بچه های رستا...🌱
چی بگوشیم؟🎻
موسیقی ⤵️
علایقمون 💝
احساسمون🥺
تفکراتمون🤯
کدومش؟!
موضوعی که دیروز کلی باهاش خندیدیم😅
بله تعجب نکنید، خندیدیم...
آخه این موضوع بود دادید به ما؟!!😬
ما که کشوندیمش به جاهای باریک🫣
البته باریکه ش اونجور که شما فکر کردید نبود🤭
در ادامه آنچه آقای حق پناه گفته بودند، بحث کردیم
(ما یبار در خدمت استاد بودیم، به اندازه یه قرن حرف برای گفتن داریم😳)
آخرشم ماجرای
"بُشر حافی" 🚶و امام کاظم جان ❤️ در ارتباط با اینکه چی گوش کنیم 🎧 کمکمون کرد و
حُسن ختام کلاممون شد
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
دیروز بحث به شدت داغ♨️ بود
سر اینکه حق با کیه؟🤬
جایی که حق داریم🤛 بزنیم طرفو له کنیم؟؟؟
همه اینا رو گفتیم تا وقتی که کارشناسمون یه نکته دقیقی رو گفت:
*"اول باید حق رو بشناسید"* 🧐
گاهی شما جایی مطالبه حق و دعوا می کنید که اصلا هیچ حقی هم نداریددر اون موضوع🙄
و گاهی حقوقی دارید و اطرافیانتون دارند که اصلا نمیشناسیمشون....👌
دومین یادگار امام سجاد جان❤️ (سلام الله علیه)
بعداز "صحیفه سجادیه"، کتابیه به اسم
* "رساله ی حقوق"* 🌿
باورتون نمیشه ۵۰ تا *حق* معرفی کردند
که اصلا تو مخیلمون هم نمی گنجید 🤯
🍏 ممنون از کوثر بابت کارشناسی
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
خیلی روز شیرینی بود😋
داغ ♨️
پر بحث🗣
پراز هیجان🤩
اینکه چطور مطالبه حق کنیم 😎 و الباقی ماجراها... تو جلسه بررسی شد اینجا نمیگم که😌
تنبلی رو کنار بذار جلسه بعد پاشو بیا👍
پ.ن: به در خواست شما قطعات کوتاهی از بحثمون رو فیلمم 📽گرفتیم.
وسط این داد بیداد ما، این آقا کوچولو تخت خوابیده بود، بزرگوار به قالپاق ماشینشم🚗 نمیذاشت سروصدا ها رو 😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece