یادگرفتمهمیشهبخندموببخشیم! خدانیستم،ولیزیرِسایشبزرگشدم . .️
@heart313moon
رفیقام موقع هایی که میخوام باهاشون حرف بزنم آنلاین نیستن🗿😔😂
کاش یه دکمه ای بود از پشت گوشی میزدمشون👊🏻
@heart313moon
گـفت:خجـالٺنمیکـشی؟
پـرسیدم:چـرا؟
گـفت:چـادرسـرتکـردی!
لبخنـدمحـویزدم:تـوچـی؟!
تـوخجـالتنمیکـشی؟
اخـمکـرد:مـنچـرا؟!
آرومدمگـوششگـفتم:
خجـالتنمیکـشیکـہانـقد راحت
اشـکامـامزمـانترو در مـیاری
و چـوبحـراج بـہ قشنگـیات مـیزنی
@heart313moon
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهترین توصیفی که تا الان دیدم🥲🎀
@heart313moon
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر دوید تا به اینجا رسید؟!
چقدر باید بدویم، به اینجا برسیم؟!
@heart313moon
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم برای ثانیه به ثانیه هایی که کربلا بودم تنگ شده💔🥲
@heart313moon