18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من با اصالتم🧕 دختر ایرانَم
🏔کوه نجابتم دختر ایراننَننم...
دریای🌊 عزتم دختر ایراننَننننننننم
💣 بمب انرژیم... دختر ایرانم...😂
ممممَن دختر ایرانننننننننننننننننننننم......🇮🇷
حسیبایی ها: عشق ایران، جان ایران، زنده باد ایراااااان👈 میسازیمت نفس❤️🔥...(با ایران راحتند😉)
پ.ن: ممنون از سارا سادات عزیز بابت به یادگارگذاشتن این روز
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
خیلی از ماها ممکنه خواهر 🧕باشیم
کلا خواهر داشتن خوبه، خواهرِ خوب داشتن که خیلی خیلی خوبه...😍
انقدری که اگر نبینیش دلت براش پر میکشه🕊 یا مثلا تولدش سعی می کنی حسابی خوش بگذره🥳
مثل تولد خواهرِ امام حسین سلام الله علیه🌺
که تلاش می کنیم هم خواهر خوب بودن رو ازشون یادبگیریم هم جشنشون رو سنگ تموم میذاریم🍀
راستی من و شما هم دعوتیم💜
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
18.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🪅🎉🎊🪅🎉🎊🪅🎉🎊🪅🎉
میلاد خانوم جانمون مبارک💝
امروز بعداز نماز ظهر هیئت جشن میلاد یادتون نره😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
"یه تخته سیب"🧑🏫
👆عنوان مسابقه های هفتگیمونه روی تخته سیاه🧑🏫 هرسری یه سبک خاص داره که رو خود تخته نوشتیم. تشریف میارید فرهنگسرا خودتون میخونید شیوه کار رو....🙏
هر مسابقه👈 امتیاز
جمع امتیازا هر فصل👈 جایزه
جمع جوایز👈 حال خوب
پَ انتظار داشتید جمع جوایزتونم هدیه بگیرید؟!والا...👀
پ.ن: هر مسابقه یک هفته زمان پاسخگویی داره
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
"یه تخته سیب"🧑🏫 این هفته:
❓چرا روز دانش آموز ۱۳ آبانه؟چرا ۱۲ام نباشه یا مثلا ۱۴ ام؟
اصلا گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد؟🙄
این ۱۲ ام چه گناهی کرده مگه😡
حالا شما میخوای انقدارم جدی نگیر ...😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
دیروز کنار هم راجع به کمیک نویسی🤠 صحبت کردیم
رسیدیم به اینکه گاهی طنز مفاهیم جدی رو بهتر میرسونه اگر طنز فاخر باشه، یعنی لطیف و نغز نویسی
⛔️عاری از هرگونه توهین
پ.ن: یه تولد کوچیک هم برای مهتاب داشتیم😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece