+خب زمستون وقت چیه؟
-نوشیدنی گرم و برف بازی
+نخیر فصل امتحاناته😂 یه یاعلی بگید، پر قدرت 💪خیز برداریم برای امتحانات📝
پ.ن: برای ثبت نام اولیه از لینک داخل پوستر اقدام کنید، اگر شرایط مدنظر مارو داشته باشید و ظرفیت هم پر نشده باشه با شما تماس☎️ میگیریم.
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله/ اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
+خب زمستون وقت چیه؟ -نوشیدنی گرم و برف بازی +نخیر فصل امتحاناته😂 یه یاعلی بگید، پر قدرت 💪خیز برداریم
🔮لطف کنید هرکدوم از شما هم رسانه ماباشید
و با "باز ارسال" پیام ها به دوستان و گروه های دوستانه ای که دارید، سیب های🍏 بیشتری رو به جمعمون اضافه کنید☺️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله/ اینستاگرام
@hasib_ece
- سلام مامان حَسیبه چرا انقدر تو خودتون هستید؟🙁
+ ذهنم درگیرِ بچه هاست...😔
-چرا مامان؟؟؟🤔
+ ما چیکار کنیم تا نوجوان هامون با ما بسازند و ما هم بیشتر درکشون کنیم...😦
-میفهمم، اما مامان خیلی ساده ستااا، یسری نکات هست که می تون کمکتون کنه 🤓
+چه نکاتی؟ کجا باید آموزش دید😲
- همینجا داخل فرهنگسرا، استاد 👨🏫و آموزش از ما، هماهنگی بقیه مامانا با شما☺️
💻 فرصت رو از دست ندید و زود ثبت نام کنید
یا به ما خبربدید در 👈 @ha_siib
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ بله/ تلگرام
@hasib_ece
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدمت امام رسیدیم
برای تسلای🖤 خاطرشان عرض کردم :آقا برای مادرتان مجلس عزا گرفته ایم
امام با گریه😭،فرمودند:
در مجالستان برای مادر ما باصدای بلند گریه کنید
نگاه پرسشگری کردم 🥺
امام ادامه دادند:
آخر مادر ما خیلی جوان بود...💔
اشک هایم روان شده بود😢
امام زیر لب زمزمه میکردند:
مادرمان ، زمانی که مورد هجوم قرار گرفت، محسنش را شش ماه بارادر بود...🥀
ما..دَر🔥...😭
پ.ن: گوشه ای🎥 از ارادت دختران حسیبا در موکب عزاداری حضرت زهراسلام الله علیها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله / اینستاگرام
@hasib_ece
هدایت شده از فرهنگسرای انقلاب اسلامی
🔷سی و نهمین نشست بچه های رستا با موضوع:
🔹با هم در خط پایان
🔶رفاقت یا رقابت، مسئله اینست؟
🗓یکشنبه ۱۸ آذر ماه ساعت ۱۵:۳۰
📌فرهنگسرای انقلاب اسلامی
@enghelab_fa
+چطورایی؟
-ولم کن بابا اعصاب ندارم؟!😡
+باز چیشده؟
-یعنی یه نفر نباید باشه آدمو درک کنه؟!!😭
+چرا بیا خودم درکت می کنم🫂
-تو رو میخوام چیکار😠
+بعله ... دست شما مرسی واقعا😏
-نه منظور اینه که آدم انتظار داره خانوادش باهش راه بیاند 🚶♂️️
ولی دریغ از یکم درک شرایط منِ نوجوان...😩
+حالا شاید انقدرام شور 🧂نباشه که شما میگی (تیکه بودااا، آدم به بزرگترش نمیگه تو...👌)
-اصلا نمی دونم چیکارکنم؟!همش دعوامونه🤬
+خب حالا عزا نگیر، بگو مامان یا بابا جانت روز چهارشنبه بیاند اینجا👆 تا بعد کم کم تغییرات رو احساس کنی...😎
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه های رستا...🌱
+ببین در نظر بگیر تو مسابقه دو🏃♂️️ ، رفیقت رقیبت باشه؛ بعد بخوره زمین 😫
-خب
+چیکار میکنی؟🤔
-از روش رد میشم🚜، یه لگدم بهش میزنم قشنگ بیافته تا ببرم🤣
+من موندم چرا باهات بحث جدی میکنم آخه؟!🤨🚶♂️️
-نه نرو...شوخی کردم🤗، نمی دونم باید تو موقعیت باشم. اگر حسادت بذاره دستشو میگیرم بلندش می کنم🤝
شایدم نکنم😈، خب بالاخره مسابقه ست🥇
جدی باید چیکار کنم؟!😟
+این همون مساله ایه که در جلسه رستا راجع بهش گفتگو و نتیجه گیری کردیم ✅
-خب نتیجه؟!
+نخیر، خبری از اعلام نتیجه نیست.🙃 زحمت بکش بجای خوشمزه بازی تشریف بیار تا بیبینی که
رفاقت یا رقابت؟؟؟؟👍😎
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
[ایتا](https://eitaa.com/hasib_ece) | [اینستاگرام](https://instagram.com/hasib_ece) | [تلگرام](https://t.me/hasib_ece)
@hasib_ece