+پاشو برو از سیب سنج🍏 جانمونی دختر...
- یعنی بدبخت تر از ما متوسطه دومی ها هم کسی هست ؟!😩 هر هفته سیب سنج داریم😬
+ بله هست...
یقینا ما که باید هر هفته برای پنج رشته سیب بکاریم اونم در قالب آزمون 📝،بلکه سرکار برند یکی یه گاز بزنند سنجش بیاد دستشون😡
- منطقی بود😁🫠
کوش این سیییییب من... برم بسنجم؟!🏃
+تحلیل آزمون یادت نره...😎
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام /اینستاگرام
@hasib_ece
🙇♀️️️️️حسیبک ها بالاخره موفق شدیم و با هماهنگی یه مربی خوب ☘
قراره برنامه هاتون رو از سر بگیریم☺️
دختر خانوم های مقطع ابتدایی💓
خودتون و دوستانتون رو خبرکنید و
زودی از اینجا ثبت نام کنید
🕰 شروع کلاس: یکشنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۵:۰۰
📍مکان: کتابخانه آفتابگردان
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🍃فراخوان عضویت جهادی آموزشیاران حسیبا🍃
جمعی از دانشجویان دغدغهمند که ماهی یکبار، در کنار مربیان اصلی، گرههای آموزشی و مهارتی نوجوان ها را باز میکنند.
🎯 ماموریت ما:
آموزشیار کلاسهای درسی، حل تمرین، رفع اشکال در اردوها و برنامههای کانون.
🕒 تعهد زمانی:
فقط ماهی یک بار + رفع اشکال مجازی دوره ای
💠 ویژگیهای مورد نیاز:
• دانشجو (خانم)
• توان علمی/مهارتی در یکی از حوزهها: درسی، هنری، مهارتی، فرهنگی
💝 هدیه معنوی این حضور:
شما «حمایتگر» و «همیار رشد دختران نوجوان» خواهید بود؛ یک کار کوچک اما اثرگذار برای ساختن آینده.
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
🍃فراخوان عضویت جهادی آموزشیاران حسیبا🍃 جمعی از دانشجویان دغدغهمند که ماهی یکبار، در کنار مربیان ا
🔆 هرچی تعداد آموزشیارها بیشتر بشه
می تونیم پشتیبانی بهتری ✨ارائه بدیم
پس لطفا مارو در انتشار پوستر یاری کنید.🙏
جشن میلاد حضرت زهرا "سلام الله علیها"
کنارهمیم با:
مهمانی مامان ها 💐
میزبانی دخترها💗
چه شود....🤭
اشاره می کنند چهارشنبه ۱۹ یعنی چی؟!
یعنی ۱۹ آذر دیگه
راحت بودیم باهاتون خودمونی نوشتیم😎
(مدیونید فکر کنید سوتی دادیماااا🙄😁)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
اردو مطالعاتی📚
شبِ امتحانی🧑🎓
ویژه دختران متوسطه اول و دومی.... برید از لینک زیر ثبت نام کنید :
🌐 https://B2n.ir/k31958
و پیش نیاز اردو رو انجام بدید و شرکت کنید
تا موعدش بتونید از اردو استفاده کنید☺️
🚨 و اما خبرِخاص برای حسیبایی ها
اردو مطالعاتی از پنجشنبه ست ولی شما از چهارشنبه عصر در شب مانی🌙 هم شرکت می کنید😍
جزئیات رو حضوری میگیم براتون
بیاید امروز یادتون نره هاااا🤗
_راستی تشکیل کلاس های آموزشی حدنصاب لازم داره، تلاش کنید با دوستانتون شرکت کنید_
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece