بچه کتابخون ها....📚
🍃پرده اول گفتگو:
عاقا ما حوصلمون سر رفت تو مدرسه😩
اصلا به قول این پسره(اسمشم چی بود یادم رفت) تو کتابی معرفی شد:
"مرگ برمدرسه"😖
پرده دوم:
یعنی یسری هیچ بلد نیستن با نوجوان رفتار کنن 😏
پرده سوم تا آخر:................................🙄
پرده آخر:
حالا اونقدارم که اول گفتیم بد نیست.....!!😳
باید یسری عوامل رو بیشتر بهش برسند و اِلا ما که با درس مشکل نداریم👀
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/بله/تلگرام
@hasib_ece
صبحِ سیب🍏
این هفته صبح سیبمون متفاوت بود☺️
صبح اومدیم صبحانه ☕️خوردیم.
بعدش رفتیم کارگاه نجاری "مامانِ فاطمه"🪚
(یجوری نوشتم مامان فاطمه، انگار همه میشناسن😅)
خیلی جالب بود...
مخلوطی از چوب و رزین🔮
در ادامه بیشتر براتون میگم....
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/بله/ تلگرام
@hasib_ece
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد صبحانه🫖 و جمع کردن بساط و خاطره گویی😉
پ.ن: وی انسان خطرناکی ست😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ بله/ تلگرام
@hasib_ece
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی انقدر بدشناسی که دوسری پشت سر هم قرعه ی سفره جمع کردن به تو می افته😫
هعی...
مظلوم مظلوم...
پ.ن: آخرش همه کمک می کنیم. این فقط محض خنده ست☺️
پ.ن۲: شانس کجا بود، بهترین شانس دوستای خوبی مثل شما بودنه🪷
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ بله/ تلگرام
@hasib_ece