خب خب متوسطه دومی هااا 📣
آماده اید؟!
سفت بشین 👈 برو که رفتیم🚀
کار شما تخصصی تر و لقمه ای تره🫔
تو روزایی که مشخص شده🔖 در برنامه، می تونید از 🌐 کانال تبادل رشته تون محتوایی که خواسته بودید رو دریافت کنید.📥
🕰 زمانی هم که اختصاص داده شده برای هر درسنامه، همونطور که در جلسه گفتیم، بر مبنای راحتی خودتونه...😇
دوست داشتید فیلم آموزشیش📲 رو ببینید؛نخواستید محتوای مکتوب📑 رو بخونید
فقط بخخخخخوووووننننننیییییید 😉
♡.یادت باشه هر درسنامه رو تو همون روزی که در برنامت هست باید بخونیااا.♡
🔻راستی آخر هر روز گزارش📝به مربی یادتون نره🔺
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- این حسیب آموز چیه؟!🙄
+ ما در حسیب، یه زیرشاخه مهم داریم به اسم "حسیب دان" که همه برنامه های آموزشی✍ ذیلش برگزار میشه؛ حالا "حسیب آموز" 🧑🏫 یکی از همون برنامه های آموزشیه که ویژه سالِ تحصیلی طراحی شده
-این مراحلش چی چیه!؟👀
+ طرح "حسیب آموز" سه مرحله و ایستگاه اساسی داره:
۱. سیب خوان🤔: ایستگاه یادگیری 📚
۲.سیب سنج🧐: ایستگاه تثبیت🔩
۳.سیبجو🤓: ایستگاه مرور و رشد🌱
- چه جالب؛الان کجای کارید؟!⁉️
+ فیلم بالا رو چک کن😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حالا دیگر گرد بی مادری 🥀بر روی خانه و زندگی پاشیده شده بود...
به وصیت مادر، در شب آماده شدند برای تجهیز و تدفین...🥺
پدر به بچه ها گفته بود آهسته گریه کنند که صدایشان را کسی نشنود...😔
در گوشه ای ایستادند به تماشا و گریه😭
همه شان بودند...
حسن (سلام الله علیه) ۸ ساله
حسین (سلام الله علیه)۷ ساله
زینب (سلام الله علیها) ۵ ساله
ام کلثوم (سلام الله علیه) ۳ ساله
محسن هم که با مادر شهید شد...🥀
آستین های لباس را به دهان گرفتند و هق هق گریه می کردند...😭
پدر و اَسماء اشک می ریختند و بدن مطهر مادر را تجهیز میکردند.🍃
کارشان که تمام شد.
پدر نگاهی به یتیمان غریب خانه اش انداخت...😢
صدایشان زد تا برای بار آخر با مادر وداع کنند.
بچه ها مثل تیر از کمان رها شده
روی بدن مادر افتادند و ضجه😭 زدند.
به اذن خدا روح به بدن مادر برگشت، برای آخرین بار در آغوششان گرفت...🕊
ولی بغض بچه ها آرام نشد...😭
دیدن این صحنه زمین و زمان را بهم ریخت😢
هاتفی غیبی از آسمان پدر را صدا زد:
"علی جان بچه ها را از پیکر مادر بلند کن،ملائکه آسمان به گریه افتادند"
جایی نیامده که چه کسی علی را تسلا می داد.... 🥺
پیشگاه مطهر حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها صلوات
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
.
گاهی فقط یک جرقه کافیست…💥
یک نگاه تازه، یک فرصت،
یک مسیر که از نوجوان شروع میشود
و تا نوجهان ادامه پیدا میکند‼️
اینجا جاییه که مرزها کمرنگ میشن،
خلاقیت معنا پیدا میکنه
و صدای نوجوانان شنیده میشه؛🗣
جایی برای جرئت ساختن،
گفتن و دیده شدن.😉
اگر آمادهای کنار هم سفری تازه رو شروع کنیم
سفری که مقصدش فقط یک رویداد نیست،
یک جهان تازهست که با دستهای شما ساخته میشه…❗️
و اگر میخواهی در تحول نسل جدید
نقش داشته باشی❕
اگر میخواهی همراه جوانانی باشی
که مرزها را دوباره معنا میکنند❗️
این دعوت برای توست📢
🌍✨
به رویداد بزرگ « نوجوانان بدون مرز » بپیوند.
جایی که قرار است آینده،
یکبار دیگر نوشته شود…
با حضور تو🫵🏻
✨با نوجوان تا نوجهان✨
🗓۶ و ۷ آذر ماه
📍تهران
مجموعه سرچشمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر ما منتظرتیم:
ادمین کانال : @Admin_movement
شماره تماس : 02133305114
.
کانال رویداد بزرگ نوجوان بدون مرز:
@movement_nbm
حَ_سیب 🍏
. گاهی فقط یک جرقه کافیست…💥 یک نگاه تازه، یک فرصت، یک مسیر که از نوجوان شروع میشود و تا نوجهان ا
رویداد دوروزه "نوجوان بدون مرز" 🌎
برای اوناییکه دوست دارند
کار بین المللی🌐 بکنند...
فکرشو بکن😇 هر نوجوان ایرانی 🇮🇷کلی رفیق خارجکی 🙃داشته باشه و باهاشون ارتباط بگیره📞
حالا با کیا؟؟؟😦
چجوری؟؟؟🤔
به چه زبونی؟؟؟ 😛
همه اینا رو در رویداد یادتون میدن
پنجشنبه کارگاه تئوری و آموزشی🧑🏫
جمعه میدان عمل🏃 (یهو دیدی همون روز ارتباط گرفتیداااا)
راستی تو دوست داری با کدوم ور دنیا 🌎 ارتباط بگیری؟!
راستی فقط شماهانیستیدااا،۳۰۰تا نوجوان از شهرستان های مختلف ایران عزیزمون حضور دارند.
ما قراره با حسیبایی ها بریم،شمام اگر خواستید بیاید یه پیام بده ببینم شرایطت چجوریه!؟😉
⏰ زمان از ۷ صبح تا۱۷ عصر در دو روز
باهم میریم باهم میایم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
📣 متوسطه دومی ها
سیب سنج🍏 یادتون نره...
برید در وب لایت📲 تبادل مقطع تحصیلیتون رو پیدا کنید و بصورت آنلاین آزمونی📝 که "حسیب دان"🤓 براتون طراحی کرده رو پاسخ بدید.
پ.ن: دسترسی تون به سیب سنج تا ساعت۲۲ امشب بقراره ولی بدیهیه که برای پاسخ دادن زمان محدوده🙏
حتما بعداز پاسخ به آزمون از مربیتون کلید رو بگیرید و تحلیل کنید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
نوجوان بدون مرز
رویداد جالب برای ارتباط دخترای🧕 نوجوان در سطح 🌍دنیا با محوریت دخترای ایران🇮🇷
بماند که هیجانش روز دوم و بود روز اول بیشتر به مبانی پرداخته شد.
که اونام ضروری بودمثل حریم شخصی ناموجود📛
که اولش همه ریلکس بودن 🙂↔️ و بعد که فهمیدن ای بابا هیچی از بین نمیره رنگ و روها پرید😨
ما که هیچ عین خیالمون نبود👈 😱(😜)
یا دنیای دخترای نوجوان از کشورهای همسایه و جبهه مقاومت💪 و سختی هاشون برای حفظ ارزش هایی که ما خیلی راحت بهشون دسترسی داریم
یا مثل هوش مصنوعی 👾 و آموزشای جالبش که افق دیدمون رو خیلی تغییر داد
حتی آشنایی با اپ های 📲مختلف و راهکارهای جذاب برای ارتباط گیری با دوستان خارجکیمون🙂↕️
راستش یه کوچولو خسته شدیم🥴 که اونم طبیعیه ما همش یا خسته ایم یا گشنه!🤤
ولی در کل تجربه خوبی بود برای پیدا کردن دوستای جدید🥰
از شهرهای مختلف
با تجربه های بیشتر
و نگم براتون چه مهارت ها و تخصص های دقیقتری...
که واقعا بهشون غبطه خوردیم!🥲
ولی شادم😍 شدیم چون با وجود اینکه توانمندتر و کاربلدتر بودن تو تخصص هاشون؛متواضعانه کنارمون بودن😘 و یادمون دادن چیزایی که نمی دونستیم رو....
در کل باید بگم باعث شد یه قدم🥾 فراتر از دایره ترسیمی خودمون بریم و بفهمیم دنیا فقط فرهنگسرا و مدرسه و دوربر خودمون نیست🙄 و چقدر نوجوان از ما پیش افتادن و دارن🏃♂ حرکت می کنند به سمت
نظم نوینی که خودشون دارن رقم میزنن در دنیا...🌏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece