حَ_سیب 🍏
🚂 اردو 🤩 قم جمکران ۲ نفر.....🚎 نبود؟!!!😂 باز حسیب گشت🚂 راه افتاد اینبار به درخواست شما زیارت قبل
🚂 اردو
اگر زیارت 🕌 و اردوی آخر سال رو میخوای بیای، جانمونی
زود ثبت نام کن در لینک زیر:
https://B2n.ir/d39586
امشب فرصت آخره هااا😮
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بالاخره شد...🥳
همونی که هی نمیشد...
سیبجو رو میگم...😂
*اردوی یه روزه مطالعاتی👩🎓 فوق العاددددده*
حسیبیارا کاربلد، جوون،پر انرژی❤️
مشاور از اونا توپتر💣
پشتیبان برنامه ریزی پیگیر🤓
صبحانه🧈
دو تا میان وعده توپ🧃
میوه و کیک🍊
یه نماز که شاید اولین بار بود اما خیلی شیرین بود📿
ناهارم که جوج زدیم🍱 دلتون نخواد
این وسط تولد 🎂فاطمه و مبینا ساداتم گرفتیم 🎊
اصلا همه چی عالی ....
(انگاری جایزه درس نخوندنمون بود)😅
شوخی کردم در کنار این همه سرویس دهی، بکوب ۱۰ ساعت درس خوندیم🤪
ولی ۱۰ ساعت مفید
فهمیدیم و خوندیم ✅
کلی گره های درسیمون شُل شد🪢
حالا قراره چندتا دیگه هم بگیریم تا قشنگ🧶 گره های کور بازشه😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
🚂 اردو 🤩 قم جمکران ۲ نفر.....🚎 نبود؟!!!😂 باز حسیب گشت🚂 راه افتاد اینبار به درخواست شما زیارت قبل
🚂دوستانی که قراره با هم بریم قم و جمکران👇
بعضیاتون شماره کارت خواسته بودید برای واریز هزینه سفر💸
ما کلا همون یه دونه شماره کارت رو داریم دیگه☺️
به همون کارت واریز کنید فقط فیش واریزی رو ارسال کنید به 👈@ha_siib
شماره کارت بنام خانم مریم حسین پور
۶۰۳۷ ۹۹۸۱ ۳۶۴۵ ۴۱۱۲
🦋 و طبق معمول اطلاعات بیشتر اردویی از قبل و حین سفر در گروه 🚂حسیب گشت (پیام رسان بله) به نشانی:
🆔 http://ble.ir/hasibgasht
👆بدید خدمت خانواده ها که در جریان روند اردو(مثل اینکه کجاهستیم، ساعت تخمینی رسیدنمون و ....) باشند.🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
ماه رمضان🌙 مبارکتون باشه
این چند روز که شماها مشغول خونه تکونی🧹 و استقبال از ماه رمضان 💚 بودید
ما حسیب گشت🚂رو راه انداختیم رفتیم قم و جمکران دل تکونی...😍
اینجوری قشنگتره آماده شدن
جای شما خالی .....
بسی بسیار کیف نمودیم😌
و تا تونستیم انرژی 💪ذخیره کردیم برای سال جدید ☘
و با یه عالمه حال خوب وارد مهمونی خدا❤️ شدیم
(حسیبایی ها👈مهمونییییی؟ 😧
آخ من لباس چی بپوشم...😂)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
+چطورایی؟
-ولم کن بابا اعصاب ندارم؟!😡
+باز چیشده؟
-یعنی یه نفر نباید باشه آدمو درک کنه؟!!😭
+چرا بیا خودم درکت می کنم🫂
-تو رو میخوام چیکار😠
+بعله ... دست شما مرسی واقعا😏
-نه منظور اینه که آدم انتظار داره خانوادش باهش راه بیاند 🚶♂️️
ولی دریغ از یکم درک شرایط منِ نوجوان...😩
+حالا شاید انقدرام شور 🧂نباشه که شما میگی (تیکه بودااا، آدم به بزرگترش نمیگه تو...👌)
-اصلا نمی دونم چیکارکنم؟!همش دعوامونه🤬
+خب حالا عزا نگیر، بگو مامان یا بابا جانت
یا هر دوشون
چهارشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۹:۴۵ بیاند سالن سپیده فرهنگسرا👆تابعدکم کم تغییرات رو احساس کنی...😎
برای ثبت نام روی لینک زیر بزنید و فرم رو پر کنید
📎 B2n.ir/daneshafazaee
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece