20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌐 آنلاین چُجوری جواب بدیم خب!؟🙄
آنجوری 📲 که میگیم برات
🥾 گام دوم👆
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- باحال بودااا....تکنولوجیااا😂
+ آره خیلی برای ما انقدر باحال بود که از دیشب یه ریز پاشیم😁
حالا تازه قسمت باحالش مونده، بپر برو جوابا🔍 رو بگیر تحلیل کن😎
🥾 گام سوم👆
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
ماشاءالله به دخترایی که وارد ماراتن 🏃♂تحلیل شدند:
♡.عسل شیرعلیزاده پایه نهم👏
♡.ماریا قاسمیلر پایه هفتم👏
♡.مهتاب سلجوقی پایه نهم👏
♡.کیانا زارع پایه هشتم👏
♡.فاطمه محمدی پایه نهم👏
♡.زینب ملک زاده پایه نهم👏
♡.سوین مهدیان پایه هشتم👏
♡.هستی رحمتی پایه نهم👏
♡.ستایش چرتابی پایه نهم👏
اینجا بچه ها نمره🥇 نمیگیرند🙄
خودشون یاد میگیرند که :
آزمون و خطا ⛔️ کنند و بررسی...
تحلیل می کنند و اصلاح 🧑🏫
خودشون میشند همه دارایی خودشون🩵
(جمله سنگین بو خمرم کم شد👀)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
الوعده وفا😎
متوسطه دومی ها
پنجشنبه ۲۹ آبان ساعت ۹صبح
بیاید ببینیم چه گُلی 🌺 بسر این درسا بگیریم...☺️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بالاخره بعد از مرارت بسیار
متوسطه دومی ها با قدرت وارد گود🏋 شدند
حضور و انگیزه هاشون 🍀
خیلی بیشتر از انتظار بود☄ و قرار هست که
آتش🌋فشانی برند جلو....
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
وقتی فیلمبردار سندروم دست بیقرار داره😁
بابا سرگیجه گرفتیم 😵💫
دو دقیقه میشستی حداقل ....🥴
ببینیم 📺
لحظاتی از چهارشنبه هفته کتاب 📚که ما حسیبیایی ها و ✍ "خانم فاطمه دانشور جلیل" نویسنده کتاب
"فقط بیا" مهمان کتابخانه انقلاب اسلامی بودیم و فرصتی شد یکم گفتگو کنیم.🙏
البته کتابخونه ای ها کلی تحویلمونم گرفتنااا🙂↔️ اجازه دادن حالا که خودمونیم ....در اجرا کمکشون کنیم🤗
قرآن رو حسنامون تلاوت کرد📖
عسلمون مجری🎤 شد
فاطمه و کوثر و ماریا و تمنا و ستایش و نازنین فاطمه هم یه مسابقه🏆 ترتیب دادند که در ⏱سه دقیقه باید یه کتاب 📘معرفی می کردند
بعد بهشون رای دادیم و ۳ نفر اول از کتابخانه هدیه🎁 گرفتند
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
خب خب متوسطه دومی هااا 📣
آماده اید؟!
سفت بشین 👈 برو که رفتیم🚀
کار شما تخصصی تر و لقمه ای تره🫔
تو روزایی که مشخص شده🔖 در برنامه، می تونید از 🌐 کانال تبادل رشته تون محتوایی که خواسته بودید رو دریافت کنید.📥
🕰 زمانی هم که اختصاص داده شده برای هر درسنامه، همونطور که در جلسه گفتیم، بر مبنای راحتی خودتونه...😇
دوست داشتید فیلم آموزشیش📲 رو ببینید؛نخواستید محتوای مکتوب📑 رو بخونید
فقط بخخخخخوووووننننننیییییید 😉
♡.یادت باشه هر درسنامه رو تو همون روزی که در برنامت هست باید بخونیااا.♡
🔻راستی آخر هر روز گزارش📝به مربی یادتون نره🔺
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- این حسیب آموز چیه؟!🙄
+ ما در حسیب، یه زیرشاخه مهم داریم به اسم "حسیب دان" که همه برنامه های آموزشی✍ ذیلش برگزار میشه؛ حالا "حسیب آموز" 🧑🏫 یکی از همون برنامه های آموزشیه که ویژه سالِ تحصیلی طراحی شده
-این مراحلش چی چیه!؟👀
+ طرح "حسیب آموز" سه مرحله و ایستگاه اساسی داره:
۱. سیب خوان🤔: ایستگاه یادگیری 📚
۲.سیب سنج🧐: ایستگاه تثبیت🔩
۳.سیبجو🤓: ایستگاه مرور و رشد🌱
- چه جالب؛الان کجای کارید؟!⁉️
+ فیلم بالا رو چک کن😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حالا دیگر گرد بی مادری 🥀بر روی خانه و زندگی پاشیده شده بود...
به وصیت مادر، در شب آماده شدند برای تجهیز و تدفین...🥺
پدر به بچه ها گفته بود آهسته گریه کنند که صدایشان را کسی نشنود...😔
در گوشه ای ایستادند به تماشا و گریه😭
همه شان بودند...
حسن (سلام الله علیه) ۸ ساله
حسین (سلام الله علیه)۷ ساله
زینب (سلام الله علیها) ۵ ساله
ام کلثوم (سلام الله علیه) ۳ ساله
محسن هم که با مادر شهید شد...🥀
آستین های لباس را به دهان گرفتند و هق هق گریه می کردند...😭
پدر و اَسماء اشک می ریختند و بدن مطهر مادر را تجهیز میکردند.🍃
کارشان که تمام شد.
پدر نگاهی به یتیمان غریب خانه اش انداخت...😢
صدایشان زد تا برای بار آخر با مادر وداع کنند.
بچه ها مثل تیر از کمان رها شده
روی بدن مادر افتادند و ضجه😭 زدند.
به اذن خدا روح به بدن مادر برگشت، برای آخرین بار در آغوششان گرفت...🕊
ولی بغض بچه ها آرام نشد...😭
دیدن این صحنه زمین و زمان را بهم ریخت😢
هاتفی غیبی از آسمان پدر را صدا زد:
"علی جان بچه ها را از پیکر مادر بلند کن،ملائکه آسمان به گریه افتادند"
جایی نیامده که چه کسی علی را تسلا می داد.... 🥺
پیشگاه مطهر حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها صلوات
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
.
گاهی فقط یک جرقه کافیست…💥
یک نگاه تازه، یک فرصت،
یک مسیر که از نوجوان شروع میشود
و تا نوجهان ادامه پیدا میکند‼️
اینجا جاییه که مرزها کمرنگ میشن،
خلاقیت معنا پیدا میکنه
و صدای نوجوانان شنیده میشه؛🗣
جایی برای جرئت ساختن،
گفتن و دیده شدن.😉
اگر آمادهای کنار هم سفری تازه رو شروع کنیم
سفری که مقصدش فقط یک رویداد نیست،
یک جهان تازهست که با دستهای شما ساخته میشه…❗️
و اگر میخواهی در تحول نسل جدید
نقش داشته باشی❕
اگر میخواهی همراه جوانانی باشی
که مرزها را دوباره معنا میکنند❗️
این دعوت برای توست📢
🌍✨
به رویداد بزرگ « نوجوانان بدون مرز » بپیوند.
جایی که قرار است آینده،
یکبار دیگر نوشته شود…
با حضور تو🫵🏻
✨با نوجوان تا نوجهان✨
🗓۶ و ۷ آذر ماه
📍تهران
مجموعه سرچشمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر ما منتظرتیم:
ادمین کانال : @Admin_movement
شماره تماس : 02133305114
.
کانال رویداد بزرگ نوجوان بدون مرز:
@movement_nbm