eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگه نوبتی هم که باشه، نوبت📽 سینماست هی هربار کنسل شد بخاطر تعطیلی ولی اینبار تعطیلم بشه ما هستیم😌 به انتخاب خودتون فیلم: "قلب رقه"❤️‍🔥 🔮 همه اطلاعاتش در تصویر هست،اینم لینک ثبت نام: https://B2n.ir/y71670 💳 راستی هزینه بلیت، برای حسیبایی ها و بچه های اعتکاف با تخفیف 👈 ۰۰۰`۳۰ تومان کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله / تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece
سلام عیدتون مبارک 😍 سیبجو رو یادتونه نمیشد؟! بالاخره شد...🖌 برای دخترایی که با سرزندگی🤗،دنبال یادگیری🧐 هستند تا به بالندگی و رشد🍀 برسند. 💻 فرصت رو از دست نده و زود ثبت نام کن در لینک زیر: https://B2n.ir/k31958 🚨
زمان اردو تغییر کرده
👈جمعه ۳ اسفند
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
38.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایام نیمه شعبان💐 و عید و حسابی در تکاپو بودیم برای جشن🎊 هرکی یه ور میدوید 🏃‍♂که سریعتر برسونیم مربیمونم که خدا آفریدتش به ما استرس بده😧 والا...(گفته بودم میگم😁) ۵ دقیقه ییار ساعت رو 📟یادآور میشد حالا انگار چی میشد نیم ساعت به مراسم باشه و صوت و دکور و پذیرایی آماده نباشه😌 😄والا خلاصه که به مدد امام زمان❤️ رسوندیم به وقت... تهش کار ما پیش رفت، خودشون حرص خوردن پیر شدن😬 سنگ پا قزوینم دوست ندارم🤣 اما تلافی همه سرخوشی ما🤗 با پرتاب موشکسای🚀 شکلات بچه ها جبران شد🍬 به قصد کشت⚰ میزدن، می دیدن زنده ای دوباره می زدن🤕 بین همه این اتفاقا،قشنگترین بخشش دیدن دوستان اعتکافی مون بود😍 بچه های مسجد لولاگر هم بودن 🌱دختر شهید حسینی و شهید کریمی هم تشریف آوردن تهشم زینب یه شیرکاکائو 🧋مشتی درست کرده بود که خیلی چسب داشت فقط عین خودش شیرین🥡 بود شیرین نه ها... شیریییییییین😐 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
"یه تخته سیب"🧑‍🏫 این هفته: بنظرتون همه آدم ها نقطه اشتراک دارند؟🧐 از هر طیف و عقیده ای.... اصلا شدنیه!؟👀 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
سلام عیدتون مبارک 😍 سیبجو رو یادتونه نمیشد؟! بالاخره شد...🖌 برای دخترایی که با سرزندگی🤗،دنبال یادگی
🚨 اطلاعیه مهم : 🍀
زمان
اردو به روز جمعه۳ اسفند تغییر کرده بچه هایی که ثبت نام کرده بودند توجه کنند 🧐 اونایی هم که اصرار داشتید روزش تغییر کنه تا بتونید شرکت کنید بدویید 🏃‍♂ تا پر نشده کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece