صبحِ سیب🍏
این هفته صبح سیبمون متفاوت بود☺️
صبح اومدیم صبحانه ☕️خوردیم.
بعدش رفتیم کارگاه نجاری "مامانِ فاطمه"🪚
(یجوری نوشتم مامان فاطمه، انگار همه میشناسن😅)
خیلی جالب بود...
مخلوطی از چوب و رزین🔮
در ادامه بیشتر براتون میگم....
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/بله/ تلگرام
@hasib_ece
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد صبحانه🫖 و جمع کردن بساط و خاطره گویی😉
پ.ن: وی انسان خطرناکی ست😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ بله/ تلگرام
@hasib_ece
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی انقدر بدشناسی که دوسری پشت سر هم قرعه ی سفره جمع کردن به تو می افته😫
هعی...
مظلوم مظلوم...
پ.ن: آخرش همه کمک می کنیم. این فقط محض خنده ست☺️
پ.ن۲: شانس کجا بود، بهترین شانس دوستای خوبی مثل شما بودنه🪷
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ بله/ تلگرام
@hasib_ece
قاچِ بعدی صبحِسیب🍏
تو کارگاه دنبال نیمکتمون🪑 بودیم که
وقتی بهمون معرفیش کردن اصلا نشناختیم جناب نیمکت رو.....😳
قشنگ از لولو تبدیل شده بود به هلو😂
جدا خیلی هنرمندانه تعمیر کرده بودند
تعمیر که نه تو بگو " از نو کوبیده و ساخته"🥰
ادامه دارد...
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ بله / تلگرام
@hasib_ece
ازشون پرسیدیم که شما از کی یاد گرفتی انقدر هنرمند باشی بانو؟!
با لبخند گفتند ارثیه😉
پدرم نجار بودن.... گفتیم پس چه ذوقی بکنه باباتون ...
که یهو با حسرت گفتند امیدوارم....😔
راستش فکر کردیم خدای نکرده قهرند....
که خودشون گفتند: من بابام سال ۶۷ شهید🕊 شدند.
آب یخ 🧊بود که ریختند رو سرمون
تو دلم گفتم کاش مربیمون همچین سوالی نمیپرسید؟!
که دیدم نخیر، قصد داره بیشتر بپرسه 🙄
خلاصه گفتند و شنیدیم از چیزای جالب
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام / بله / تلگرام
@hasib_ece
هم خندیدیم با "خاطره فلفل خوردن دختر شهید و هل دادنش توسط بابا تو سطل ماست برای تسکین سوزش😂"
هم افسوس خوردیم اون وقت که شنیدیم فقط۲۹ ساله شون بوده شهید و زمان شهادت ۳ تا بچه کوچیک داشتند که کوچیکترینشون حتی چیزی از پدر بیاد ندارن....😔
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ تلگرام / بله
@hasib_ece
هم جالب بود نکاتشون اونجا که میگفتند بابام یه آدم معمولی بود که اشتباهاتی هم ممکن بود داشته باشه و بنظرم علت خریده شدنش توسط خدا روراست بودنش با خداش بود❤️
هم حس غرور کردیم وقتی شنیدیم خونواده هایی داشتیم که بالاترین سرمایه رو دادند برای بقا کشورمون🇮🇷چون ایشون بعنوان یه نیروی مردمی و دواطلب رفتند جبهه 🥹
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام / تلگرام / بله
@hasib_ece
هم بغض کردیم و گریه کردیم وقتی مامانِ فاطمه باینکه خودش دوتا بچه بزرگ داره، چشماش پر اشک شد و گفت دلم برای بابام تنگ میشه😭
آخرشم کلی ذوق کردیم دیدیم چکش🔨 دست ساز خود شهید تو کارگاه هست و هنوز بعد اینهمه سال داره استفاده میشه😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام / تلگرام / بله
@hasib_ece
و این عکس یادگاری
بجاموند از چند ساعت در کنار هم بودن روز پنجشنبه❤️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ تلگرام/ بله
@hasib_ece
📸 و عکس هایی که همچنان داره از نجاری 🪚
مامانِ فاطمه به دستمون میرسه
پ.ن: اصلا هم فکر نکنید که عکاس باشیمون امروز رو وقت گذاشته اومده که بگه چرا من تو عکسا نیستم ؟! هان؟؟؟😡
#نه_به_بارگذاری_عکس_تحت_فشار 😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام / تلگرام / بله
@hasib_ece