♡•حسیب پلاس+ 🌱
روز دانش آموز🧑🎓 نزدیکه
ولی قبل از تبریکات وافره اون روز 🥳
خوبه که یکم رفتارامون تو مدرسه رو چپ و راست کنیم...👀
حالا لوسم نشیدااا😌
#حسیب_پِلاس
#یکشنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای آنها که کتاب عاشقانه می خوانند مرور کن:
حبیبتی یازهرا 💔
عاشق تر از علی سراغ ندارم
آن دم که به قبرستان می ایستاد و میگفت:
کنّا کزوجٍ حامةٍ فى ایکةٍ
مُتمتِّعینِ بصحَّةٍ و شبابٍ
"ما مثل یک جفت کبوتر🕊بودیم نمى توانستیم از هم جدا شویم . روزگار میان ما جدایى انداخت .😔
گاهی شب تاریک کنار مزار محبوبه اش
می ایستاد و:
ما لى وقفتُ على القبور مسلِّما
قبر الحبیبةِ ولم تردَّ جوابى
"چرا من ایستاده ام به قبر محبوبه ام سلام مى کنم و او به من جواب نمى دهد؟"😩
حبیبتی مالک لا تردُّ جوابِی
"محبوبه من ! چرا جوابم را نمى دهى ؟"😫
کلمینی😩
با من حرف بزن
انسَیتِ بعدى خُلَّةَ الاحبابِ؟
" حالا که رفته ای؛ من را فراموش کرده ای؟؟"😢
_بعد خودش جواب مى دهد:_
قال الحبیبتی و کیف لى بجوابِکُم و ان رهینُ جنادلٍ و ترابٍ... 🥀
"حتما با خود می گویی: این چه انتظارى است که که از من دارى ؟ مگر نمى دانى که من در زیر خروارها خاک محبوس هستم ؟" 😭
_آه یا زهرا....._ 💔
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
هر سال ۱۳ آبان
گرامیداشت شهدای دانش آموز🌹 برگزار می شد
یا مثلا مبارزه با استکبار...🗽که بخاطر فتنه گری آمریکایی ها بود...
بنظرم صرفا تشریفات بود یا اغراق نکنم شعاری بود برام ....🙄
یعنی می گفتم اونقدرام استکبار با نماد آمریکا🇺🇸 خبیث نیست بابا...👿
اما خرداد۱۴۰۴ و وقایع بعدش تا به امروز بهم اثبات کرد که اینا همون رذل های👹 دهه های اخیراند....
سندش ؟!👇
عکس های تصویر...
بیاد شهدای کوچک و بزرگ دانش آموز بودم 😢حتی اشک ریختم
ولی دلم آروم نگرفت💔
یه چیزی از درونم میگه باید یه کاری کنی...
حالا تداخل روز دانش آموز با ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها 🥀یه جرقه ای به ذهنم زد که :
💥شاید نقشِ من تعریف میشه در سیر حرکت اجتماعی زنانه...🧕
اصلا ما بلدیم زنانه مبارزه کنیم؟! زن ها هم مگه مبارزه می کنند؟🤔
اصلا مبارزه چی بود؟!😰
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•حسیب خوان 📚
لحظه های انقلاب
✍ قلم: محمود گلابدره ای
📇 نشر: معارف
پیش خودم گفتم: «وای به اون روزی که این لکههای خون شسته بشه و مردم، بیاعتنا از روی این لکهها بگذرن و یادشون بره. مث انقلاب مشروطیت بشه.»
غمی افتاد به جانم. ایستادم و زیر لب گفتم: «من نمیذارم. تمام لحظهها رو مینویسم.»
_مروری بر وقایع ۱۳ آبان_👆
#حسیب_خوان
#سه_شنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
✨هیئت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا 🥀سلام الله علیها
🕰 از ساعت ۹ صبح به صرف صبحانه☕️ مهمان حسیبایی ها هستید
_بعداز هیئت متوسطه اولی ها با مربی های در خصوص دروسشون جلسه خواهند داشت☘_
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
"یه تخته سیب"🧑🏫
بالاخره بعد یک ماه و دو هفته حسیبایی ها 🍀زحمت کشیدن،تکون خوردن و مسابقه رو بی جواب نذاشتند🤗
🎁 اسامی منتخبین:
♡. کوثر نور آبادی
♡. حنانه الشی
♡. فاطمه محمدی
♡. فاطمه احمدی
♡. ستایش رشادتی
🚨هر مسابقه👈 امتیاز
جمع امتیازا هر فصل👈 جایزه
جمع جوایز👈 حال خوب
پَ انتظار داشتید جمع جوایزتونم هدیه بگیرید؟!والا...👀
پ.ن: هر مسابقه یک هفته زمان پاسخگویی داره و جوایز هم از دستسازه های خودتون خریداری میشه😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨متوسطه اولی ها
باتوجه به مشکلات فنی ای ⚙ که فیلیمو مدرسه داشت، این روش برای اینکه شما بتونید 📲دسترسی راحتتری به بودجه بندی های سیبجو🍏 و نحوه گزارش دادن📝 به مربیانتون داشته باشید رو در نظر گرفتیم🤓
🎞 یکم وقت بذار فیلمو ببین 😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
هیئت عزاداری ایام فاطمه 🥀 رو پنجشنبه
کاملا دخترونه 🧕برگزار کردیم
به روال روزهای تعطیل شروع کردیم با
صبحانه☕️ خودمون پز
و بعد ذکر فضائل حضرت زهرا🩵سلام الله علیها و عزاداری 🏴
🔻البته🔺
یادمون نرفته بود که باید برنامه مون رو با مربی ها ببندیم😌
آخرش گروه به گروه نشستیم با مربیامون
🔖هفته قبل رو گزارش دادیم ...
تحلیل کردیم...👥
و برنامه هفته جاری و بودجه بندی درس های جدید رو گرفتیم📝
در ضمن واسِ شمام دعا کردیم 🤲
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•دختر حسیبایی🩷
به قول امیرالمومنین(سلام الله علیه):
گرون باش💸
راه قیمت پیداکردن...🧐
#دختر_حسیبایی
#شنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🚨 قابل توجه حسیبایی های متوسطه اولی!!
حفاری 🕳کردید صفحه گفتگو رو از بس سوال پرسیدید :
❓ما درسمون عقب تره چه کنیم؟!😰
❓درسایی که هنوز کار نکردیم رو چی؟!😧
❓وای من دارم نمی تونم...🤪
😏جمع کن لب و لوچه رو...
پاشو بیا راهکار رو ببین🙂↔️
🌐 وب لایت رو هم چک کن
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece