نوجوان °۳۶۰...💫
مسئولین رسیدگی کنند
زمان کم 📟
بازی ها زیاد🏓
انرژی باقیمانده هنوز😂
پ.ن: روز دوم پرشورتر برگزار شد چون حسیبایی ها اومدن تو بازی😌
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
نوجوان °۳۶۰...💫
نوجوونا این روزا °۳۶۰ رو هم رد کردند.....
اصلا قابل کنترل نیستند😂
فرهنگسرا رو دارن میترکونن
نخیر دارن می خورند😜
نوش جانتون باشه
ما خوردیم خوشمزه ست ...😉
ایران و ایرانی🇮🇷 همیشه باعزت و سربلند باشه
جشن چهل و شش سالگیمون مبارککککک🧨
😁 شادیم به بودنت🇮🇷
پ.ن: روز سوم بینهایت شلووووووغ بود🥴
حانیه جان هم به نمایندگی "حسیبایی ها" اجرای روی سن فوق العاده ای داشت😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece