بچه های رستا...🌱
موضوعمون این بود که خودمون رو تا کجا 💕دوست داشته باشیم؟!
ماهم گفتیم بریم یه چرخی تو محوطه ⛲ بزنیم تا هم خوش بگذرونیم
هم باصفاییِ بچه های *حسیبا* 🍏 رو مهمونای این روزای فرهنگسرامون ببینند😍
بعدشم که رفتیم برای *موکب* 🍿و پذیرایی از مهمونا😋
تو یکی از عکس ها 📸 اومدیم با پرچم عکس بگیریم دهه فجری... پرچم موند پشتمون انقدر زیاد بودیم😐
اینجاست که پرچم باید می اومد با ما عکس میگرفتااا😎
ولی در کل قوام پرچم به بچه ها ست💪 و هویت بچه ها پرچمشونه😌
عشق می کنیم باهات 🇮🇷
*تا ابد پاینده بمونی و رو اوج قله ها🏔 باشی*
جناب I.R.I 👈جات روسرماست
نه، تو،خودِ❤️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
نوجوان °۳۶۰...💫
مسئولین رسیدگی کنند
زمان کم 📟
بازی ها زیاد🏓
انرژی باقیمانده هنوز😂
پ.ن: روز دوم پرشورتر برگزار شد چون حسیبایی ها اومدن تو بازی😌
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece