3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما از پنجشنبه گروه بندی شدیم
(البته فعلا متوسطه اولی هامون)
درسنامه هایی که حسیبا از فیلیمو مدرسه🎞 بودجه بندی و شخصی سازی شده در اختیارمون میذاره
و آزمونایی که قراره در بستر 📲وب لایت بدیم....
دوتا وظیفه عمده هم داریم:
۱. خوندن یا دیدن 🤓 درسنامه📚 همون روز و ارسال تاییدیه و گزارش روزانه به مربی ها
۲. حضور فیزیکی در فرهنگسرا 🔖برای دریافت برنامه ها و تحویل و تحلیل گزارش ها(کالبدت👤 اینجا باشه نه فکر کنی بهمون🤯)
اونایی که مثل من تو جلسه بازیگوشی 😈کردند یا مثلا نبودند یه چند دقیقه ای همراه باشید تا
دقیق کار براتون مشخص بشه🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_eceظ
خب برای شروع باید در وب لایت اکانت بسازیم و در گروه هایی که لینک هاش شخصی ارسال شده عضو بشیم☺️
تصویر ۱: ساخت اکانت🌐
تصویر۲و ۳ و۴: هر کدومتون با اکانتی که ساختید باید در کانال ها و گروه هایی پایه خودتون عضو بشید.😎
لینک اونارو هم دیروز دریافت کردید🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا چطور وارد اشتراک های فیلیمو بشیم؟🧐
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلیمو رو باید فقط تو وب دید؟!
نمیشه نصبش کنیم؟🤔
چرا بیا 📲تا بهت بگم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور بودجه بندی های حسیبا رو وسط این شلم شوربا پیدا کنم؟😰
یعنی منتظری یه چیز بشه عزا🥀 بگیریااا
پاشو بیا بهت بگم
جمع کن خودتو دختر...😅
سوالی بود از خودش یا اون یکی خودش بپرسید😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
♡•حسیب پلاس+ 🌱
روز دانش آموز🧑🎓 نزدیکه
ولی قبل از تبریکات وافره اون روز 🥳
خوبه که یکم رفتارامون تو مدرسه رو چپ و راست کنیم...👀
حالا لوسم نشیدااا😌
#حسیب_پِلاس
#یکشنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای آنها که کتاب عاشقانه می خوانند مرور کن:
حبیبتی یازهرا 💔
عاشق تر از علی سراغ ندارم
آن دم که به قبرستان می ایستاد و میگفت:
کنّا کزوجٍ حامةٍ فى ایکةٍ
مُتمتِّعینِ بصحَّةٍ و شبابٍ
"ما مثل یک جفت کبوتر🕊بودیم نمى توانستیم از هم جدا شویم . روزگار میان ما جدایى انداخت .😔
گاهی شب تاریک کنار مزار محبوبه اش
می ایستاد و:
ما لى وقفتُ على القبور مسلِّما
قبر الحبیبةِ ولم تردَّ جوابى
"چرا من ایستاده ام به قبر محبوبه ام سلام مى کنم و او به من جواب نمى دهد؟"😩
حبیبتی مالک لا تردُّ جوابِی
"محبوبه من ! چرا جوابم را نمى دهى ؟"😫
کلمینی😩
با من حرف بزن
انسَیتِ بعدى خُلَّةَ الاحبابِ؟
" حالا که رفته ای؛ من را فراموش کرده ای؟؟"😢
_بعد خودش جواب مى دهد:_
قال الحبیبتی و کیف لى بجوابِکُم و ان رهینُ جنادلٍ و ترابٍ... 🥀
"حتما با خود می گویی: این چه انتظارى است که که از من دارى ؟ مگر نمى دانى که من در زیر خروارها خاک محبوس هستم ؟" 😭
_آه یا زهرا....._ 💔
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
هر سال ۱۳ آبان
گرامیداشت شهدای دانش آموز🌹 برگزار می شد
یا مثلا مبارزه با استکبار...🗽که بخاطر فتنه گری آمریکایی ها بود...
بنظرم صرفا تشریفات بود یا اغراق نکنم شعاری بود برام ....🙄
یعنی می گفتم اونقدرام استکبار با نماد آمریکا🇺🇸 خبیث نیست بابا...👿
اما خرداد۱۴۰۴ و وقایع بعدش تا به امروز بهم اثبات کرد که اینا همون رذل های👹 دهه های اخیراند....
سندش ؟!👇
عکس های تصویر...
بیاد شهدای کوچک و بزرگ دانش آموز بودم 😢حتی اشک ریختم
ولی دلم آروم نگرفت💔
یه چیزی از درونم میگه باید یه کاری کنی...
حالا تداخل روز دانش آموز با ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها 🥀یه جرقه ای به ذهنم زد که :
💥شاید نقشِ من تعریف میشه در سیر حرکت اجتماعی زنانه...🧕
اصلا ما بلدیم زنانه مبارزه کنیم؟! زن ها هم مگه مبارزه می کنند؟🤔
اصلا مبارزه چی بود؟!😰
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•حسیب خوان 📚
لحظه های انقلاب
✍ قلم: محمود گلابدره ای
📇 نشر: معارف
پیش خودم گفتم: «وای به اون روزی که این لکههای خون شسته بشه و مردم، بیاعتنا از روی این لکهها بگذرن و یادشون بره. مث انقلاب مشروطیت بشه.»
غمی افتاد به جانم. ایستادم و زیر لب گفتم: «من نمیذارم. تمام لحظهها رو مینویسم.»
_مروری بر وقایع ۱۳ آبان_👆
#حسیب_خوان
#سه_شنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece