بچه کتابخون ها....📚
دیروز بحث به شدت داغ♨️ بود
سر اینکه حق با کیه؟🤬
جایی که حق داریم🤛 بزنیم طرفو له کنیم؟؟؟
همه اینا رو گفتیم تا وقتی که کارشناسمون یه نکته دقیقی رو گفت:
*"اول باید حق رو بشناسید"* 🧐
گاهی شما جایی مطالبه حق و دعوا می کنید که اصلا هیچ حقی هم نداریددر اون موضوع🙄
و گاهی حقوقی دارید و اطرافیانتون دارند که اصلا نمیشناسیمشون....👌
دومین یادگار امام سجاد جان❤️ (سلام الله علیه)
بعداز "صحیفه سجادیه"، کتابیه به اسم
* "رساله ی حقوق"* 🌿
باورتون نمیشه ۵۰ تا *حق* معرفی کردند
که اصلا تو مخیلمون هم نمی گنجید 🤯
🍏 ممنون از کوثر بابت کارشناسی
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
خیلی روز شیرینی بود😋
داغ ♨️
پر بحث🗣
پراز هیجان🤩
اینکه چطور مطالبه حق کنیم 😎 و الباقی ماجراها... تو جلسه بررسی شد اینجا نمیگم که😌
تنبلی رو کنار بذار جلسه بعد پاشو بیا👍
پ.ن: به در خواست شما قطعات کوتاهی از بحثمون رو فیلمم 📽گرفتیم.
وسط این داد بیداد ما، این آقا کوچولو تخت خوابیده بود، بزرگوار به قالپاق ماشینشم🚗 نمیذاشت سروصدا ها رو 😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🎊 موکب دخترانه نوجوانان حسیب🎊
شادباش میلاد
🌺اباعبدالله الحسین🌺
🌼حضرت عباس🌼
🌸 امام سجاد 🌸
💚سلام الله علیهم💚
🪅برای پذیرایی باشکوه تر، مبالغ دلخواهتون رو (هرچقدر که بود) واریز کنید به کارت "خانم حسین پور" تا شماهم مشارکت داشته باشید❤️
💳 ۶۰۳۷ ۹۹۸۱ ۳۶۴۵ ۴۱۱۲
📲 کافیه در "بله"شماره رو لمس کنید تا وارد صفحه واریز بشید🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🚨 یه خبر جذاب، برای تویی که قراره آینده رو بسازی
📣 یه هفته خاص تو فرهنگسرا
پاشو بیا ببین چه خبرررره😲
- چه خبره🥱
+ نگاهش کن آینده ساز ما رو باش...😐
- ها🙄
+ هیچی بجنب، زیادی ساختی آینده رو تو خواب، وقتش بیای یه تفریحی 🏸 بکنی و یه چیزایی یاد بگیری 📝 و بعدش این تو باشی که شکوفا شی🌱
(به تمام معنا "حَ سیب"🍏 ی شی)
- چوجوری؟👀
+ اینجوری👇
🎉 به مناسبت چهل و ششمین سال
🇮🇷 پیروزی انقلاب اسلامی ایران 🇮🇷
*جشنواره "نوجوان ۳۶۰ "*
در فرهنگسرا برگزار میشه 😍
هر روز کلی اتفاق قراره بیافته
هم تفریح 🛝
هم بازی🧗♂
هم برنامه استیجی 🎤
هم جایزه 🎁
هم دیگه چی می خوای؟! پاشو بیاتانیومدم بیارمت🤨
والا....
منتظریما😊
۳۶۰ درجه ای ها 🌍
با مامان و بابا و سایر بستگان سببی و نسبی در خدمتتون هستیم. 🙏
_راستی اومدی سراغ حسیبایی ها رو هم بگیر_ 😉
پ.ن: جزییات برنامه ها در پوستر هست، شرکت برای عموم بچه های درخت شکوفای انقلاب اسلامی🇮🇷 و خونواده هاشون آزاده☺️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece