشه که یاد بگیریم.... ما داریم نقشمون رو پیدا می کنیم محاله از شما عبور کنیم⛔️ حتی اگر میدان تغییر کنه مبارزه ادامه داره....💪 و مرد این میدان ماهستیم 🇮🇷 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله / تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 گوشه هایی از پنج روز عزاداری...🍃 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله / تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
تابستون امسال🥵 فقط یه راه نیست...هفتاست😳 والا... باور نداری؟! بزن زنگ نابستون رو تا برات بگم😉 🔔 نابستون پ.ن: اطلاعات تو پوستر هست، اول بخون بعد اگه سوال داشتی بپرس، طراح زحمت کشیده بابا! کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله / تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece
صَلَّ اللهُ عَلیكَ يا مَظلوُم يا اَباعَبدِالله(سَلامُ الله عَلَیه) 🏴 روضه مصور کربلا😢 آیین سنتی تعزیه خوانی🕊 به مدت سه شب از نماز مغرب و عشاء📿 شماهم دعوتید.... کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
چه کردیم دیشب؟! جالب بود تعزیه،هنر نمایشی اصیل ایرانی اسلامی شاید به اندازه مجالس روضه گریه نکردیم ولی یقینا به همان اندازه مهمان سفره شهزاده علی اکبر علیه السلام ❤️ بودیم... پ.ن: ما حسیبایی ها یه چشممون به صحنه بود؛ یه چشمون در حال صید دخترخانومای نوجوون😉 با بچه ها دوره افتادیم جمع دوستامون رو گسترده تر کنیم✌️ شمام دوست داشتی بیا که امشب مهمان سفره حضرت عباس علیه السلام 🩵هستیم کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
ما تا تونستیم، دیشب با بچه ها و خونواده هامون اومدیم تو مراسم😌 هم خالیه!☘ می دونید به این جای شما خالی... ولی راستش دیشب فهمیدم جای یه چیز دیگهفکر می کردم که من چقدر نمی دونم یه چیزایی رو 😳 نه من فقط بقیه بچه ها هم....🫠 تو هر مرحله از تعزیه، نمی دونستم که چرا و اصلا چیشده🙄 ما اون آخر نشسته بودیم یه دور مربیمون میگفت اصل قضیه رو، بعد نگاه می کردیم تعزیه چی به چیه!؟ حالا که فرداشب می خواد تموم شه بنظرم حیف ...😔 خوب بود؛ هم میفهمیدیم چیشده هم می دیدیم. ولی از اون حیف تر اینکه چقدر چیزهایی هست که نمی دونم....🥺 راستی شما می دونی؟! امشب شبِ آخر جا نمونی یه وقت 🤍 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
شبِ آخر زیباترین شب نمایش شبیه سازی عاشورا ...💔 تا دیشب درکنار تماشای تعزیه، دنبال خوشگذرونی و جذب دوستای🤝 جدید هم بودیم ولی دیشب میخکوب📌 تماشا کردیم انگار همه وجودمون دوتا چشم شده بود👀 راستش مامیخواستیم کانون دخترونمون رو معرفی کنیم، ولی انگار امام حسین💚 دیشب دستمون رو گرفت و نشوندمون که خودش معرفی کنه برامون، چیزهایی که تو ذهنمون بود ولی اگر مواظب نباشیم میپره و جابجا میشه... کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
تابستون امسال🥵 فقط یه راه نیست...هفتاست😳 والا... باور نداری؟! بزن زنگ نابستون رو تا برات بگم😉 🔔 ناب
🚨 خب خب📣 از اونجایی که افتتاحیه "نابستون" تداخل داشت با امتحانات نمونه🙂 و وارونه 🙃و از این صحبتا.... مجبور شدیم بجای یه جلسه تُپل😌 چندتا جلسه لاغر🙂‍↕️ بگیریم و توضیح بدیم قضیه از چه قراره... 🍀حالا از چه قراره!؟🤔 به فضل خدا از فردا، ۴ مرداد سه روز در هفته(حداقل) کنارهمیم☺️ روزهای دیگه اختیاری(الکی مثلا)🤭 امسال هرکدوم از ۷ راه رو که انتخاب کردی، یه تجربه واقعی منتظرته 😎 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
🚨 خب خب📣 از اونجایی که افتتاحیه "نابستون" تداخل داشت با امتحانات نمونه🙂 و وارونه 🙃و از این صحبتا...
🗓برنامه هفتگیمون👇 •♡شنبه ها(اجباریه هاااا): هنرناب 🎨 ساعت ۱۰:۳۰تا ۱۲ •♡یکشنبه ها(اختیاری): خواب ناب در منزل😴 از ساعت: .... تا هر وقت خشک شیم، بپوسیم تو رختخواب..🥴 •♡دوشنبه ها(اجباری با درصد اهمیت بالا): گفتگوی حقیقت یا سراب 🧐 ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ •♡سه شنبه ها(اجباری روش نداریم؛خوددانی🙂‍↔️): ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ صبحونه با نون داغ🥖 محفل دخترونه در جستجوی جواب❓ تفریح پرشتاب🤼 دورهمی بصرف کتاب📚 اقامه نماز پِی دوزار ثواب🛐 حرکت به سمت خونه به دنبال خواب🥱 (بسه دیگه بابا، تا همینجاشم کچل شدیم) •♡چهارشنبه ها(یقینا اجباری😌) نوجوون پای رکاب 🌱 ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ (اجرای تصمیمات هفتگی مون تو گروه ها) •♡پنجشنبه ها:(اجبار و اختیارش دست مربیه😎) سرآشپز پشمک ساب 🧑‍🍳 ۱۰:۳۰ تا ۱۲ پ.ن:بعد از ظهرهای علمی و مهارتی به تدریج اضافه میشه به برنامه🙏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🌤شنبه صبح ها قراره باهم یه هنر نوجوونی و ناب یاد بگیریم😍 دست ساز خودتون... هر هفته یکی از بچه ها مدرس آموزش یک هنر میشه.... فردا: 🕯 آموزش شمع سازی 🧕 مدرس نوجوان: خانم فاطمه محمدی ✂️مواد و ابزارآلات: ورق بیزوکس فیتیله موم خورده قیچی 💎 اگر مواد لازم رو ندارید با [بچه های بخش هنری]ارتباط بگیرید تا براتون هماهنگ کنند کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
اولین هنر ناب🎨 با آموزش یکی از بچه های گروه خیلی خوب پیش رفت🥰 انقده جالب بود...چقدر دوست هنرمند🧑‍🎤 داریم ما خبر نداریم استقبال روز اول هم فراتر از انتظار بود😮 یه هوا صندلی🪑 کم آوردیم که سرپایی جا دادیم خودمونو کلی هم شمع بیزوکس ساختیم 🕯 🔮 برای ادامه فعالیت فاطمه خانم محمدی در نظرسنجی شرکت کنید👏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece