eitaa logo
حیات طیبه
160 دنبال‌کننده
13هزار عکس
10.9هزار ویدیو
152 فایل
🔆خانواده، کلمه‌ای طیبه است. ↫ کلمه‌ی طیبه هم خاصیتش این است که وقتی یک جایی به وجود آمد، مرتب از خود برکت و نیکی می‌تراود . (مقام معظم رهبری) کانال حیات طیبه، کانالی است برای ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/Smh14
مشاهده در ایتا
دانلود
این کتاب توسط یک پزشک بریتانیایی نوشته و یک پزشک ایرانی ترجمه شده است. در این کتاب به صراحت گفته میشود صنعت داروسازی داده‌های منفی نسبت به واکسن‌ها و داروهای شیمیایی را که در مقالات عنوان میشود، پنهان میکنند. نشریات و مقالات آکادمیک را از نظر مالی تامین میکند تا داروهای مورد نظر آنها را در این نشریات تبلیغ کنند. پزشکان را در همایش‌ها و سفرهای تبلیغاتی با پرداخت پول بلیط هواپیما، محل اسکان هتل‌های گران قیمت، تفریحات و ... تامین مالی میکنند تا از فواید داروهای شرکتهای داروسازی صحبت کنند و دست آخر به تمام خبرنگاران شرکت کننده در همایش‌های معرفی داروهای شیمیایی، هزینه حضور و ایاب و ذهاب را میدهد تا فقط از فواید داروهای شیمیایی بنویسند و صحبت کنند! داروهای شیمیایی که هنوز اثبات سلامتی آن‌ها برای بدن ثابت نشده است و هر روز یک مدل از عوارضش برای پزشکان آشکار میشود. شرکت‌های داروسازی مثل آسترازنکا، فایزر و مِرک میلیاردها دلار بابت تقلب و دروغگویی نسبت به فواید و عوارض داروهای شیمیایی ساخته شده، جریمه شده‌اند اما با این حال به خاطر سود سرشار از فروش این‌داروها به کار خود ادامه میدهند چرا که این صنعت در سال چیزی حدود ۶۰۰ میلیارد دلار، گردش مالی دارد.!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیرالمومنین: اگر کسی در این باره از من سوال نمی‌کرد من این مطلب را با خودم به لحد می‌بردم
❤️سلام عزیزان همراه... بشارت بدم خدمتتون سال ۱۴۰۴ ان شاءالله ۴۰ روزش رمضان خواهد بود. ۱۰ روز اول سال ۳۰ روز آخر سال و عید فطر و عید نوروز ۱۴۰۵ هم همزمان در یک روز خواهد بود ان شاءالله خداوند به همه ما درک آن ایام را عنایت کند. و طبق دوره دوازده گانه سال ها، سال مار خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر کسی گفت این موشک باران اسرائیل توسط ایران باعث فقر و بدبختی ما ایرانی‌ها می‌شه این کلیپ رو براش بفرستید،و بگویید اتفاقاً اقتدار و استقلال و صلابت یک کشور باعث بسط سفره مردم می‌شود نه کوچک شدن سفره مردم.
🔯دستور تلمود کتاب مقدس یهودیان به کشتار غیر یهودیان 🔯 تلمود کتاب مقدس یهودیان باورهای و دستورالعمل‌ها به یهودیان را ذکر می‌کند ذکر آن ماهیت صهیونیست‌ها را روشن می‌سازد:[1] 🔯هر چه غیر یهودی دیدید به اندازه‌ای که در توان شماست به قتل برسانید. اگرچنین امری در توان یک یهودی باشد و انجام ندهد مرتکب خلاف شده است. 🔯به قتل رساندن مسیحی ثواب دارد حال اگر کسی نمی‌تواند او را بکشد حداقل مقدمات قتل او را فراهم کند. 🔯چون یهود مساوی با عزّت الهیه هستند، تمامی دنیا و مافیها ملک آنان بوده و حق تسلط کامل بر آن را دارند. 🔯همچنان که زن در منزل به استراحت می‌پردازد و شوهر هزینۀ وی را پرداخت می‌کند، یهود هم حق دارد به استراحت پرداخته و دیگران باید آنها را روزی دهند. 🔯 تعدّی کردن به ناموس غیر یهودی بلامانع است زیرا کُفار مانند حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست. 🔯یهودی حق دارد زنان غیرمؤمنه (زنان غیریهودی) را به غصب برباید و زنا و لواط با غیریهودی عقاب و کیفری ندارد. 🔯دزدی از یهودی حرام و از غیر یهودی جایز است. 🔯همچنان که انسان برحیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارد. نطفه‌ای که از غیریهودی منعقد می‌شود نطفه اسب است. خانه‌های غیریهودی به منزله طویله است. 🔯هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند باید حق را به جانب یهودی داد اگرچه بر باطل باشد... 🔯ربودن اموال دیگران به وسیلة ربا مانعی ندارد زیرا خداوند شما را به رباگرفتن از غیریهودی امر می‌فرماید. 🔯به کسانی که یهودی نیستند قرض ندهید مگر آن که نزول بگیرید. در غیر این صورت قرض دادن به غیر یهودی جایز نیست و ما مأموریم که به آنها ضرر برسانیم. 🔯 حیات و زندگانی دیگران ملک یهود است چه رسد به اموال آنها. 🔯از عدالت خارج است که انسان بر غیر یهودی ترحمّی روا دارد. 🔯ما ملّت برگزیده خداوند هستیم و بدین سبب برای ما حیواناتی انسانی خلق کرده است زیرا خدا می‌دانست که ما نیاز به دو نوع حیوان داریم؛ یکی حیوانات بی‌شعور و غیر ناطقه مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و بودائیان، 🔯 خدا از آن روی ما را در جهان متفرّق ساخته است که بتوانیم از همۀ آنها بهره بگیریم! 🔯یهودیان مردم روی زمین را سه دسته می‌دانند: 1️⃣ بنی اسرائیل که نژاد برتر و هدف از خلقت‌اند. 2️⃣ غیر بنی‌اسرائیل که این قوم را نژاد پست می‌دانند. اینان به عنوان انسان درجه دوم حق حیات دارند و خدمتگزار بنی‌اسرائیل‌اند. 3️⃣ غیر بنی‌اسرائیل که با برتری بنی‌اسرائیل مخالفند. اینان باید کشته شوند...
✍ امروز چهارم ماه ربیع الثانی سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام است مقام معظم رهبری درباره‌ی این شخصیت عظیم الشان می فرمایند: حضرت عبدالعظیم حسنی قدس سره از مشهورترین امامزادگان مدفون در ایران است؛ عصر امام و امام جواد و امام هادی علیهماالسلام را درک نمود و ایمان خود را بر امام هادی علیه السلام عرضه کرد. جناب عبدالعظیم ـ با اینکه اهل ری نیست، اما حقّاً و انصافاً به ری و تاریخ ری آبرو داد و حقّ عظیمی به گردن همه‌ تهرانی‏ ها و اهل ری دارد شخصیّت جناب عبدالعظیم برای اغلب مردم ناشناخته است. ایشان هم یک شخصیت علمی بود، هم یک شخصیت جهادی بود و هم ابتکاراتی داشته است. مرحوم شیخ نجاشی می‌گوید: ایشان خُطَب امیرالمؤمنین را جمع‌آوری کرد. با این حساب، ایشان در حدود ۱۷۰ سال قبل از تألیف نهج‌البلاغه، خُطبه های امیرالمؤمنین علیه السلام را جمع‌آوری کرده است، این کار خیلی مهمی است. هیچ بعید نیست که سیّد رضی رضوان الله علیه از نوشتۀ ایشان استفاده کرده باشد. از سوی دیگر ایشان به دلیل شخصیّت جهادیشان با حال اختفاء و فرار به ری آمده بودند. شیخ نجاشی می‌گویند: «هارباً من السلطان» ایشان از دست خلیفۀ عباسی از عراق و حجاز گریخت و به ری آمد. چون ری مرکز و محل تجمّع شیعیان بود. ایشان اینجا را مأمن خوبی برای خودشان یافته‌اند. شیعه و محدّث زیاد بودند، هم در مدینه و هم در عراق، امّا همۀ اینها مجبور نبودند از دست خلیفه بگریزند. این مبارز بودن ایشان را نشان می‌دهد. مشخّص می‌شود ایشان اهل نشر معارف امامت بوده به خصوص در دوران امامت حضرت جواد و حضرت هادی علیهما السلام که ایشان حداقل راوی این دو امام است. تجلیل از جناب عبدالعظیم، تجلیل از علم، جهاد، زهد و تقواست. ایشان صائم‌النهار و قائم‌اللیل بوده‌اند. در حالات ایشان نوشته‌اند در مدتی که در ری زندگی می‌کردند، همۀ روزها را روزه می‌گرفتند و همۀ شب‌ها را مشغول عبادت بودند، اینها حقاً و انصافاً چیزهای خیلی مهمی است در فضیلت ایشان روایات معروفی وارد شده است. حضرت هادی علیه السلام به یکی از اهالی ری که از زیارت امام حسین علیه السلام می‌آمد، فرمودند: «اگر می‌رفتی عبدالعظیم را زیارت می‌کردی، ثوابی که از زیارت امام حسین علیه السلام به تو داده‌اند، همین را به تو می‌دادند». ما در جوار جناب عبد العظیم زندگی می‌کنیم، شوق کربلا هم داریم اما کمتر توفیق پیدا می‌کنیم به زیارت این بزرگوار برویم. ایشان با چهار واسطه به امام حسن مجتبی علیه الصلوة و السلام می‌رسند ❇️از خداوند متعال می خواهیم توفیق زیارت با معرفت ایشان را در دنیا و شفاعتشان را در آخرت نصیب و روزی همه‌ی ما بگرداند ان شاء الله.و چه خوب است که امروز که روز ولادت ایشان است ما صد صلوات‌ بفرستیم و هدیه کنیم محضر این امامزاده‌ی واجب التعظیم
💟اگر همه ۍ عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند و خُـــــدا نخواهد نمۍتوانند پس.. بـــــه تدبیرش اعتماد ڪن بـــــه حڪمتش دل بسپار بــــــه او توڪل ڪن
18.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظرتون آیا این حقایق از زندگی حضرت آقا رو همه میدونن؟
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃 📱 ⚠️ هشدار جدی 📲 با سیـم شــــارژر براحتی میتـــــونن گوشیتونو کنن😱🤯😲 ❌️🪫هرجایی گوشیتونو شارژ نکنین!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از نماز این دست کشیدن به مهر و سپس به صورت 🔻اثرات معنوی خاصی دارد: در روایت ابراهیم بن عبد الحمید آمده است امام صادق(ع) به مردى فرمود: اگر تو را همّى رسید دست به موضع سجده‌ات (آن خاکى که بر آن سجده می‌کنى) بکش سپس بر صورت خود از جانب گونه چپ و بر پیشانى خود از جانب گونه راست مسح کن. سپس سه بار بگو: «بِسْمِ اللَّهِ الَّذِی لا إِلهَ إِلَّا هُوَ عالِمُ الْغَیْبِ وَ الشَّهادَةِ، الرَّحْمنُ الرَّحِیمُ اللَّهُمَّ أَذْهِبْ عَنِّی الْغَمَّ وَ الْحَزَنَ» به نام خداوندى که معبودى جز او نیست داننده غیب و آشکار است، بخشاینده و مهربان است، بار الها! رنج و اندوه را از من دور ساز. (من لا یحضره الفقیه، ج 1، ص 331) 2. حسین خراسانى که فردی نانوا بود، می‌گوید: در نزد امام جعفر صادق(ع) شکایت کردم از دردى که با من بود. آن‌حضرت فرمود: هنگامی که نماز را خواندی، دست خود را در موضع سجودت بگذار، بعد از آن بگو: «بِسْمِ اللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ -صلّی الله علیه و آله- اشْفِنِی یَا شَافِی لَا شِفَاءَ إِلَّا شِفَاؤُکَ شِفَاءً لَا یُغَادِرُ سُقْماً شِفَاءً مِنْ کُلِّ دَاءٍ وَ سُقْمٍ»؛ به نام خدا. محمد رسول خدا است. درود خدا بر او و آل او باد. مرا شفا ده، اى شفادهنده! نیست شفایى، مگر شفاى تو. شفایى که وا نگذارد بیمارى را، شفایى از هر درد و بیمارى. (کافی، ج 2، ص 567)