🌙یه افطار دلچسب😋 و خاطره انگیز
کنارمامان باباها و مربیامون😍
جاتون خالییییییی ... ببخشیدا ولی نبود...😦یعنی همه تخت و میزها در قُرُق حسیبایی هابود😎)
بعدافطار☕️ هم پدرومادرها رو بردن یه گوشه بهشون حرفای خصوصی گفتند(ماکه می دونیم گفتید بهشون هوای مارو داشته باشند...🤓)
ماروهم کَندن بردن وسط سینما🎞
فیلم سینمایی"پروین" رو دیدیم
هعی امان از این پروین با این سرگذشتش😫
تا اومد قشنگ ترین نقطه ضعف یکی بشه دارفانی رو وداع گفت...(حالا مگه این تیکه از رو لب ما می افته!😊)
درد و نفرین از این روزگار...🥹
شامم که جاتون خالی و البته طبق معمول 👈...🐥
(هیچم تیکه نبود😂)
از همه اینا بگذریم چه جاهای جدیدی از فرهنگسرا رو پیدا کردیم😈
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
یکی از همین شبای🌙 پر از مهمونی فرهنگسرا
ما دخترا یه مهمون ویژه داشتیم😍
یه پدر و مادر مهربون که واسه ما مثل پدربزرگ 🩵و مادربزرگامون🩷 بودن
همونقدر تو دلبرو و دوست داشتنی
ولی خودشون به ما گفتن:
"شما مثل بچه های ما می مونید، آخه پسر ما، امیرحسین همسن شماها بود که شهید🌹شد"
مامان میگفت: ۱۲سال خبری ازش نبود همش فکر میکردم اسیر باشه🥺 تا اینکه یه روز قبل از اینکه پیکرهای شهدا به🕊 معراج منتقل بشه یه کاروانی از شهدا رو دیدم که اسم امیر منم روش بود...😢
اومدیم گریه کنیم😭
گفتن حیف شما دسته گلا نیست گریه کنید🥹
یکیمون گفت: مارو دیدید پشیمون نشدید که چرا پسرتون رفت؟!
گفتن: نه مگه ما برای آدما بچه مون رو راهی کردیم، دادیمش در راه خدا🌱 هدیه رو که پس نمیگیرن😊
تازه شماها رو که می بینم کیفم می کنم....☺️
وسط همه این صحبتا بودیم
که مادر رو کرد به آقای صمدیان و گفت: حاجی اینجا رو چرا یادم نمیاد، کجا بوده قبلا....
حاج آقا: چیز بوده دیگه....(ای خدا 🫣بابا یه فکری برای پیشنیه مکان بکنید دیگه.... آبرومون رفت🤭)
تهش موقع رفتن پدر شهید بامزه و خندون گفت:
بیا،کی فکر می کردم یه شب اینجا نماز بخونم...😂
کلی خندیدیم...😉
بعد گفتن:
☘ "خدا بخواد هدایت کنه اینجوریه باباجون، تو دنیا همه چی دست خداست"👌
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلمو🎞 ببینید
یه بخشیش ماییم
عین بچه های متمدن نشسته بودیم کتابامون📚 رو معرفی می کردیم و به یاد کودکی "حسنی نگو بلا بگو ..." می خوندیم☺️
یهوووو ...
این آقا اومد تو 😨
چند نفر داد و بیداد که هعیییی(ببخشید) آقای محترم کجاااا😡
چندتامون از ترس رفتیم زیر میز 😱
چندتامون گریه که این انسان ان شاءالله محترم کیه خب؟!😩
خلاصه اومد و شروع کرد به غرغر کردن که مثلا شما ها اینجا نشستید دارید راجع به چی بحث می کنید!؟😕 بیچاره ها تو مملکت شما آزادی نیست؟!
تازه دوزاریمون افتاد🙂↔️
شوخی شوخی با ایرانم🇮🇷 شوخی
گارد گرفتیم برای حمله 🤬
که گفت: بیچاره ها شما آزادی قبل از بیان هم ندارید، میکروفن 🎤هاتون خاموشه
نمی دونست میکروفن ها انقدر باهاش بازی کردیم خراب شده😅
بعد فکر کردیم فقط با ماست مساله اش، فیلمو دیدم متوجه شدم ای بابا ....
این بنده خدا کارش همینه، میخواد با دروغ 🤥و سیاه نمایی بگه ما چقدر بدبختیم🤕
حالا جالبه تو همه آیتم ها حضور پررنگم داره
خصوصا در افطاااار🍱
پ.ن: درسته مشکلات داریم که بخشیش فقط برای ما نیست و همه جا هست الباقیشم با امید و تلاش مانوجوونا حل میشه؛ اگر مسئولین بگذارند😂(البته بعضیاشون😉)
_ممنون از آقا حسین بلاگر تولید این کار و عوامل پیج خوب @aqa_husein در اینستا_
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
شب و روزای آخر سالتون بخیر و خوشی
به ما که خیلی خوش گذشت
چند روز پیش
مربیا و ۵ تا از دوستامون برای شرکت در یک چالش دعوت کردن بریم فرهنگسرا(خدایا این فرهنگسرا رفتن رو از ما نگیر...😂)
ماجرا از این قرار بود که یه نقشه ای گذاشتن جلومون🤔 به اسم "نقشه ای به سوی قلب💚"
قرار بود ۶ آیتم از بازی های اردوبازی رو اجرا کنیم.
و پایان هر بازی یه رمزی رو پیدا می کردیم 🙄
و آخر کار با راهنمایی نهایی🧩 نقشه، یه رمز نهایی رو پیدا میکردیم.
۵ تا از رمز های🔐 آیتم ها که تو بازی ها با جاگذاری دوستامون و نقشه هایی مثل گروگان گیری و.... در می اومد اینا بود:
سلحشوری💪
تدبیر🧠
حلم☘
ایثار🌡
فروتنی ☺️
هرکدوم از اینا، صفات قهرمان داستان بود که تا اینجای کار نمیشناختیمش 👀
و اما آخرین آیتم، بازی نبود و رمز پیش از اجرا در می اومد🔓رمزش مهربانی بود که باید میرفتیم و بین مردم به اسم قهرمان قصه مهر و محبت 🥰پخش میکردیم
ولی ما که نمی دونستیم قهرمان کیه؟!😟
اینجا بود که باید رمز نهایی رو بدست می آوردیم
رمز نهایی با راهنمایی های نقشه به دست اومد:
"امام حسنی ام"💚
و ما تازه دوزاریمون افتاد که قضیه از چه قراره....
و در ایام میلاد امام حسن مجتبی 🌸(سلام الله علیه) هستیم
مربیمون تک تک این رمزایی که در چالش تجربه کرده بودیم و تو بعضیاش موفق بودیم🥇 رو برامون با داستان هایی از امام حسن تعریف کرد. و مایی که فکر میکردیم خیلی بلدیم تازه فهمیدیم اول کاریم...🥲
فقط موند سازه ای به اسم امام حسن جان❤️ که قرار بود نصبش کنیم رو دیوار و وقت نشد👈طلبمون تا بعد تعطیلات🏆
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
- سلاممممم🥱
+ بَه بَه ...خوابالو... علیک سلام 🤗...سال نوتون مبارک🪴...از اینورا...؟!
- ما بودیم شما همش پنچر بودید🤪
می خواید باز برگردیم؟😌
+ چه حساس!😉نه کار خوبی کردی؛ کجا بودید تا حالا پیداتون نبود؟!
- هیچی تنبلی مریضی🤒 باز تنبلی 🥴بعد درس📕 بازم تنبلی 😓
بعد خواب بهاری😴 بعد تنبلی🫢 بعد خودتون نبودید😊پشتبندش هی تنبلیییییی🥳
+عجب...🤨
- آره دیگه ....همین ما پاشدیم یه حرکتی بزنیم، امتحانا شروع شد😅
+خب؟
- هیچی دیگه بازم تنبلی🤭
+ خب دوای درت پیش ماست☺️ حضوری عرض میکنم خدمتتون🙂↔️ عجالتا پنجشنبه بیاید
"اردو مطالعاتی سیبجو" دارید
- خوبه هرچی ما حرکت نمی زنیم؛ جاش شما پر تحرکید😂
🔮 ثبت نام دوره قبلیا
🔮 ثبت نام شرکت کنندگان جدید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
"سیبجو" 🍏
پنجشنبه های مطالعاتی📚 اردیبهشت
کنار هم درس 🧑🎓می خونیم
پیشرفت می کنیم
می پریم رو قله⛰
(سُر نخوریم صلواااات....😂)
اینجا به سبک کلاس خصوصی درس میخونیم و مشاوره میگیریم
🧑🏫 لینک های ثبت نام👇
🔮ثبت نام دوره قبلیا
🔮ثبت نام شرکت کنندگان جدید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece