.
گاهی فقط یک جرقه کافیست…💥
یک نگاه تازه، یک فرصت،
یک مسیر که از نوجوان شروع میشود
و تا نوجهان ادامه پیدا میکند‼️
اینجا جاییه که مرزها کمرنگ میشن،
خلاقیت معنا پیدا میکنه
و صدای نوجوانان شنیده میشه؛🗣
جایی برای جرئت ساختن،
گفتن و دیده شدن.😉
اگر آمادهای کنار هم سفری تازه رو شروع کنیم
سفری که مقصدش فقط یک رویداد نیست،
یک جهان تازهست که با دستهای شما ساخته میشه…❗️
و اگر میخواهی در تحول نسل جدید
نقش داشته باشی❕
اگر میخواهی همراه جوانانی باشی
که مرزها را دوباره معنا میکنند❗️
این دعوت برای توست📢
🌍✨
به رویداد بزرگ « نوجوانان بدون مرز » بپیوند.
جایی که قرار است آینده،
یکبار دیگر نوشته شود…
با حضور تو🫵🏻
✨با نوجوان تا نوجهان✨
🗓۶ و ۷ آذر ماه
📍تهران
مجموعه سرچشمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر ما منتظرتیم:
ادمین کانال : @Admin_movement
شماره تماس : 02133305114
.
کانال رویداد بزرگ نوجوان بدون مرز:
@movement_nbm
حَ_سیب 🍏
. گاهی فقط یک جرقه کافیست…💥 یک نگاه تازه، یک فرصت، یک مسیر که از نوجوان شروع میشود و تا نوجهان ا
رویداد دوروزه "نوجوان بدون مرز" 🌎
برای اوناییکه دوست دارند
کار بین المللی🌐 بکنند...
فکرشو بکن😇 هر نوجوان ایرانی 🇮🇷کلی رفیق خارجکی 🙃داشته باشه و باهاشون ارتباط بگیره📞
حالا با کیا؟؟؟😦
چجوری؟؟؟🤔
به چه زبونی؟؟؟ 😛
همه اینا رو در رویداد یادتون میدن
پنجشنبه کارگاه تئوری و آموزشی🧑🏫
جمعه میدان عمل🏃 (یهو دیدی همون روز ارتباط گرفتیداااا)
راستی تو دوست داری با کدوم ور دنیا 🌎 ارتباط بگیری؟!
راستی فقط شماهانیستیدااا،۳۰۰تا نوجوان از شهرستان های مختلف ایران عزیزمون حضور دارند.
ما قراره با حسیبایی ها بریم،شمام اگر خواستید بیاید یه پیام بده ببینم شرایطت چجوریه!؟😉
⏰ زمان از ۷ صبح تا۱۷ عصر در دو روز
باهم میریم باهم میایم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
📣 متوسطه دومی ها
سیب سنج🍏 یادتون نره...
برید در وب لایت📲 تبادل مقطع تحصیلیتون رو پیدا کنید و بصورت آنلاین آزمونی📝 که "حسیب دان"🤓 براتون طراحی کرده رو پاسخ بدید.
پ.ن: دسترسی تون به سیب سنج تا ساعت۲۲ امشب بقراره ولی بدیهیه که برای پاسخ دادن زمان محدوده🙏
حتما بعداز پاسخ به آزمون از مربیتون کلید رو بگیرید و تحلیل کنید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
نوجوان بدون مرز
رویداد جالب برای ارتباط دخترای🧕 نوجوان در سطح 🌍دنیا با محوریت دخترای ایران🇮🇷
بماند که هیجانش روز دوم و بود روز اول بیشتر به مبانی پرداخته شد.
که اونام ضروری بودمثل حریم شخصی ناموجود📛
که اولش همه ریلکس بودن 🙂↔️ و بعد که فهمیدن ای بابا هیچی از بین نمیره رنگ و روها پرید😨
ما که هیچ عین خیالمون نبود👈 😱(😜)
یا دنیای دخترای نوجوان از کشورهای همسایه و جبهه مقاومت💪 و سختی هاشون برای حفظ ارزش هایی که ما خیلی راحت بهشون دسترسی داریم
یا مثل هوش مصنوعی 👾 و آموزشای جالبش که افق دیدمون رو خیلی تغییر داد
حتی آشنایی با اپ های 📲مختلف و راهکارهای جذاب برای ارتباط گیری با دوستان خارجکیمون🙂↕️
راستش یه کوچولو خسته شدیم🥴 که اونم طبیعیه ما همش یا خسته ایم یا گشنه!🤤
ولی در کل تجربه خوبی بود برای پیدا کردن دوستای جدید🥰
از شهرهای مختلف
با تجربه های بیشتر
و نگم براتون چه مهارت ها و تخصص های دقیقتری...
که واقعا بهشون غبطه خوردیم!🥲
ولی شادم😍 شدیم چون با وجود اینکه توانمندتر و کاربلدتر بودن تو تخصص هاشون؛متواضعانه کنارمون بودن😘 و یادمون دادن چیزایی که نمی دونستیم رو....
در کل باید بگم باعث شد یه قدم🥾 فراتر از دایره ترسیمی خودمون بریم و بفهمیم دنیا فقط فرهنگسرا و مدرسه و دوربر خودمون نیست🙄 و چقدر نوجوان از ما پیش افتادن و دارن🏃♂ حرکت می کنند به سمت
نظم نوینی که خودشون دارن رقم میزنن در دنیا...🌏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
🚨مخاطب های پروپاقرص "حسیب" ، که همیشه بهمون پیام میدید📲 و میفرمایید:
ماهم دوست داریم تو برنامه هاتون شرکت کنیم🥲 یا کمکتون کنیم ولی راهمون دوره ...😞
چقدر حیف....
بسم الله🌱
کِی؟👈 از همین حالا به کمکتون نیاز داریم😊
چجوری؟👈 مجازی 🛜
چیکار؟👈 پیام بده تا بهت بگم😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
آلودگی هوا 😷باشه
مدارس تعطیل باشه💤
کلاس آنلاین حوصله سربرم🥴 که داشته باشی....
شما بگو چی میشه!؟🤯
اونوقت میگن ما نوجوونا غرغرویییم (هستیم خداییش😜)
خب اعصاب می مونه!؟
🌱 این وسط فرهنگسرای همیشه باز😊 تنها جایی میشه که راحت می تونیم خراب شیم رو سر هم دیگه و خوش بگذرونیم🥳
خصوصا اگر دوستت اولین 👗"دامن" دست دوزش🪡 رو آورده باشه تا باهم ذوق کنیم براش😍
عکس زیاده ولی غیرقابل پخشه🤭
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
+پاشو برو از سیب سنج🍏 جانمونی دختر...
- یعنی بدبخت تر از ما متوسطه دومی ها هم کسی هست ؟!😩 هر هفته سیب سنج داریم😬
+ بله هست...
یقینا ما که باید هر هفته برای پنج رشته سیب بکاریم اونم در قالب آزمون 📝،بلکه سرکار برند یکی یه گاز بزنند سنجش بیاد دستشون😡
- منطقی بود😁🫠
کوش این سیییییب من... برم بسنجم؟!🏃
+تحلیل آزمون یادت نره...😎
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام /اینستاگرام
@hasib_ece