eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
🌙یه افطار دلچسب😋 و خاطره انگیز کنارمامان باباها و مربیامون😍 جاتون خالییییییی ... ببخشیدا ولی نبود...😦یعنی همه تخت و میزها در قُرُق حسیبایی هابود😎) بعدافطار☕️ هم پدرومادرها رو بردن یه گوشه بهشون حرفای خصوصی گفتند(ماکه می دونیم گفتید بهشون هوای مارو داشته باشند...🤓) ماروهم کَندن بردن وسط سینما🎞 فیلم سینمایی"پروین" رو دیدیم هعی امان از این پروین با این سرگذشتش😫 تا اومد قشنگ ترین نقطه ضعف یکی بشه دارفانی رو وداع گفت...(حالا مگه این تیکه از رو لب ما می افته!😊) درد و نفرین از این روزگار...🥹 شامم که جاتون خالی و البته طبق معمول 👈...🐥 (هیچم تیکه نبود😂) از همه اینا بگذریم چه جاهای جدیدی از فرهنگسرا رو پیدا کردیم😈 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
یکی از همین شبای🌙 پر از مهمونی فرهنگسرا ما دخترا یه مهمون ویژه داشتیم😍 یه پدر و مادر مهربون که واسه ما مثل پدربزرگ 🩵و مادربزرگامون🩷 بودن همونقدر تو دلبرو و دوست داشتنی ولی خودشون به ما گفتن: "شما مثل بچه های ما می مونید، آخه پسر ما، امیرحسین همسن شماها بود که شهید🌹شد" مامان میگفت: ۱۲سال خبری ازش نبود همش فکر میکردم اسیر باشه🥺 تا اینکه یه روز قبل از اینکه پیکرهای شهدا به🕊 معراج منتقل بشه یه کاروانی از شهدا رو دیدم که اسم امیر منم روش بود...😢 اومدیم گریه کنیم😭 گفتن حیف شما دسته گلا نیست گریه کنید🥹 یکیمون گفت: مارو دیدید پشیمون نشدید که چرا پسرتون رفت؟! گفتن: نه مگه ما برای آدما بچه مون رو راهی کردیم، دادیمش در راه خدا🌱 هدیه رو که پس نمیگیرن😊 تازه شماها رو که می بینم کیفم می کنم....☺️ وسط همه این صحبتا بودیم که مادر رو کرد به آقای صمدیان و گفت: حاجی اینجا رو چرا یادم نمیاد، کجا بوده قبلا.... حاج آقا: چیز بوده دیگه....(ای خدا 🫣بابا یه فکری برای پیشنیه مکان بکنید دیگه.... آبرومون رفت🤭) تهش موقع رفتن پدر شهید بامزه و خندون گفت: بیا،کی فکر می کردم یه شب اینجا نماز بخونم...😂 کلی خندیدیم...😉 بعد گفتن: ☘ "خدا بخواد هدایت کنه اینجوریه باباجون، تو دنیا همه چی دست خداست"👌 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلمو🎞 ببینید یه بخشیش ماییم عین بچه های متمدن نشسته بودیم کتابامون📚 رو معرفی می کردیم و به یاد کودکی "حسنی نگو بلا بگو ..." می خوندیم☺️ یهوووو ... این آقا اومد تو 😨 چند نفر داد و بیداد که هعیییی(ببخشید) آقای محترم کجاااا😡 چندتامون از ترس رفتیم زیر میز 😱 چندتامون گریه که این انسان ان شاءالله محترم کیه خب؟!😩 خلاصه اومد و شروع کرد به غرغر کردن که مثلا شما ها اینجا نشستید دارید راجع به چی بحث می کنید!؟😕 بیچاره ها تو مملکت شما آزادی نیست؟! تازه دوزاریمون افتاد🙂‍↔️ شوخی شوخی با ایرانم🇮🇷 شوخی گارد گرفتیم برای حمله 🤬 که گفت: بیچاره ها شما آزادی قبل از بیان هم ندارید، میکروفن 🎤هاتون خاموشه نمی دونست میکروفن ها انقدر باهاش بازی کردیم خراب شده😅 بعد فکر کردیم فقط با ماست مساله اش، فیلمو دیدم متوجه شدم ای بابا .... این بنده خدا کارش همینه، میخواد با دروغ 🤥و سیاه نمایی بگه ما چقدر بدبختیم🤕 حالا جالبه تو همه آیتم ها حضور پررنگم داره خصوصا در افطاااار🍱 پ.ن: درسته مشکلات داریم که بخشیش فقط برای ما نیست و همه جا هست الباقیشم با امید و تلاش مانوجوونا حل میشه؛ اگر مسئولین بگذارند😂(البته بعضیاشون😉) _ممنون از آقا حسین بلاگر تولید این کار و عوامل پیج خوب @aqa_husein در اینستا_ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
شب و روزای آخر سالتون بخیر و خوشی به ما که خیلی خوش گذشت چند روز پیش مربیا و ۵ تا از دوستامون برای شرکت در یک چالش دعوت کردن بریم فرهنگسرا(خدایا این فرهنگسرا رفتن رو از ما نگیر...😂) ماجرا از این قرار بود که یه نقشه ای گذاشتن جلومون🤔 به اسم "نقشه ای به سوی قلب💚" قرار بود ۶ آیتم از بازی های اردوبازی رو اجرا کنیم. و پایان هر بازی یه رمزی رو پیدا می کردیم 🙄 و آخر کار با راهنمایی نهایی🧩 نقشه، یه رمز نهایی رو پیدا میکردیم. ۵ تا از رمز های🔐 آیتم ها که تو بازی ها با جاگذاری دوستامون و نقشه هایی مثل گروگان گیری و.... در می اومد اینا بود: سلحشوری💪 تدبیر🧠 حلمایثار🌡 فروتنی ☺️ هرکدوم از اینا، صفات قهرمان داستان بود که تا اینجای کار نمیشناختیمش 👀 و اما آخرین آیتم، بازی نبود و رمز پیش از اجرا در می اومد🔓رمزش مهربانی بود که باید میرفتیم و بین مردم به اسم قهرمان قصه مهر و محبت 🥰پخش میکردیم ولی ما که نمی دونستیم قهرمان کیه؟!😟 اینجا بود که باید رمز نهایی رو بدست می آوردیم رمز نهایی با راهنمایی های نقشه به دست اومد: "امام حسنی ام"💚 و ما تازه دوزاریمون افتاد که قضیه از چه قراره.... و در ایام میلاد امام حسن مجتبی 🌸(سلام الله علیه) هستیم مربیمون تک تک این رمزایی که در چالش تجربه کرده بودیم و تو بعضیاش موفق بودیم🥇 رو برامون با داستان هایی از امام حسن تعریف کرد. و مایی که فکر میکردیم خیلی بلدیم تازه فهمیدیم اول کاریم...🥲 فقط موند سازه ای به اسم امام حسن جان❤️ که قرار بود نصبش کنیم رو دیوار و وقت نشد👈طلبمون تا بعد تعطیلات🏆 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
- سلاممممم🥱 + بَه بَه ...خوابالو... علیک سلام 🤗...سال نوتون مبارک🪴...از اینورا...؟! - ما بودیم شما همش پنچر بودید🤪 می خواید باز برگردیم؟😌 + چه حساس!😉نه کار خوبی کردی؛ کجا بودید تا حالا پیداتون نبود؟! - هیچی تنبلی مریضی🤒 باز تنبلی 🥴بعد درس📕 بازم تنبلی 😓 بعد خواب بهاری😴 بعد تنبلی🫢 بعد خودتون نبودید😊پشتبندش هی تنبلیییییی🥳 +عجب...🤨 - آره دیگه ....همین ما پاشدیم یه حرکتی بزنیم، امتحانا شروع شد😅 +خب؟ - هیچی دیگه بازم تنبلی🤭 + خب دوای درت پیش ماست☺️ حضوری عرض میکنم خدمتتون🙂‍↔️ عجالتا پنجشنبه بیاید "اردو مطالعاتی سیبجو" دارید - خوبه هرچی ما حرکت نمی زنیم؛ جاش شما پر تحرکید😂 🔮 ثبت نام دوره قبلیا 🔮 ثبت نام شرکت کنندگان جدید کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
"سیبجو" 🍏 پنجشنبه های مطالعاتی📚 اردیبهشت کنار هم درس 🧑‍🎓می خونیم پیشرفت می کنیم می پریم رو قله⛰ (سُر نخوریم صلواااات....😂) اینجا به سبک کلاس خصوصی درس میخونیم و مشاوره میگیریم 🧑‍🏫 لینک های ثبت نام👇 🔮ثبت نام دوره قبلیا 🔮ثبت نام شرکت کنندگان جدید کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece