اردو مطالعاتی📚
شبِ امتحانی🧑🎓
ویژه دختران متوسطه اول و دومی.... برید از لینک زیر ثبت نام کنید :
🌐 https://B2n.ir/k31958
و پیش نیاز اردو رو انجام بدید و شرکت کنید
تا موعدش بتونید از اردو استفاده کنید☺️
🚨 و اما خبرِخاص برای حسیبایی ها
اردو مطالعاتی از پنجشنبه ست ولی شما از چهارشنبه عصر در شب مانی🌙 هم شرکت می کنید😍
جزئیات رو حضوری میگیم براتون
بیاید امروز یادتون نره هاااا🤗
_راستی تشکیل کلاس های آموزشی حدنصاب لازم داره، تلاش کنید با دوستانتون شرکت کنید_
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
🍏خب خب
عیدتون مبارک...🥳
متوسطه دومی ها سیب ها آماده سنجیدنه😉
در کانال تبادلتون در وب لایییییییت
(یعنی باز بیای بپرسی کو؟ کجاست؟من می دانم و ....)🙂↕️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
عیدتون خیلی مبارک...🥳
ما کل دیروز و امروزمون به تشکر از مامانامون😘 گذشت
الان دیگه وقتشه اماده شیم بریم برای یه خلوت و صفای دو نفره🥲 با خدا در ضیافتی بی مانند اعتکاف📿
می خواییم بگیم
ما هر چیم باشیم ...🫠
هرجاهم رفته باشیم ...🚶
ته ته تهش باز برمیگردیم تو بغل 🫂خودت
💞 سه روز مهمان خداییم 💞
♡زمان : ۱۲تا۱۵ دی
♡مکان: مسجد لولاگر
امسال هم در مسجد لولاگر هستیم، فقط تا ظرفیتمون تکمیل نشده سریع ثبت نام کنید:
https://B2n.ir/mk2416
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
عیدتون خیلی مبارک...🥳 ما کل دیروز و امروزمون به تشکر از مامانامون😘 گذشت الان دیگه وقتشه اماده شیم بر
من از شما میپرسم ⁉️
چجوری میشه اعتکاف ۱۲ دی شروع بشه بعد۵ دی تموم بشه؟!🤔
خب معلومه یکِ عدد پانزده جا افتاده دیگه😂
باهوشیدااا خداییش
جالبه اخیرا هرچی طرح می زنیم برای حسیب "یکش" جامی افته
حتی وقتی طراح ها متفاوتند😉
موافقید ازش مساله سازی کنیم😈
مثلا بگیم نحس شده🤣
🍏 متوسطه اولی ها
آخرین سیب سنج این ترم رو هم بدید که هفته بعد "سیبجو" داریم...🤓
بیشتر از یه ساعتی ⏱هست که شروع شده هااااا
فقط امروز چون دارید دقیق تر عمل می کنید یه کوچولو 🤌حجم سوالا بیشتره
ولی خوب می تونی بسنجی خودتو🔍 ماهم از نتایجتون دستمون میاد که برای سیبجو رو چه قسمتایی بیشتر مانور بدیم🧐
بسم الله جانمونی🏃♂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
🌱 روز مادر خود راچگونه گذراندید؟!
در حال دسته کردن گل های داودی 😎
دوسری دسته گل درست💐 کردیم
اولش تقدیم مامانای خودمون😘 کردیم.
سری دوم رو هم تقدیم کردیم به همکارای خانم و مامان فرهنگسرا 🙏
البته قبلش هیئت داشتیم کلی خوش گذروندیم🥳
مامان،همیشه مامانه؛حتی تو دسته کردن گلای خودشون هم مامانا کمکمون کردند 😂😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇🏻
بله/ تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece