eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
جشن میلاد حضرت زهرا "سلام الله علیها" کنارهمیم با: مهمانی مامان ها 💐 میزبانی دخترها💗 چه شود....🤭 اشاره می کنند چهارشنبه ۱۹ یعنی چی؟! یعنی ۱۹ آذر دیگه راحت بودیم باهاتون خودمونی نوشتیم😎 (مدیونید فکر کنید سوتی دادیماااا🙄😁) کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
اردو مطالعاتی📚 شبِ امتحانی🧑‍🎓 ویژه دختران متوسطه اول و دومی.... برید از لینک زیر ثبت نام کنید : 🌐 https://B2n.ir/k31958 و پیش نیاز اردو رو انجام بدید و شرکت کنید تا موعدش بتونید از اردو استفاده کنید☺️ 🚨 و اما خبرِخاص برای حسیبایی ها اردو مطالعاتی از پنجشنبه ست ولی شما از چهارشنبه عصر در شب مانی🌙 هم شرکت می کنید😍 جزئیات رو حضوری میگیم براتون بیاید امروز یادتون نره هاااا🤗 _راستی تشکیل کلاس های آموزشی حدنصاب لازم داره، تلاش کنید با دوستانتون شرکت کنید_ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
🍏خب خب عیدتون مبارک...🥳 متوسطه دومی ها سیب ها آماده سنجیدنه😉 در کانال تبادلتون در وب لایییییییت (یعنی باز بیای بپرسی کو؟ کجاست؟من می دانم و ....)🙂‍↕️ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
عیدتون خیلی مبارک...🥳 ما کل دیروز و امروزمون به تشکر از مامانامون😘 گذشت الان دیگه وقتشه اماده شیم بریم برای یه خلوت و صفای دو نفره🥲 با خدا در ضیافتی بی مانند اعتکاف📿 می خواییم بگیم ما هر چیم باشیم ...🫠 هرجاهم رفته باشیم ...🚶 ته ته تهش باز برمیگردیم تو بغل 🫂خودت 💞 سه روز مهمان خداییم 💞 ♡زمان : ۱۲تا۱۵ دی ♡مکان: مسجد لولاگر امسال هم در مسجد لولاگر هستیم، فقط تا ظرفیتمون تکمیل نشده سریع ثبت نام کنید: https://B2n.ir/mk2416 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
عیدتون خیلی مبارک...🥳 ما کل دیروز و امروزمون به تشکر از مامانامون😘 گذشت الان دیگه وقتشه اماده شیم بر
من از شما میپرسم ⁉️ چجوری میشه اعتکاف ۱۲ دی شروع بشه بعد۵ دی تموم بشه؟!🤔 خب معلومه یکِ عدد پانزده جا افتاده دیگه😂 باهوشیدااا خداییش جالبه اخیرا هرچی طرح می زنیم برای حسیب "یکش" جامی افته حتی وقتی طراح ها متفاوتند😉 موافقید ازش مساله سازی کنیم😈 مثلا بگیم نحس شده🤣
🍏 متوسطه اولی ها آخرین سیب سنج این ترم رو هم بدید که هفته بعد "سیبجو" داریم...🤓 بیشتر از یه ساعتی ⏱هست که شروع شده هااااا فقط امروز چون دارید دقیق تر عمل می کنید یه کوچولو 🤌حجم سوالا بیشتره ولی خوب می تونی بسنجی خودتو🔍 ماهم از نتایجتون دستمون میاد که برای سیبجو رو چه قسمتایی بیشتر مانور بدیم🧐 بسم الله جانمونی🏃‍♂ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece