eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
حَ_سیب 🍏
🚂 اردو 🤩 قم جمکران ۲ نفر.....🚎 نبود؟!!!😂 باز حسیب گشت🚂 راه افتاد اینبار به درخواست شما زیارت قبل
🚂دوستانی که قراره با هم بریم قم و جمکران👇 بعضیاتون شماره کارت خواسته بودید برای واریز هزینه سفر💸 ما کلا همون یه دونه شماره کارت رو داریم دیگه☺️ به همون کارت واریز کنید فقط فیش واریزی رو ارسال کنید به 👈@ha_siib شماره کارت بنام خانم مریم حسین پور ۶۰۳۷ ۹۹۸۱ ۳۶۴۵ ۴۱۱۲ 🦋 و طبق معمول اطلاعات بیشتر اردویی از قبل و حین سفر در گروه 🚂حسیب گشت (پیام رسان بله) به نشانی: 🆔 http://ble.ir/hasibgasht 👆بدید خدمت خانواده ها که در جریان روند اردو(مثل اینکه کجاهستیم، ساعت تخمینی رسیدنمون و ....) باشند.🙏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
ماه رمضان🌙 مبارکتون باشه این چند روز که شماها مشغول خونه تکونی🧹 و استقبال از ماه رمضان 💚 بودید ما حسیب گشت🚂رو راه انداختیم رفتیم قم و جمکران دل تکونی...😍 اینجوری قشنگتره آماده شدن جای شما خالی ..... بسی بسیار کیف نمودیم😌 و تا تونستیم انرژی 💪ذخیره کردیم برای سال جدید ☘ و با یه عالمه حال خوب وارد مهمونی خدا❤️ شدیم (حسیبایی ها👈مهمونییییی؟ 😧 آخ من لباس چی بپوشم...😂) کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
+چطورایی؟ -ولم کن بابا اعصاب ندارم؟!😡 +باز چیشده؟ -یعنی یه نفر نباید باشه آدمو درک کنه؟!!😭 +چرا بیا خودم درکت می کنم🫂 -تو رو میخوام چیکار😠 +بعله ... دست شما مرسی واقعا😏 -نه منظور اینه که آدم انتظار داره خانوادش باهش راه بیاند 🚶‍♂️️ ولی دریغ از یکم درک شرایط منِ نوجوان...😩 +حالا شاید انقدرام شور 🧂نباشه که شما میگی (تیکه بودااا، آدم به بزرگترش نمیگه تو...👌) -اصلا نمی دونم چیکارکنم؟!همش دعوامونه🤬 +خب حالا عزا نگیر، بگو مامان یا بابا جانت یا هر دوشون چهارشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۹:۴۵ بیاند سالن سپیده فرهنگسرا👆تابعدکم کم تغییرات رو احساس کنی...😎 برای ثبت نام روی لینک زیر بزنید و فرم رو پر کنید 📎 B2n.ir/daneshafazaee کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🌙یه افطار دلچسب😋 و خاطره انگیز کنارمامان باباها و مربیامون😍 جاتون خالییییییی ... ببخشیدا ولی نبود...😦یعنی همه تخت و میزها در قُرُق حسیبایی هابود😎) بعدافطار☕️ هم پدرومادرها رو بردن یه گوشه بهشون حرفای خصوصی گفتند(ماکه می دونیم گفتید بهشون هوای مارو داشته باشند...🤓) ماروهم کَندن بردن وسط سینما🎞 فیلم سینمایی"پروین" رو دیدیم هعی امان از این پروین با این سرگذشتش😫 تا اومد قشنگ ترین نقطه ضعف یکی بشه دارفانی رو وداع گفت...(حالا مگه این تیکه از رو لب ما می افته!😊) درد و نفرین از این روزگار...🥹 شامم که جاتون خالی و البته طبق معمول 👈...🐥 (هیچم تیکه نبود😂) از همه اینا بگذریم چه جاهای جدیدی از فرهنگسرا رو پیدا کردیم😈 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece