بچه های رستا...🌱
بنظرتون رفتار متفاوت تو موقعیت های مختلف دوروییه؟؟!
نقاب 👺زدن رو چهرمونه؟
این جلسه همونی بود که فهمیدم رفتارهای متفاوت همیشه به معنای نقاب داشتن نیست😳 چون اصلا انسان موجود چند بعدیه!🧊
طبیعیه تو عصبانیت⛔️ نخندیم. نمیشه انتظار داشت کسی که تازه گریه 😭کرده اگر در موقعیت طنز قرار گرفت نخنده!!!😅
🚨 پس نقاب داشتن این نیست...
نقاب داشتن یعنی برخلاف احساسات و عواطفمون رفتار کنیم....🤔
🔹حالا این نقاب داشتن خوب بود یا بد؟
اصلا چرا نقاب می زنیم رو صورت عین🌙 ماهمون؟
😌بقیش رو هم نمیگم تا از این بعد خودتون شرکت کنید در:
گفت 🤛 (آخ ) و 🤕گو🤝
پ.ن: هرچقدر هم نظرات متفاوت داشته باشیم، آخرش باهم دوستیم💞
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام / اینستاگرام / بله
@hasib_ece
پنجشنبه ای که گذشت
دخترای فعال حسیبا (دخترونه حسیب☺️)
دو شقه ....⛏
عع ببخشید... دو قسمت شدند.🙃
یه گروه که کارگاه نجاری🪚 مامانِ فاطمه رو رفتند
یه گروه هم در فرهنگسرای اشراق به "اجتماع بچه های رستا" پیوندیدند..👀
حالا فعلا عکساشو ببینید تا خدمتتون عرض کنم این اجتماع چیه؟!😉
پ.ن: چه خوشیم بهشون گذشته بدون ما...😏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece