رLین؟
***
مهدیس:نه..جواد مثل داداشم میمونه برام:)
جوآد: نه . خواهرمه:)
https://eitaa.com/hatheart
اد نمیخای ؟؟
***
مهدیس:دختری یا پسر
جوآد: به مهدیس خانوم بگو:)
https://eitaa.com/hatheart
سلللااامممم
سوال بپرسم آزتان
***
مهدیس:خوبی...بپرس گل
جوآد:بفرما:)
https://eitaa.com/hatheart
ازتون کمک میخام
وقتی با ی پسر خونه تنهام و نمیخام بم تج..ز کنه باید چیکار کنم
***
مهدیس: باع...لباس پوشیده بپوش تو دیدش نباش چبدونم یه چکی بخوابون تو گوشش بگو ک رمو میکنم تو دهنت بخوای بم دست بزنی🤷🏻♀
جوآد: من .. نمیدونم
https://eitaa.com/hatheart
چرا وقتی دختر و پسر ناشناس میذارن فک میکنین رL طرف باهاش؟ 😐
***
مهدیس:همینو بگو
جوآد: ایران درست شه ایرانی درست نمیشه🗿💔
https://eitaa.com/hatheart
درود..
ادمین لازم داشتید واسه ناشناساتون نیاز داشتید که فعک نکنم داشته باشید من هستم😅
***
مهدیس:جaن عمم نفهمیدم چی گفتی
جوآد:...
https://eitaa.com/hatheart