eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
قاچِ بعدی صبحِسیب🍏 تو کارگاه دنبال نیمکتمون🪑 بودیم که وقتی بهمون معرفیش کردن اصلا نشناختیم جناب نیمکت رو.....😳 قشنگ از لولو تبدیل شده بود به هلو😂 جدا خیلی هنرمندانه تعمیر کرده بودند تعمیر که نه تو بگو " از نو کوبیده و ساخته"🥰 ادامه دارد... کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/ بله / تلگرام @hasib_ece
ازشون پرسیدیم که شما از کی یاد گرفتی انقدر هنرمند باشی بانو؟! با لبخند گفتند ارثیه😉 پدرم نجار بودن.... گفتیم پس چه ذوقی بکنه باباتون ... که یهو با حسرت گفتند امیدوارم....😔 راستش فکر کردیم خدای نکرده قهرند.... که خودشون گفتند: من بابام سال ۶۷ شهید🕊 شدند. آب یخ 🧊بود که ریختند رو سرمون تو دلم گفتم کاش مربیمون همچین سوالی نمیپرسید؟! که دیدم نخیر، قصد داره بیشتر بپرسه 🙄 خلاصه گفتند و شنیدیم از چیزای جالب کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام / بله / تلگرام @hasib_ece
هم خندیدیم با "خاطره فلفل خوردن دختر شهید و هل دادنش توسط بابا تو سطل ماست برای تسکین سوزش😂" هم افسوس خوردیم اون وقت که شنیدیم فقط۲۹ ساله شون بوده شهید و زمان شهادت ۳ تا بچه کوچیک داشتند که کوچیکترینشون حتی چیزی از پدر بیاد ندارن....😔 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/ تلگرام / بله @hasib_ece
هم جالب بود نکاتشون اونجا که میگفتند بابام یه آدم معمولی بود که اشتباهاتی هم ممکن بود داشته باشه و بنظرم علت خریده شدنش توسط خدا روراست بودنش با خداش بود❤️ هم حس غرور کردیم وقتی شنیدیم خونواده هایی داشتیم که بالاترین سرمایه رو دادند برای بقا کشورمون🇮🇷چون ایشون بعنوان یه نیروی مردمی و دواطلب رفتند جبهه 🥹 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام / تلگرام / بله @hasib_ece
هم بغض کردیم و گریه کردیم وقتی مامانِ فاطمه باینکه خودش دوتا بچه بزرگ داره، چشماش پر اشک شد و گفت دلم برای بابام تنگ میشه😭 آخرشم کلی ذوق کردیم دیدیم چکش🔨 دست ساز خود شهید تو کارگاه هست و هنوز بعد اینهمه سال داره استفاده میشه😍 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام / تلگرام / بله @hasib_ece
و این عکس یادگاری بجاموند از چند ساعت در کنار هم بودن روز پنجشنبه❤️ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/ تلگرام/ بله @hasib_ece
📸 و عکس هایی که همچنان داره از نجاری 🪚 مامانِ فاطمه به دستمون میرسه پ.ن: اصلا هم فکر نکنید که عکاس باشیمون امروز رو وقت گذاشته اومده که بگه چرا من تو عکسا نیستم ؟! هان؟؟؟😡 😂 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام / تلگرام / بله @hasib_ece