🍃فراخوان عضویت جهادی آموزشیاران حسیبا🍃
جمعی از دانشجویان دغدغهمند که ماهی یکبار، در کنار مربیان اصلی، گرههای آموزشی و مهارتی نوجوان ها را باز میکنند.
🎯 ماموریت ما:
آموزشیار کلاسهای درسی، حل تمرین، رفع اشکال در اردوها و برنامههای کانون.
🕒 تعهد زمانی:
فقط ماهی یک بار + رفع اشکال مجازی دوره ای
💠 ویژگیهای مورد نیاز:
• دانشجو (خانم)
• توان علمی/مهارتی در یکی از حوزهها: درسی، هنری، مهارتی، فرهنگی
💝 هدیه معنوی این حضور:
شما «حمایتگر» و «همیار رشد دختران نوجوان» خواهید بود؛ یک کار کوچک اما اثرگذار برای ساختن آینده.
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
🍃فراخوان عضویت جهادی آموزشیاران حسیبا🍃 جمعی از دانشجویان دغدغهمند که ماهی یکبار، در کنار مربیان ا
🔆 هرچی تعداد آموزشیارها بیشتر بشه
می تونیم پشتیبانی بهتری ✨ارائه بدیم
پس لطفا مارو در انتشار پوستر یاری کنید.🙏
جشن میلاد حضرت زهرا "سلام الله علیها"
کنارهمیم با:
مهمانی مامان ها 💐
میزبانی دخترها💗
چه شود....🤭
اشاره می کنند چهارشنبه ۱۹ یعنی چی؟!
یعنی ۱۹ آذر دیگه
راحت بودیم باهاتون خودمونی نوشتیم😎
(مدیونید فکر کنید سوتی دادیماااا🙄😁)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
اردو مطالعاتی📚
شبِ امتحانی🧑🎓
ویژه دختران متوسطه اول و دومی.... برید از لینک زیر ثبت نام کنید :
🌐 https://B2n.ir/k31958
و پیش نیاز اردو رو انجام بدید و شرکت کنید
تا موعدش بتونید از اردو استفاده کنید☺️
🚨 و اما خبرِخاص برای حسیبایی ها
اردو مطالعاتی از پنجشنبه ست ولی شما از چهارشنبه عصر در شب مانی🌙 هم شرکت می کنید😍
جزئیات رو حضوری میگیم براتون
بیاید امروز یادتون نره هاااا🤗
_راستی تشکیل کلاس های آموزشی حدنصاب لازم داره، تلاش کنید با دوستانتون شرکت کنید_
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
🍏خب خب
عیدتون مبارک...🥳
متوسطه دومی ها سیب ها آماده سنجیدنه😉
در کانال تبادلتون در وب لایییییییت
(یعنی باز بیای بپرسی کو؟ کجاست؟من می دانم و ....)🙂↕️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
عیدتون خیلی مبارک...🥳
ما کل دیروز و امروزمون به تشکر از مامانامون😘 گذشت
الان دیگه وقتشه اماده شیم بریم برای یه خلوت و صفای دو نفره🥲 با خدا در ضیافتی بی مانند اعتکاف📿
می خواییم بگیم
ما هر چیم باشیم ...🫠
هرجاهم رفته باشیم ...🚶
ته ته تهش باز برمیگردیم تو بغل 🫂خودت
💞 سه روز مهمان خداییم 💞
♡زمان : ۱۲تا۱۵ دی
♡مکان: مسجد لولاگر
امسال هم در مسجد لولاگر هستیم، فقط تا ظرفیتمون تکمیل نشده سریع ثبت نام کنید:
https://B2n.ir/mk2416
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
عیدتون خیلی مبارک...🥳 ما کل دیروز و امروزمون به تشکر از مامانامون😘 گذشت الان دیگه وقتشه اماده شیم بر
من از شما میپرسم ⁉️
چجوری میشه اعتکاف ۱۲ دی شروع بشه بعد۵ دی تموم بشه؟!🤔
خب معلومه یکِ عدد پانزده جا افتاده دیگه😂
باهوشیدااا خداییش
جالبه اخیرا هرچی طرح می زنیم برای حسیب "یکش" جامی افته
حتی وقتی طراح ها متفاوتند😉
موافقید ازش مساله سازی کنیم😈
مثلا بگیم نحس شده🤣
🍏 متوسطه اولی ها
آخرین سیب سنج این ترم رو هم بدید که هفته بعد "سیبجو" داریم...🤓
بیشتر از یه ساعتی ⏱هست که شروع شده هااااا
فقط امروز چون دارید دقیق تر عمل می کنید یه کوچولو 🤌حجم سوالا بیشتره
ولی خوب می تونی بسنجی خودتو🔍 ماهم از نتایجتون دستمون میاد که برای سیبجو رو چه قسمتایی بیشتر مانور بدیم🧐
بسم الله جانمونی🏃♂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece