"یه تخته سیب"🧑🏫 این هفته:
❓چرا روز دانش آموز ۱۳ آبانه؟چرا ۱۲ام نباشه یا مثلا ۱۴ ام؟
اصلا گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد؟🙄
این ۱۲ ام چه گناهی کرده مگه😡
حالا شما میخوای انقدارم جدی نگیر ...😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
دیروز کنار هم راجع به کمیک نویسی🤠 صحبت کردیم
رسیدیم به اینکه گاهی طنز مفاهیم جدی رو بهتر میرسونه اگر طنز فاخر باشه، یعنی لطیف و نغز نویسی
⛔️عاری از هرگونه توهین
پ.ن: یه تولد کوچیک هم برای مهتاب داشتیم😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
16.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مربیمون بود؛ هعی مقاومت میکرد، خفه نمیشد!؟
میریم که یک بلای دیگه سرش بیاریم...😈
همکارش به دادش رسید😐
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🎉جشن🎉 میلاد حضرت زینب سلام الله علیها🌺
🛐 نماز ظهر رو که خوندیم شروع شد
حانیه جان قرآن 📖 خوندن برامون و چه حسن انتخابی آیات صبر ....🍃
کمی بیشتر شناختیم خانومی که روز تولدشون بود رو و به خودمون بالیدیم که ماهم یک زن هستیم💗 و این خانوم قهرمان همه مردها و زن ها....🥰
بعد انقدر دست زدیم.... انقدر دسسست زدیم....
انقدر دسسسسسسست زدیم......😍 که هیچی دیگه دست نموند تا دیشب گزارش رو کار کنیم🤣
ول کن ماجرام نبودیم.....🤪
خیلی خوش گذشت💚
خلاصه خونه که رفتیم گفتند چرا سروصورتمون کبود شده؟!😳
کبودی دستامون طبیعی ولی صورت؟؟؟😯
رفتیم جلو آینه دیدم بلههه.... شاهکار آیلارخانوم و محدثه ست.... 🤨
این شکلاتا🍬 رو به قصد کشت پرت می کردن!!!😡
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece