پنجشنبه ای که گذشت
دخترای فعال حسیبا (دخترونه حسیب☺️)
دو شقه ....⛏
عع ببخشید... دو قسمت شدند.🙃
یه گروه که کارگاه نجاری🪚 مامانِ فاطمه رو رفتند
یه گروه هم در فرهنگسرای اشراق به "اجتماع بچه های رستا" پیوندیدند..👀
حالا فعلا عکساشو ببینید تا خدمتتون عرض کنم این اجتماع چیه؟!😉
پ.ن: چه خوشیم بهشون گذشته بدون ما...😏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
پنجشنبه ای که گذشت دخترای فعال حسیبا (دخترونه حسیب☺️) دو شقه ....⛏ عع ببخشید... دو قسمت شدند.🙃 یه
خب جانم براتون بگه که ما دو تا برنامه عمومی داریم در مجموعه که همه دخترای نوجوان 🧕می تونن در این دو برنامه شرکت کنند.
اولیش"بچه های رستا🌱" که محل گفتگو و مناظره های جذاب نوجوونانه ست.مثل جلسات 👈روی ما حساب کنید و....
دوم "دورهمی بچه کتابخون ها"📚 که با محوریت یه کتاب و موضوعش، متمدنانه گفتگو🤛 می کنیم🤕
حالا سازمان فرهنگی هنری، از بزن بزن ما خوشش اومده و گفته بیاید باهم بزنیم😅
بخاطر همین هر ماه یه اجتماع سراسری برای این دو محفل گفتگو محور 🎤و کتاب محور📚 تشکیل داده.
بچه های منتخب رو دعوت می کنند و یکم مورد نوازش👊 قرار میدن🤣
و یسری فعالیت جذاب با محوریت یه موضوع خاص انجام میدن و بعد از تفریح 🏓و ناهار🥪 راهی منازلشون می کنند🏠
نقطه اوج این اجتماع مسابقه هاشه🤩 که اگه گفتید چی جایزه🎁 میدن؟!
چرا من بگم خودتون برید ببینید خب...😌
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ اینستاگرام/ تلگرام
@hasib_ece