ماشاءالله به حسیبایی ها👏
افتخار آفرینی دوستان پرتلاشمون
🎉 "فاطمه احمدی" و "ساجده طالبی" 🎉
در گروه منتخبین شرکت کننده در
"جشنواره روایت پیشرفت" 🪴
رو خدمتشون تبریک عرض می کنیم.🎊
ممنون که باعث سربلندی🩵 حسیبایی ها و فرهنگسرای انقلاب اسلامی شدید🥰
پ.ن:
+:جایزه شون ساعت هوشمند بود👈 قابل توجه مربی ما🙄
مربی: شما پارسال از ما ۶ تا ساعت هوشمند⌚️نگرفتید؟!
+:فعک نکنم😜
مربی:🩴
+:داره یادم میاد🤕
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
شما هم دعوتید😍
به جمع هیئت دختران نوجوان
چیکارا می کنند؟؟؟!
هم کتاب 📚معرفی می کنند
هم گفتگو می کنند و ذکر محبت اهل بیت پیامبر🩷 رو میگند
تابستون که روزا بلندتر بود بازی🏀 هم میکردند
و دربه داغون میرفتن خونه🤭
ته تهش پذیرایی های 🍰 خودشون پز میارند برامون😋
ما که تا حالا خوردیم و نمردیم
شماهم امتحان کنید😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
بالاخره بعد از چند هفته "حسیب آموز" 🤓استارت خورد
بریم که تا پایان سال تحصیلی، یه سال پرانرژی 💪و اشاءااااالله پربار🍀 و پر فهم🧐 و پردرس📚 و پر مغز🧠 رو داشته باشیم
(فعک نکنم👀)
حالا اینا که شوخی بود 🤭ولی امیدواریم در کنار هم به بالاترین درجه از موفقیت ها دست پیدا کنیم🤲
برای شروع کار، جلسه توجیهی دخترها و مامانا به ترتیب اسامی و زمانبندی زیر در سالن جلسات🛋 برگزار میشه:
🔖 پنجشنبه ۸ آبان ساعت ۹ تا ۱۰ :
♡.مهتاب
♡.عسل
♡.زینب
♡.هستی
♡.آزموده
♡.ستایش
♡.محمدی
🔖 پنجشنبه۸ آبان ساعت ۹:۳۰الی ۱۰:۳۰ :
♡.حنانه
♡.سوین
♡.حسنا
♡.تمنا
♡.ساجده
♡.کیانا
♡.احمدی
♡.یسنا
♡.مطهره سادات
🔖 پنجشنبه۸ آبان ساعت ۱۱ الی ۱۲ :
♡.ماریا
♡.درودیان
♡.ملینا
🔻بقیه هم به تدریج بهشون اعلام می کنیم🔺
راستی🫨
پیش نیاز شروع دوره کارگاه اول برنامه ریزیه اونایی که جاموندید، امروز چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ بیایید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
هیئت جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها💚رو خسته شروع کردیم🤪
ولی مگه دیگه تمومش میکردیم... 😎
ساختمون رو سرمون بود🪅
خب جشن تولد بود🥳 دیگه
پست رو با تاخیر گذاشتیم چون می خواستیم ببینیم بااین چیزایی که خوردیم زنده هم می مونیم یا نه😲
خلاصه که پیغام ما به شما:
حله،نون خامه ای 🧁رو قاطی کنید با تخمه آفتابگردون با خیال راحتم مصرف کنید🙃 هیچی نخواهد شد😅
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
نوجوان ها شام روز امروزتون مبارک🥳
یادمون بود زودتر تبریک بگیم، هدیه مون لامصب جمع بندی نمیشد😅
هدیه روز نوجوان حسیبا
برای ۹ ماه آموزشی همه حسیبایی ها بورسیه تحصیلی میشند و از یسری از خدمات رایگان استفاده می کنند.😍
حالا گام به گام عرض می کنیم.فعلا متوسطه اولی ها👇
🚨 متوسطه اولی ها باید تا روز شنبه این امور رو انجام بدند:📣
۱. با توجه به اطلاعات حسابی که بصورت شخصی براتون ارسال شده، یه دور وارد اکانت های فیلیموتون 📽 بشید تا مشکلی نداشته باشید
۲. از روز شنبه طبق بودجه بندی🗓 که امروز تحویلتون دادیم برنامه های فیلیمو و دروس رو باید پیش ببرید
۳. حتما اکانت های وب لایت📲 رو با اسم و فامیلتون بسازید
۴. تا روز شنبه ازطریق لینک هایی🌐 که براتون بصورت شخصی ارسال شده ، در گروه ها و کانال ها عضو بشید🙏
۵. می تونید اگر سوالی داشتید از مسئول آموزش بپرسید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
هییییس🤫
حسیبایی ها🍀 فریاد نمی زنند
مخصوصا وقتی بخواند مربیشون رو غافلگیر کنند😂
خودش نمی دونه که فیلم رو گذاشتیم🤭
ولی جلو این همه مخاطب 🫠
بهش میگیم که:
لطفا پاک نکن دیگه🙏
بذار یادگاری بمونه....
حواسمون بود؛هیچی معلوم نیست🙃
🎂تولدتون مبارک😘
اصل ماجرا رو هم اینجا براتون نوشتیم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
♡•دختر حسیبایی🩷
تنها موندن همیشه هم بد نیست☺️
#دختر_حسیبایی
#شنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما از پنجشنبه گروه بندی شدیم
(البته فعلا متوسطه اولی هامون)
درسنامه هایی که حسیبا از فیلیمو مدرسه🎞 بودجه بندی و شخصی سازی شده در اختیارمون میذاره
و آزمونایی که قراره در بستر 📲وب لایت بدیم....
دوتا وظیفه عمده هم داریم:
۱. خوندن یا دیدن 🤓 درسنامه📚 همون روز و ارسال تاییدیه و گزارش روزانه به مربی ها
۲. حضور فیزیکی در فرهنگسرا 🔖برای دریافت برنامه ها و تحویل و تحلیل گزارش ها(کالبدت👤 اینجا باشه نه فکر کنی بهمون🤯)
اونایی که مثل من تو جلسه بازیگوشی 😈کردند یا مثلا نبودند یه چند دقیقه ای همراه باشید تا
دقیق کار براتون مشخص بشه🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_eceظ