23.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کجا بودیم این چند وقت؟!🤔
سرمون گرم چی بوده باشه خوبه☺️
بعله ...
اعتکاف📿
یه جمع پایکار و دوست داشتنی
کلی رفیق جدید❤️
چقدر خوش و البته زود گذشت🥹
پ.ن: ممنون از سارا سادات عزیز بابت تهیه فیلم🎞
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
+تو اعتکاف چه کارایی کردید؟
- کار بدی نکردیم☺️
+ پس فقط گریه کردید😭
- الان خندیدن کار بدیه؟!😳
+ نه ولی خب تو کلیپ،همش یا دارید گریه 😢می کنید یا سینه می زنید
- خب اول که اون اشک، اشکِ عشق و شوقه🥲
بعدم اینکه لحظات خنده هامون😁 بخاطر اینکه راحت باشیم، یا حجاب 🧕نداشتیم یا کلا غیر قابل پخش بود🫠
+ پس خوش گذشته...🥰
- اصلا یه وضعی... جای شماهم خالی بود....(البته مسجد جا نداشت😂)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
اینجا افتتاحیه ست🌱
۱. گروه سرود بچه های مسجد محلمون(مسجد باغستانی) که بخاطر ما اومدن مسجد لولاگر😍
۲.در خدمت خانم رجایی شاعر توانمند یا بهتره بگم طنز سرا بودیم؛ انقدر خندیدیم🤣 که نگو...(عکس خنده های هِندلیتون رو دارم، پول میگرم نذارم تو کانال😈)
۳.هر روز بعد نماز ظهر قرآن میخوندیم(بقیه رو روزهای بعد میذاریم)
۴. نماز جماعت هامون...(اون عکس بالایی رو ببینید، نماز صبحه، بالشت ها کنارمون آماده بود😂سلام نماز رو که می دادیم می خوابیدیم😴 مورد داشتیم سلام نماز رو بالشت گفته😅)
راستی:
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece