+تو اعتکاف چه کارایی کردید؟
- کار بدی نکردیم☺️
+ پس فقط گریه کردید😭
- الان خندیدن کار بدیه؟!😳
+ نه ولی خب تو کلیپ،همش یا دارید گریه 😢می کنید یا سینه می زنید
- خب اول که اون اشک، اشکِ عشق و شوقه🥲
بعدم اینکه لحظات خنده هامون😁 بخاطر اینکه راحت باشیم، یا حجاب 🧕نداشتیم یا کلا غیر قابل پخش بود🫠
+ پس خوش گذشته...🥰
- اصلا یه وضعی... جای شماهم خالی بود....(البته مسجد جا نداشت😂)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
اینجا افتتاحیه ست🌱
۱. گروه سرود بچه های مسجد محلمون(مسجد باغستانی) که بخاطر ما اومدن مسجد لولاگر😍
۲.در خدمت خانم رجایی شاعر توانمند یا بهتره بگم طنز سرا بودیم؛ انقدر خندیدیم🤣 که نگو...(عکس خنده های هِندلیتون رو دارم، پول میگرم نذارم تو کانال😈)
۳.هر روز بعد نماز ظهر قرآن میخوندیم(بقیه رو روزهای بعد میذاریم)
۴. نماز جماعت هامون...(اون عکس بالایی رو ببینید، نماز صبحه، بالشت ها کنارمون آماده بود😂سلام نماز رو که می دادیم می خوابیدیم😴 مورد داشتیم سلام نماز رو بالشت گفته😅)
راستی:
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
روز اول اعتکاف 📿
حاج آقا گُمار و بیان مثل همیشه شیرینشون🧁
خیلی قشنگ و خودمونی🤓
عین راحت الحلقوم 🍡اعتکاف رو توضیح دادن بهمون
صدای تموم کارکترهای سخنرانیشون 🎤رو هم اجرای زنده می رفتن
خیلی باحال بود😅
تا حالا صدای شیطان و فرشته رو همزمان نشنیده بودیم😉
کلا حاج آقا مدل سخنرانیشون شکلاتیه🍬هم شیرینه
هم راحت باز میشه میره میشینه تو مغز🧠
حیف زمان کمی در خدمتشون بودیم😕
پ.ن: بقیه عکس ها بماند برای روزهای آتی😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece