ما اییم و شما🍏 و مدرسه و ساعات مهارت✂️
انقدر آویزای زینتی 🎊 درست کردیم که قادریم کل فرهنگسرا رو ریسه ببندیم😌
الکی مثلا!🤭
🔹 جدای از شوخی، در حین کار به این فکر می کردم که :
ما قبل از این هم این کاغذا رو داشتیم ولی به خودی خود قشنگ نبود😔 و کارایی نداشت. ولی وقتی برش خوردن و مرتب کنارهم چیده شدن ازشون آویز زینتی🎊 در اومد.
ما آدما هم همینیم
تو نوجوانی مخصوصا، هعی برش ✂️میخوریم یجاهایی حتی خودمون قیچی رو دست میگیریم.
ولی 👈 تکه تکه شدن یا برش دادن مهم نیست
باید یاد گرفت چطور کنار هم همون تکه ها رو چید و ساخت....✅
اونوقته که حتی قشنگ تر از قبلشم میشه😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله/ اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
+میگم پاییز🍁 باشه و...
هَوام بارونی💦 باشه و....
اگه گفتی چی می چسبه؟
- لبوووو😋، باقالی 🫘
+یعنی استاد بهم ریختن احساسات منی 😏
- اختیار دارید، کاری که از دستمون برمیاد😂
+هه هه هه🤨فشارخونت بالا نره 🧂نمکدون!
تا این دو تا باهم دعوا میگیرند، ما بریم از "پاییز🍁 با طعم شعر" لذت ببریم...
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece