هیچ می دونستی که در آلمان🇩🇪 فرانسه🇫🇷 سوئد🇸🇪 و بعضی از کشورهای دیگه برای استفاده از شبکه های تلویزیــ📺ـــونی باید پـــ💸ـــول پرداخت کنی؟!😳
#آمار
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
نمردیم و معنی خدمتم فهمیدیم...😏
فردوست دیگه کدوم عالیجنابیه....!؟🤔
#پهلوی_اززبان_نزدیکان
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
یه زمانی عقب تر از ونزوئلا🇻🇪 آفریقای جنوبی🇿🇦 نیوزلند🇳🇿 بودیم
و الان چهاردهــ۱۴ـــمین تولیدکننده برتر🔋
#آمار
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
😌 شیک پوش مثل شاهـــ👑ـــنشاه
مینو صمیمی از کجا اینارو می دونست....!؟ 🤔
#پهلوی_اززبان_نزدیکان
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
اول ایران🥇
بعد کانادا🥈 و اسپانیا 🥉و فرانسه
اینه😎
#آمار
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
فضولی با تلفـــ☎️ـــن قرمز
فردوست دیگه کدوم عالیجنابیه....!؟🤔
#پهلوی_اززبان_نزدیکان
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
یه زمانی پول💵می دادیم و نه تنها سلاح 💣 رو نمی گرفتیم بلکه فناوری و علمش رو هم بهمون یاد نمی دادند😡
ولی حالا...👈 بوم بوم تلاویو😂
#آمار
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
🌷آخرین سخنرانی آیتالله العظمی شهید سیدعلی حسینی خامنهای
✏️ملّت ایران درسهای اسلامی و شیعیِ خودش را خوب بلد است؛ می داند که چه کار کند. امام حسین (علیه السّلام) فرمود:
مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛ کسی مثل من، با کسی مثل یزید بیعت نمی کند.
ملّت ایران در واقع می گویند: ملّتی مثل ما، با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند، بیعت نخواهد کرد. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸
Farsi.Khamenei.ir
-----------------------------
🇮🇷 وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
گمان نکنید کسانی که کشته شدند در راه خدا مردند، بلکه زنده اند و نزد خداوند روزی میخورند...:)
توصیه رهبر انقلاب به قرائت سوره فتح، دعای ۱۴ صحیفه سجادیه و دعای توسل برای پیروزی جبهه مقاومت🤲✨
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
الحمدلله رب العالمین🤲
دست خدا بر سر ماست
خامنه ای رهبر ماست❤️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
رسانهٔ رهبر انقلاب اسلامی در پیامرسانهای مختلف
تلگرام: https://t.me/rahbar_enghelab_ir
بله: https://ble.ir/rahbar_enghelab_ir
ایتا: https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir
سروش: https://splus.ir/rahbar_enghelab_ir
اینستاگرام: https://www.instagram.com/rahbar_enghelab_ir
توئیتر: https://x.com/Rahbarenghelab_
ویراستی: https://virasty.com/Rahbar_enghelab_ir
روبیکا: https://Rubika.ir/Rahbar_enghelab_ir
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام هموطن
برای شرکت در پویش همدلی در هم صدایی🎤✨
این شعر رو برامون بخون و صوتش رو بفرست:
دید استکبار دیشب قدرت سِجّیل را
سرنگون کرده سپاه ما سپاه فیل را
خواب و رؤیای سپاه کفر را بر هم زدیم
بیخ گوش دشمنان، یک سیلی محکم زدیم
گوشهای از قدرت بی حّد ما شد جلوهگر
یادِ طهرانی مقدم زنده شد بارِ دگر
"ما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ" این همان خشم خداست
ملت ما اهل سازش نیست، اهل کربلاست
وای اگر دشمن بخواهد باز هم جولان دهد
بی گمان این بار جور دیگری تاوان دهد
رهبرم لب تر کند، راهی میدان میشوم
در دل میدان شبیه تیغ بُرّان میشوم
لشکر اسلام باز از فتحِ خیبر آمده
آه... دوران "بزن در رو" دگر سر آمده
دید استکبار دیشب قدرت سجیل را
موشک ما زیر و رو کردهست اسرائیل را
از احسان نرگسی
ـــــــــــــــــــــــ
⭕️ نکاتی برای ضبط صدای خوب
محیط ضبط: مهمترین چیز یه محیط آروم و ساکتِ. هر چی صداهای اضافی(+نویز) کمتر باشه و انعکاس صدا نداشته باشه، نتیجه بهتری میگیری.
فاصله: فاصلهت رو با میکروفون تنظیم کن. معمولاً فاصله بین 15 تا 30 سانتیمتر خوبه.
اگه خیلی نزدیک باشی، صدای نفسهات زیاد میشه و اگه خیلی دور باشی، صدا ضعیف میشه.
صدای پسزمینه: لطفا صدایی در پس زمینه و صوتت نذار و اون رو برای ما به صورت خام ارسال کن.
آدرس ارسال در پیامرسان های ایتا و بله :
@hasibresane
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
♡•حسیب خوان 📚
"به امید دیدار"
✍ قلم: خانم مریم شریف رضویان
📇 نشر: بهنشر
بهار دشت حجاز کوتاه است؛
به کوتاهی لحظه های ؛ شوق و شادی به کوتاهی عمر رنگین کمان اما سبزی یک سره دشت هایش عطر علف های نمناک پس از بارانش و سبکی هوایش هیچ وقت از یاد نمی رود. لطافت روشنی است که گوشه ذهنت باقی می ماند تا تابستانهای داغ و عطشناک را با حضورش تحمل کنی و بگذرانی آه راشد... این بهاره کوتاه مرا به یاد روزهای زندگی با تو میاندارد...
#حسیب_خوان
#سه_شنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece