پنجشنبه ای که گذشت
دخترای فعال حسیبا (دخترونه حسیب☺️)
دو شقه ....⛏
عع ببخشید... دو قسمت شدند.🙃
یه گروه که کارگاه نجاری🪚 مامانِ فاطمه رو رفتند
یه گروه هم در فرهنگسرای اشراق به "اجتماع بچه های رستا" پیوندیدند..👀
حالا فعلا عکساشو ببینید تا خدمتتون عرض کنم این اجتماع چیه؟!😉
پ.ن: چه خوشیم بهشون گذشته بدون ما...😏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece