و این عکس یادگاری
بجاموند از چند ساعت در کنار هم بودن روز پنجشنبه❤️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ تلگرام/ بله
@hasib_ece
📸 و عکس هایی که همچنان داره از نجاری 🪚
مامانِ فاطمه به دستمون میرسه
پ.ن: اصلا هم فکر نکنید که عکاس باشیمون امروز رو وقت گذاشته اومده که بگه چرا من تو عکسا نیستم ؟! هان؟؟؟😡
#نه_به_بارگذاری_عکس_تحت_فشار 😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام / تلگرام / بله
@hasib_ece
بچه های رستا...🌱
بنظرتون رفتار متفاوت تو موقعیت های مختلف دوروییه؟؟!
نقاب 👺زدن رو چهرمونه؟
این جلسه همونی بود که فهمیدم رفتارهای متفاوت همیشه به معنای نقاب داشتن نیست😳 چون اصلا انسان موجود چند بعدیه!🧊
طبیعیه تو عصبانیت⛔️ نخندیم. نمیشه انتظار داشت کسی که تازه گریه 😭کرده اگر در موقعیت طنز قرار گرفت نخنده!!!😅
🚨 پس نقاب داشتن این نیست...
نقاب داشتن یعنی برخلاف احساسات و عواطفمون رفتار کنیم....🤔
🔹حالا این نقاب داشتن خوب بود یا بد؟
اصلا چرا نقاب می زنیم رو صورت عین🌙 ماهمون؟
😌بقیش رو هم نمیگم تا از این بعد خودتون شرکت کنید در:
گفت 🤛 (آخ ) و 🤕گو🤝
پ.ن: هرچقدر هم نظرات متفاوت داشته باشیم، آخرش باهم دوستیم💞
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام / اینستاگرام / بله
@hasib_ece