eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
چه کردیم دیشب؟! جالب بود تعزیه،هنر نمایشی اصیل ایرانی اسلامی شاید به اندازه مجالس روضه گریه نکردیم ولی یقینا به همان اندازه مهمان سفره شهزاده علی اکبر علیه السلام ❤️ بودیم... پ.ن: ما حسیبایی ها یه چشممون به صحنه بود؛ یه چشمون در حال صید دخترخانومای نوجوون😉 با بچه ها دوره افتادیم جمع دوستامون رو گسترده تر کنیم✌️ شمام دوست داشتی بیا که امشب مهمان سفره حضرت عباس علیه السلام 🩵هستیم کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
ما تا تونستیم، دیشب با بچه ها و خونواده هامون اومدیم تو مراسم😌 هم خالیه!☘ می دونید به این جای شما خالی... ولی راستش دیشب فهمیدم جای یه چیز دیگهفکر می کردم که من چقدر نمی دونم یه چیزایی رو 😳 نه من فقط بقیه بچه ها هم....🫠 تو هر مرحله از تعزیه، نمی دونستم که چرا و اصلا چیشده🙄 ما اون آخر نشسته بودیم یه دور مربیمون میگفت اصل قضیه رو، بعد نگاه می کردیم تعزیه چی به چیه!؟ حالا که فرداشب می خواد تموم شه بنظرم حیف ...😔 خوب بود؛ هم میفهمیدیم چیشده هم می دیدیم. ولی از اون حیف تر اینکه چقدر چیزهایی هست که نمی دونم....🥺 راستی شما می دونی؟! امشب شبِ آخر جا نمونی یه وقت 🤍 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
شبِ آخر زیباترین شب نمایش شبیه سازی عاشورا ...💔 تا دیشب درکنار تماشای تعزیه، دنبال خوشگذرونی و جذب دوستای🤝 جدید هم بودیم ولی دیشب میخکوب📌 تماشا کردیم انگار همه وجودمون دوتا چشم شده بود👀 راستش مامیخواستیم کانون دخترونمون رو معرفی کنیم، ولی انگار امام حسین💚 دیشب دستمون رو گرفت و نشوندمون که خودش معرفی کنه برامون، چیزهایی که تو ذهنمون بود ولی اگر مواظب نباشیم میپره و جابجا میشه... کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
تابستون امسال🥵 فقط یه راه نیست...هفتاست😳 والا... باور نداری؟! بزن زنگ نابستون رو تا برات بگم😉 🔔 ناب
🚨 خب خب📣 از اونجایی که افتتاحیه "نابستون" تداخل داشت با امتحانات نمونه🙂 و وارونه 🙃و از این صحبتا.... مجبور شدیم بجای یه جلسه تُپل😌 چندتا جلسه لاغر🙂‍↕️ بگیریم و توضیح بدیم قضیه از چه قراره... 🍀حالا از چه قراره!؟🤔 به فضل خدا از فردا، ۴ مرداد سه روز در هفته(حداقل) کنارهمیم☺️ روزهای دیگه اختیاری(الکی مثلا)🤭 امسال هرکدوم از ۷ راه رو که انتخاب کردی، یه تجربه واقعی منتظرته 😎 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
🚨 خب خب📣 از اونجایی که افتتاحیه "نابستون" تداخل داشت با امتحانات نمونه🙂 و وارونه 🙃و از این صحبتا...
🗓برنامه هفتگیمون👇 •♡شنبه ها(اجباریه هاااا): هنرناب 🎨 ساعت ۱۰:۳۰تا ۱۲ •♡یکشنبه ها(اختیاری): خواب ناب در منزل😴 از ساعت: .... تا هر وقت خشک شیم، بپوسیم تو رختخواب..🥴 •♡دوشنبه ها(اجباری با درصد اهمیت بالا): گفتگوی حقیقت یا سراب 🧐 ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ •♡سه شنبه ها(اجباری روش نداریم؛خوددانی🙂‍↔️): ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ صبحونه با نون داغ🥖 محفل دخترونه در جستجوی جواب❓ تفریح پرشتاب🤼 دورهمی بصرف کتاب📚 اقامه نماز پِی دوزار ثواب🛐 حرکت به سمت خونه به دنبال خواب🥱 (بسه دیگه بابا، تا همینجاشم کچل شدیم) •♡چهارشنبه ها(یقینا اجباری😌) نوجوون پای رکاب 🌱 ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ (اجرای تصمیمات هفتگی مون تو گروه ها) •♡پنجشنبه ها:(اجبار و اختیارش دست مربیه😎) سرآشپز پشمک ساب 🧑‍🍳 ۱۰:۳۰ تا ۱۲ پ.ن:بعد از ظهرهای علمی و مهارتی به تدریج اضافه میشه به برنامه🙏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🌤شنبه صبح ها قراره باهم یه هنر نوجوونی و ناب یاد بگیریم😍 دست ساز خودتون... هر هفته یکی از بچه ها مدرس آموزش یک هنر میشه.... فردا: 🕯 آموزش شمع سازی 🧕 مدرس نوجوان: خانم فاطمه محمدی ✂️مواد و ابزارآلات: ورق بیزوکس فیتیله موم خورده قیچی 💎 اگر مواد لازم رو ندارید با [بچه های بخش هنری]ارتباط بگیرید تا براتون هماهنگ کنند کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
اولین هنر ناب🎨 با آموزش یکی از بچه های گروه خیلی خوب پیش رفت🥰 انقده جالب بود...چقدر دوست هنرمند🧑‍🎤 داریم ما خبر نداریم استقبال روز اول هم فراتر از انتظار بود😮 یه هوا صندلی🪑 کم آوردیم که سرپایی جا دادیم خودمونو کلی هم شمع بیزوکس ساختیم 🕯 🔮 برای ادامه فعالیت فاطمه خانم محمدی در نظرسنجی شرکت کنید👏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🙇‍♀️️️️️حسیبک ها هم اومدن تو تیم حسیبی ها💪 دختر خانوم های مقطع ابتدایی💓 زودی ثبت نام کنید از ﴿اینجا﴾ ☘️شما تیم ذخیره حسیبا هستیدااا بجنبید گرم کنید تا بعد ها وارد میدون بشید😉 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
دیروز خواستیم برای شروع بحث جدیدمون یه مقدمه بگیم. ⏰ ۱ ساعت طول کشید😆 ولی خیلی خوب بود🥳 کیف نمودیم .... مخصوصا که مربی پلن های جدید جریمه رو رو کرد و بعضیا رو فرستاد زیر میز😉 اول اسمشم "سهل" داشت😂 📩 پیامی به مسئولین: ما دختریم نحیفیم ظریفیم (ننه من غریبم ....🥴) لطفا جاهای خوب برای ما باشه😁 📸 گزارش عکس نداره چون عکسا غیرقابل پخش بود🤭 فقط خواستیم بگیم ما دیروز بودیم.... پ.ن: بچه های رسانه عکس و فیلم های خوب بگیرید دیگه...😡 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله / تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
🌞نابستونه و هوای داغ🥵 تابستون و یه دوره کارستون🍀 پاشید پاشید🏃 که یه فرصت ناب و تجربه نو در انتظارتونه👌 ما اینجاییم کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
دومین هنر ناب🎨 استثناترین جلسه این یک سال بود...👀 می پرسید چرا؟!😮 یعنی این بچه ها چنان مجذوب خطاطی🪔 شده بودند که هیچ وقت انقدر سکوت🍀 و آرامش رو خودشون هم بیاد ندارند😌 البته که آرامش مربی هم در این سکوت خاطره انگیز تاثیر بسزایی داشت😍 مخمون آروم گرفت .....🙂‍↔️ و البته فهمیدیم که بعضیا اگر بخواند می تونند خوش خط بنویسند....🤨 🔮 برای ادامه فعالیت حانیه خانم ارچنگی با هنر خطاطی در نظرسنجی شرکت کنید👏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
🌞نابستونه و هوای داغ🥵 تابستون و یه دوره کارستون🍀 پاشید پاشید🏃 که یه فرصت ناب و تجربه نو در انتظارتون
🚨اطلاعیه مهم: بعلت اعلام قطعی برق در روز دوشنبه روز برگزاری رویداد به *سه شنبه۱۴ مرداد* موکول گردید کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece