ـ حــسیـبا ›
مرا به سردی آغوش دیگران مسپار
برای گریهی من سرپناه یعنی تو : ) ❤️🩹
.
پنج شنبه است
و دلم براے آنهایے که
دیگر ندارمشان تنگ است…
پنج شنبه است
جاے خالے عزیزان
دوباره احساس میشود…
یادشان کنیم با فاتحه و صلواتے
روحشان شاد .
#شهید_هادی_رزقی
.
ـ حــسیـبا ›
-
تَمامزِندگیامبردُو،نیمشدتَقسیم؛
بهسجدهدرحرمشیابهانتظارنجف:))❤️🔥