بچه کتابخون ها....📚
🍃پرده اول گفتگو:
عاقا ما حوصلمون سر رفت تو مدرسه😩
اصلا به قول این پسره(اسمشم چی بود یادم رفت) تو کتابی معرفی شد:
"مرگ برمدرسه"😖
پرده دوم:
یعنی یسری هیچ بلد نیستن با نوجوان رفتار کنن 😏
پرده سوم تا آخر:................................🙄
پرده آخر:
حالا اونقدارم که اول گفتیم بد نیست.....!!😳
باید یسری عوامل رو بیشتر بهش برسند و اِلا ما که با درس مشکل نداریم👀
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/بله/تلگرام
@hasib_ece