حسیب گشت🚂
نوبتی هم که باشه، نوبت ناهاره🍽
جوج🛎 میل دارید؟
قرار بود خودمون بریم پای منقل🔥، که انقدر بازی کرده بودیم نایی نمونده بود...🤪
بفرماااا....
هیچیم عکس نگرفتیم،خب گشنمون بود😌
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
حسیب گشت🚂
+صدای غریب: هَهُو هَهُو.....👹
بیااااااا😈
آروووم....🤫
یواشتتتتتر😰
توسیاهیااا▪️
حالا:
یوهاهاها😆
- بچه ها: ماماااااان😱.... فرارارارارارار🏃♂
پ.ن: سافاری وحشت بخشی که خود بچه ها اصرار داشتند برند و از همون اول سکته رو زدن😅(مجبورن، می فهمی؟!)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
حسیب گشت🚂
بخش قبلی هر چی ناهار خوردیم هضم کرد🤪
یه تجدید قوا کردیم🍬 و رفتیم برای
آخرین بخش اردوی امروز👈 ماشین سواری 🚙
این نه هااا، از اینا که یه بلبیلک داره 🛞 می چرخونیم.(عکس یادمون رفت بگیریم ازش)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
حسیب گشت🚂
و تمام
ممنون از دوستانی که این تصاویر 📸 رو ثبت کردند
و دوبرابر ممنون از کادر فرهنگسرای انقلاب🙏
به ما که خیلی خوش گذشت😍
✍دختراتون در حسیبا
پ.ن: حسیبا دخترونه ی حسیب🌱
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇🏻
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
بچه های رستا...🌱
- کمال گرا باشیم یا کامل گرا؟
+ جمال گرا😅
- عجب....😏
-بعضی آدما باید همه اسباب براشون فراهم باشه تا حرکت کنند
+خوبه دیگه...
-بله ولی گاهی این فراهم آوری همه اسباب به قیمت گذر عمر آدم تموم میشه!🧐
+امممم🙄
-خوب اینه که بهترین نسخه خودت باشی نه بهترین موجود و.....✅
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece