eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
☘حسیبک های سفالگر و نمددوز😁 یکشنبه ها با دست ورزی( بعدها با دستگاه به امیدخدا)❤️ گِل ها رو ورز میدن تا مجسمه 🏺 گلدان و اشکال مختلف بسازند سه شنبه هاهم از این خوشگلیجات نمدی درست می کنند🐻 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🍀سه شنبه آخر تعطیلات😢 صبحانه☕️ وداع با تابستون🌞 هیئت دعا برای کش پیدا کردن تعطیلات🤲 بازی وسطی🏀 آخر.... من نمیخوام برم مدرسهههه😫 هی مظلوم مظلوم دانش آموزااا😅 جای اونایی که مسافرت بودن خالی❤️ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
+یه اردومون نشه آخر تعطیلات؟!😉 -حالا تا کوفتمون نکنید اردو رو بیخیال نمیشید که!؟😫 +عع خدا نکنه،چرا؟!😳 -بابا هی یادآوری میکنید پایان تعطیلاتو زهرمار🐍 میشه تو حلقمون🤮 +تو بیا خاطره انگیزش می کنیم😂 جا نمونید یه وقت😉 🔻کسب اطلاعات از مسئول اردویی 🔺اینم گروه حسیب گشت که بچه ها از همین حالا فعال شدن برای اردو؛ برید ببینید کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
♡•ایرسیب 💪 🍀 بخش دوم از تولید محتوای حسیبایی ها با عنوان "ایرسیب" عهده داره معرفی قهرمانان ملی خواهد بود😉 هر هفته پنجشنبه منتظر معرفی بچه های بنام ایرانی باشید🙏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
♡•چِلسیب 🇮🇷 فکرشو بکن....😳 نفر دوم دنیاییم و نمی دونستیم اصلا هی دلم میخواد 🧠 مغزمو به رخ بکشم🙂‍↔️ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
♡•دختر حسیبایی🩷 تو می تونی مثل .... مثل شکوفه ی 🍒گیلاس باشی☺️ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
آخرین چهارشنبه نابستون رو کنارهم اینجوری گذروندیم😍 خیلی قشنگ شد🩵 قلب خودمون هم اکلیلی شد🪅 هدیه ها آماده شد تا در یک روز خاص توزیع بشه حالا چه روزی؟! نمیگم که ....😜 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
تابستون هر کی خواست ما رو از اردو 🚂منصرف کنه موفق نشد😎 اسرائیل که اصلا حمله کرد بهمون سر این ...😅 ولی این اردو حق منه😤 سهم منه😠 مالِ من...🤬 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
خب خب ...😎 پایان بخش "هنرهای ناب" 🎨 نابستون شد این بازارچه نقلی و کوچیک 💳 هنرهامونو آوردیم هم در معرض تماشا 👓و هم برای عرضه و فروش🛍 چرا که نه کلی زحمت کشیدیم پاش😌 فروشم خوب بود الحمدلله🤲 +بعله البته که بایدم خوب باشه، وقتی فله ای میکردید تو پاچه دوستا و مربی تون👀 - بالاخره آشناها باید فرق کنند دیگه😜 + زحمت نشه؟!😏 - چرا از تخفیفامون نمیگید؟!ها ها؟!🙂‍↔️ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
♡•حسیب پلاس+ ✅ 😲بیخود و بی جهت🥊 دشمن تراشی می کنیم! ⤵️ ادامه پست... سال ۵۹ صدام دقیقاً همین کارو کرد؛ بدون اعلام جنگ، از هوا🚀 و زمین 💣حمله کرد. حالا چرا؟ 🤔 چون قرارداد مرزی رودخانهٔ 🌊 اروندرود رو که حدود مرزی دو کشور رو مشخص می‌کرد و قرار بود براون مبنا، دو کشور همدیگه رو اذیت نکنن رو پاره کرد😡 و گفت «مرز ما اینجاست و می‌خوایم خوزستان رو هم بگیریم» 🫤 بعدها سازمان ملل تو گزارش رسمیِ بعد از جنگ نوشت: آغازگر مخاصمه، صدام بود.😤 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece